| śwatła postojowe w amerykańcach | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | benan   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Dołączył: 27 Sie 2011
 Posty: 164
 Skąd: DSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-04, 19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Winiar- jeśli rozporządzenie jest z 31 grudnia 2002 to może być uznane za niewazne  to był sylwester i mogła nastąpić pomroczność  jasna lub inna niewyjaśniona okolicznosć poddająca w wątpliwosć  treśc rozporządzenia-i tu należało by powołać komisję śledczą    ;       |  
				| _________________ Był XVS 1100- był XV 1700 Midnight Star  Silverado - jest XV 1900 Stratoliner
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2006
 Wiek: 48
 Dołączył: 28 Gru 2010
 Posty: 1363
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-04, 21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | benan, do tego kilka nowelizacji też       |  
				| _________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
 
 XV 1900 Roadliner S
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pio Trek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 623
 Skąd: Mazowsze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 00:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | winiar chodzi oczywiscie o pozycyjne, i dokladnie w tym rozprzadzeniu z heheh sylwestra stoi napisane ze maja byc - rozdz 3 Swiatla, par 12 pkt 6 i 7 http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-32-262
 (pozniej bylo kilka zmian ale nie w tej kwestii).
 
 
 i tego chcial ode mnie pan z SKP, i chyba mial racje.
 w koncu poscil, z litosci
   |  
				| _________________ .
 
 Honda NT 1100
 
 
 you're never too old to Rock'n Roll ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kyokushin   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2008
 Wiek: 44
 Dołączył: 28 Sie 2012
 Posty: 271
 Skąd: Układ Słoneczny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-31, 08:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | pytanie może głupie, ale lepiej być głupim chwilę niż całe życie. 
 Czy kierunkowskazy świecą się tylko z przodu czy i z tyłu w dragach z usa?
 |  
				| _________________ Dragstar uber alles!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arcon   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 20 Kwi 2009
 Posty: 446
 Skąd: WuWuzeLe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-31, 09:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko z przodu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kyokushin   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2008
 Wiek: 44
 Dołączył: 28 Sie 2012
 Posty: 271
 Skąd: Układ Słoneczny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-15, 20:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak uważacie, lepiej mieć świecące te kierunkowskazy czy nie? |  
				| _________________ Dragstar uber alles!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wolfenstin   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 07 Lut 2013
 Posty: 11
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-15, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na przegląd w moim v-starze rozpiąłem kabelki tak dla "świętego spokoju" (nawiasem mówiąc diagnosta nie pytał o postojówkę w lampie głównej), a potem połączyłem tak jak było. Wydaje mi się, że jak więcej świeci - jestem bardziej widoczny. Kilka razy mijałem patrol policji i jakoś nie kwpili się do zatrzymania. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Endrju   
  
  
 Model: XV 1700 Warrior
 Rocznik: 2008
 Wiek: 66
 Dołączył: 08 Wrz 2011
 Posty: 665
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-15, 21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | W żarówkach kierunkowskazowych z przodu ( wersja amerykańska) są dwa wyjścia, jedno jest do kierunku drugie do świateł pozycyjnych. Do przeglądu wystarczy zakleić plasterkiem jedną końcówkę na żarówce. oczywiście metodą prób i błędów trzeba sprawdzić która jest która. W ten sposób na czas przeglądu wyłączamy pozycyjne w kierunkach. Nie trzeba grzebać głębiej. Jest to dużo łatwiejsze. Po przeglądzie plasterek zdejmujemy i już mamy wszystko po staremu
 |  
				| _________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
 
 Endrju
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kyokushin   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2008
 Wiek: 44
 Dołączył: 28 Sie 2012
 Posty: 271
 Skąd: Układ Słoneczny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-15, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chodzi mi bardziej o widoczność i to czy świecące kierunki nie będą dla innych mylące, przegląd czy kontrole mam gdzieś. Czy dla samego siebie, lepiej mieć świecące, czy nie? |  
				| _________________ Dragstar uber alles!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacala   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2006
 Wiek: 52
 Dołączył: 06 Sty 2013
 Posty: 1141
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-16, 08:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja też mam wersję hamerykańską i święcoce kierunki. Na przeglądzie diagnosna oznajmił " te kierunki przymnie nieświeciły", policja w moim przypadku też sie nie czepia a czy palące sie na stałe żółte dwie końcówki mogą być mylące? Przecież z prawej i lewej są takie same a mrygają dopiero po załączeniu.
 |  
				| _________________ były:
 Drag Star 1100 Classic
 Dl 650
 są:
 Stratoliner
 Dl 1000
 
 Organizator Zlotu Bieszczady 2019
 
 Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kyokushin   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2008
 Wiek: 44
 Dołączył: 28 Sie 2012
 Posty: 271
 Skąd: Układ Słoneczny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-16, 12:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak, ale jednak ktoś tu wcześniej pisał że ludzie na rondach zwracali na to uwagę   |  
				| _________________ Dragstar uber alles!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacala   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2006
 Wiek: 52
 Dołączył: 06 Sty 2013
 Posty: 1141
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-16, 14:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | ciulatej baletnicy to i rąbek w spódnicy przeszkadza. Zawsze znajdzie sie jakiś ciul któremu i np świecący w słońcu chrom przeszkodzi
 |  
				| _________________ były:
 Drag Star 1100 Classic
 Dl 650
 są:
 Stratoliner
 Dl 1000
 
 Organizator Zlotu Bieszczady 2019
 
 Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Azmadan   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 44
 Dołączył: 25 Sie 2009
 Posty: 419
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-16, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest to kolejny kruczek dla ubezpieczalni... żeby nie wypłacić $... |  
				| _________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
 --- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ttom   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 57
 Dołączył: 29 Sie 2009
 Posty: 1712
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 13:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Robiłem w tym roku przegląd u naprawdę luzaka i powiedział, że za rok to ni chu chu nie puści z tymi kierunkami... Jakieś przepisy się zmieniły, nie wiem jak dawno... Dałem mu słowo skauta, że zakleję w żarówkach styki... za rok...   |  
				| _________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 13:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | W sprawie widoczności - to bardziej zwracasz uwage na moto z podświetlonymi kierunkami czy bez ? ... 
 gery73
 |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Azmadan   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 44
 Dołączył: 25 Sie 2009
 Posty: 419
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 14:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | szczerze... z własnego doświadczenia... mam wyjazd z uliczki z 0 widoczności... zamontowali mi lustro...
 jeżeli widzę 1 światło... = motocykl - nie wyjeżdżać...
 jeżeli widać więcej ale blisko siebie np lightbary = samochód daleko - można jechać...
 
 no i jest problem... tzn. nauczyłem się że muszę czekać aż nic nie widać... ;-P
 nie zawsze dodatkowe światła są czymś dobrym...
 
 i jak pisałem wyżej... spotkałem się wśród znajomych czepianiem się do wszystkiego... przez ubezpieczyciela żeby nie wypłacić...
 - opony poniżej znacznika zużycia, tylne światła LED bez homologacji... itd...
 
 może są fajne...
 mogą sie podobać...
 ja mam moto z USA... i mam to wyłączone na stałe...
 |  
				| _________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
 --- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radio   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 26 Cze 2012
 Posty: 901
 Skąd: ZSD
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 15:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Azmadan, trzymając się takich teorii dużo ryzykujesz  a co jak będą jechały dwa motocykle tyle że jeden obok drugiego ?  pomyślisz że to puszka i wyjedziesz...... a tu niemiła niespodzianka. Ilość świateł nie powinna mieć żadnego znaczenia, znaczenie ma baczne obserwowanie drogi i podejmowanie odpowiednich decyzji a nie kierowanie się rutyną lub metodami które opisuje Azmadan
 |  
				| _________________ Pozdrawiam.
 Mariusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jarecki   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 59
 Dołączył: 26 Maj 2009
 Posty: 1600
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 16:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Azmadan napisał/a: |  	  | jeżeli widać więcej ale blisko siebie np lightbary = samochód daleko - można jechać... | 
 no to chyba powinny być 3 sztuki światełek więc wiesz że to moto
 |  
				| _________________ ***** ***
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Azmadan   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 44
 Dołączył: 25 Sie 2009
 Posty: 419
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 17:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | no nie martwcie sie... zawsze do 1/2 drogi wyjezdzam zeby się upewnić... bo WIEM... ale ilu jest takich którzy nie wiedzą ?
 a lustra są BARDZO powszechne...
 i naprawdę widać w nich tylko światła...
 i nie da się rozróżnić czy są 2 czy więcej...
 mozna rozpoznać że 1... lub że coś wiecej...
 pare os. z tego forum wie jaki mam wyjazd :-P
 http://goo.gl/maps/kRwu7
 |  
				| _________________ Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
 --- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-17, 18:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | O Panowie cała ta dyskusja przypomina mi rozważania o wyższości Świąt Bożego... itd... Co niektórzy z nas mają motocykle z rynku amerykańskiego i ich oświetlenie jest niezgodne z przepisami polskimi koniec kropka. Jeżeli policjant, czy inna cholera mająca ochłap władzy w tej kwestii będzie chciała się przypier .....c to się przypie....li. No i co najwyżej zabierze dowód a Wy po przeglądzie go odzyskacie. Ja wychodzę z prostego założenia - w stanach jeździ motorów pewnie odrobinę więcej niż w polsce, historia ich motoryzacji i doświadczenia w tej kwestii mają także odrobinkę większe niż w Polsce. Słońce świeci tak samo i popieprzonych użytkowników dróg też jest od groma (może drogi mają prostsze i lepsze). Dla mnie wniosek jest prosty - nie poprawiam tego co dobre - choć w naszej naturze leży chęć poprawiania i znajdowania dziury w całym zarówno w codziennym życiu jak i w kwestiach prawa. Chcecie mieć motór zgodny z prawem przeróbcie, chcecie miec postojowe w wersji amerykańskiej - to miejcie. Wystarczy sobie samemu odpowiedzieć na te pytania a nie szukać usprawiedliwienia na forum. 
 Oj się mi zaraz dostanie
   
 pozdrawiam gery73
 |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |