| Całkowity brak prądu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | franc1000   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Mar 2011
 Posty: 39
 Skąd: ŚLĄSK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 11:06   Całkowity brak prądu |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich mam problema próbowałem uruchomić mojego draga po postoju 2msc i zaczął kręcić ale nie zapalił. Za chwilke zacząłem ponownie i całkowicie nie zaświeciły się kontrolki . Tak jak by jakieś zwarcie może ktoś wie gdzie jakieś bezpieczniki i jaka by to mogła być przyczyna. Pozdrawiam i dziękuje z góry.
   |  
				| _________________ ROAD STAR 1700 -2006R
 MERCEDES-CLK 4300
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arcon   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 20 Kwi 2009
 Posty: 446
 Skąd: WuWuzeLe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 11:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | A może po prostu padł akumulator? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 11:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie tak jak pisze Arcon - umarł akumulator. Podłącz jakikolwiek (12V) odpal i przekonasz się. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 12:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak samo sądzę. Aku [*] |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokis   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 1997
 Wiek: 56
 Dołączył: 15 Lut 2009
 Posty: 3451
 Skąd: JANKES-BOROWIANY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 13:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zacznij od podstaw. Naładuj aku. Nawet zostawiony kluczyk w stacyjce na załączony zapłonie po tygodniu wydoi aku do końca. Profilaktycznie sprawdź czy masz ładowanie, warto przeczyścić styki przy reglerze. 
 Jak naładujesz aku. wsadz go do motora. podłącz minus. Przyłóż kable do klemy zobacz czy występuje iskrzenie. Jeżeli nie to raczej OK. Jeżeli jednak występuje iskrzenie to wtedy coś jest na rzeczy.
 |  
				| _________________ 
 Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
 
 Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
 dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | franc1000   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Mar 2011
 Posty: 39
 Skąd: ŚLĄSK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 14:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | To co piszecie koledzy moi to sprawdziłem wszystko oki ,akumulator dobry musiał chyba paść jakiś bezpiecznik znalazłem super po polsku schemat instalacji. Będe szukał wielkie dzięki POZDRAWIAM I DZIEKUJE
   |  
				| _________________ ROAD STAR 1700 -2006R
 MERCEDES-CLK 4300
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid Z.   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 46
 Dołączył: 04 Gru 2008
 Posty: 1772
 Skąd: Przemyśl,Anglia.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 14:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bezpiecznik główny padł. |  
				| _________________ Dawid Z.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokis   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 1997
 Wiek: 56
 Dołączył: 15 Lut 2009
 Posty: 3451
 Skąd: JANKES-BOROWIANY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-05, 14:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bezpiecznik masz przy akumulatorze. |  
				| _________________ 
 Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
 
 Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
 dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-06, 11:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | kolega ma shadowke i mial podobne objawy, mowilem mu ze to akumulator ale stwierdzil ze sprawdzal i zaczal szukac przyczyny i sie poddal i zadzwonil po mech do serwisu. mechanik przywiozl z soba akumulator, wymienil i shadowka chodzi jak nowa. Mam nadzieje ze ty dobrze sprawdziles zanim rozkopiesz pol draga
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozak_Barabasz   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 1435
 Skąd: Poznań / Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-06, 19:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli nic Ci nie świeci to poleciał główny bezpiecznik. Po padniętym nawet aku (jeśli padł przy długim kręceniu rozrusznikiem) powinny palić się kontrolki i światło.
 |  
				| _________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-06, 23:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | calkiem mozliwe ze to bezpiecznik ale zapewniam cie ze jak padnie akumulator to nic nie swieci   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FhissT   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 38
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 283
 Skąd: podlasie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-07, 12:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeśli aku padl tak jak u mnie to będa takie objawy jakby padł bepziecznik główny, 3 miesięczna varta umarła w jednej chwili - padły ogniwa wewnątrz - napięcie było wzorowe a prąd nie płynął, wymienili aku na gwarancji. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-07, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | FhissT napisał/a: |  	  | napięcie było wzorowe a prąd nie płynął | 
 
 Nie wiedziałem, że to możliwe. Całe życie się człowiek uczy.
   |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FhissT   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 38
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 283
 Skąd: podlasie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-12, 15:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze niektórym to banalne ale żebyś widział miny gości z serwisu do kótrego woziłem aku, drapali się po łbach z 15 min...   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | illusion   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2008
 Wiek: 54
 Dołączył: 10 Cze 2010
 Posty: 1705
 Skąd: Poznań/Golęczewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-12-12, 15:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem dokładnie taki sam przypadek jak FhissT,  w tym sezonie 6-miesięczna Varta zrobiła mi totalnego zonka , objawy miałem dwa : 
 - palą się kontrolki i przy załaczeniu jakiegokolwiek odbiornika np kierunków , rozrusznika , świateł wszystko gasło ( napięcie na mierniku ok 14V ale nie ma prądu 0A )
 - nie pali się zupełnie nic , całkowity brak czegokolwiek
 |  
				| _________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawlo   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 108
 Dołączył: 16 Maj 2010
 Posty: 401
 Skąd: Józefów k.Otwocka
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2014-03-26, 00:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i mam podobny przypadek. Wskaźniki ładowarki pokazują że aku naładowane, a moto nie pali. Dopiero po pomiarach akumulator wykazuje jakąś awarie = 10,5 V . Po zmianie na nowy silnik od razu zaskakuje. Nie palone moto przez 2 miechy , aku na prostowniku najlepszym lidlowym = wiosenna promocja |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-26, 00:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | aku do wymiany |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Wilejka   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 60
 Dołączył: 25 Maj 2012
 Posty: 21
 Skąd: Wilno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-26, 21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | A może jak w puszce trzeba wyczyścić klemy, czyli w moto sprawdzić czy przy podłączeniu aku jest wszystko ok.... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-26, 21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Wilejka napisał/a: |  	  | A może jak w puszce trzeba wyczyścić klemy | 
 więc co mają klemy do tego ? jakby były zasyfione i nie przewodziły, to i na drugim aku by nie zagadał 	  | Pawlo napisał/a: |  	  | Po zmianie na nowy silnik od razu zaskakuje. | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawlo   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 108
 Dołączył: 16 Maj 2010
 Posty: 401
 Skąd: Józefów k.Otwocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-03-26, 22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niema co kombinować. Dla mnie nauczka jednoznaczna > sprawdź stan akumulatora poprzez pomiary, a dopiero później zabieraj się do rozkładania motocykla na czynniki pierwsze w poszukiwaniu w/w usterki  . Szybka diagnoza >zwarcie akumulatora.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |