Fanfary |
Autor |
Wiadomość |
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-03-21, 17:47
|
|
|
bodi, A czy zastosowałeś opisywany wcześniej elektrozawór ? Bo myślę że nawet jak masz elektrozawór i nawet wcześniej włącza się kompresor to może być tak:
- zbyt mała pojemność układu pomiędzy kompresorem a elektrozaworem
- powyższe dławi pracujący (już) kompresor i nie pozwala mu nabrać "mocy", który po czasie się rozkręca. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-22, 14:17
|
|
|
Elektrozawór i tak jest w fanfarach. Chodziło raczej o opóźnienie jego otwarcia w stosunku do uruchomienia kompresora.
Ale zdecydowałem się nie robić żadnego opóźnienia. Działa lipnie.
Będę musiał kiedyś spróbować z innym / dodatkowym kompresorem. Lub nabyć jakieś inne syreny.
Pozdrawiam |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2013-03-22, 22:34
|
|
|
Bogus mam takie plasticzane na gmolach, daja jak cholera. |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-23, 08:21
|
|
|
gshort napisał/a: | Bogus mam takie plasticzane na gmolach, daja jak cholera. |
No to muszę podjechać i podpiąć się wężykiem
Będziesz dziś na moto? Ja odbieram swój o 14, to możemy się spiąć... |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2013-03-23, 15:20
|
|
|
Moje sa na 12v bez kompresorka |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2013-03-25, 20:40
|
|
|
Panowie, elektrozawór jest potrzebny tylko w ciężarówkach ponieważ sprężone powietrze bierze się z układu hamulcowego gdzie ciśnienie jest o wiele wyższe niż może wytworzyć mała sprężarka 12V.
Jeśli stosujemy sprężarkę to elektrozawór nam tylko przeszkadza bo dławi powietrze. |
_________________ |
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-25, 22:30
|
|
|
No ale ja kupiłem od razu z elektrozaworem - takie były
Czyli co, pobawić się i wywalić? Może coś pomóc? Czy szukać większego kompresora albo klaksonu bez potrzeby podłączania fanfar?
Szkoda, bo ładne znalazłem |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2013-06-27, 21:20
|
|
|
To teraz pytanie w stylu: a jak nie masz sakwy ?
Lekko pojechane ..... |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2013-06-27, 22:00
|
|
|
majkelpl napisał/a: | To teraz pytanie w stylu: a jak nie masz sakwy ?
Lekko pojechane ..... |
To trzeba sobie zakupić albo pozostać przy fabrycznym brzęczyku |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-11-16, 12:50
|
|
|
Mam pytanie do specjalistów, użytkowników fanfar z kompresorem.
Czy kompresor:
- musi być odizolowany od otoczenie
- wskazanym jest aby był odizolowany bo może się zepsuć
- może funkcjonować w kurzu i deszczu ? |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-11-16, 13:11
|
|
|
Raczej bym kompresora nie narażał na deszcz i wodę, jest raczej mało szczelny, w Dragu jeden dostał wody i go szlag trafił a drugi uszczelniłem gdzie tylko się dało i chyba do tej pory działa u nowego właściciela |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2013-11-16, 13:35
|
|
|
ja swój wożę w sakwie i chronię go przed wilgocią i brudem, na pewno mu takie środowisko nie sprzyja. Kompresorek kupiłem dość solidny, metalowy, kosztował ok. 100 zł. sezon wytrzymał jednak w połowie sezonu musiałem go przesmarować paroma paroma kroplami oleju. |
_________________ |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 696 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2013-11-16, 15:01
|
|
|
mój się dało. 4 śrubki i dostałem się do korbowodu. |
_________________ |
|
|
|
|
|