YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
yamaha stratoliner
Autor Wiadomość
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 975
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-03-06, 13:14   

Na pewno czarny, ale może jeszcze coś. Może właśnie grafit, ale jeszcze ciemniejszy niż ten na filmie.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14
 
 
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-21, 15:18   

Stratek kontra suzuki Bulevard 1,8 na 1/4 mili. łezka sie kreci bo swojego sprzedałem!
www.youtube.com/watch?v=C...DSsKnjYL5kQbLXg
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2016-03-21, 20:11   

Coś mi się widzi , że kierownik na stratku trochę za mało ikry miał , manetkę przy zmianie biegu odpuszcza do końca i znowu od dołu wkręca . On musiał pierwszy raz na torze stawać , jak parę zbiorników spali na takie zabawy , to załapie lol i szyba swoje też "czyni".
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-03-21, 23:07   

Jeździmy z kumplem na 2 motocykle w długie trasy - ja na xv1900, on na suzuki vzr1800 (ta co na filmie)
Moim zdaniem to są całkowicie 2 różne motocykle i xv1900 nie zbliży się nawet do osiągów Suzuki.
Różnica leży po stronie ilości obrotów silnika i zestopniowaniu skrzyni.
Suzuki na 1 biegu może ciągnąć do 90 km/h ..... u nas to już będzie bieg 3.
W naszym odcina przy 205 km/h .... suzuki przy tej prędkości wrzuca piąty bieg i ciągnie do 230 lub 240.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Mikołaj_82 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-03-22, 06:59   

Też mi się intruder podoba... ale jak napisał Soft to są dwa różne motocykle... Podstawowa różnica dla mnie to taka, że suzuki to motocykl typowo do jazdy solo bez plecaczka... Jeśli myślimy o "wygodnej" jeździe w 2 osoby to tylko nasza lokomotywa...
_________________
był Drag Star 650 Classic
jest XV 1900 Stratoliner
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-04-02, 21:37   

Potrzebuje zakupić pas napędowy do stratka.
Może ktoś ma coś w dobrej cenie albo namiar na takowy.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-04-02, 22:00   

z info jakie posiadam pasuje od HD ma jeden zab mniej ale to chyba nie problem a cena sporo mniejsza
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-04-02, 22:15   

Grzechu coś więcej - jakiś symbol albo namiar na kogoś kto wie
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
Mikołaj_82 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-02, 22:54   

Właśnie... ktoś już przerabiał temat z pasem napędowym... mój ma już przekulane 60tys km... Czy są jakieś zamienniki itp czy tylko pozostaje nam oryginał za ~2tys zł... I mniej więcej na ile km taki pas starcza...
_________________
był Drag Star 650 Classic
jest XV 1900 Stratoliner
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-04-02, 22:58   

Mikołaj pas przy dobrym traktowaniu powinien wytrzymać ok 80k km.
Jeśli chodzi o zamiennik rozmawiałem z Grzechem na temat takiego z HD.
W poniedziałek/wtorek będę rozmawiał na ten temat z serwisem i jak coś więcej się dowiem to zdam relacje.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-04-02, 23:21   

Czy pas należy konserwować lub jakoś specjalnie dbać o niego?
Czy są metody na przedłużenie jego życia?
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-04-03, 10:10   

Równie dobrze można dbać o opony.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 975
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-04-03, 13:23   

Kiedyś pisaliśmy tutaj o wydechach. Wczoraj wypchnąłem swoją lokomotywę i zrobiłem kilka zdjęć. Ja zamontowałem sprzęt od Kalińskiego. To model z grubym, prostym rantem, średnica 129 mm i długość 770 mm (krótszy od standardu). Wydech widać tutaj: http://yamaha-dragstar.pl/album_personal.php
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-04-03, 13:29   

ADi, niestety nic nie widać ;D
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 975
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-04-03, 13:31   

To jest link do mojej "prywatnej galerii". Wejdź przez mój profil.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-04-03, 20:21   

fajnie wygląda! nagrywałeś dźwięk?
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 975
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-04-03, 20:33   

Próbowałem nagrywać, ale to co się nagrywało brzmiało zupełnie inaczej niż to co ja słyszałem. Brzmi fajnie. Trochę basu, trochę grzmotu, ale z umiarem no i co jakiś czas strzał. Jestem zadowolony.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-04-03, 22:10   

ADi, i to najwazniejsze, że jesteś zadowolony. Zawsze człowiek w takiej chwili mysli, że dobrze wydał kasę ;D
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-04-04, 06:25   

soft napisał/a:
Czy pas należy konserwować lub jakoś specjalnie dbać o niego?

Tak, pilnować naciągu i osiowości. Myć i konserwować środkiem do pasów ( można uzywać mydła)
Pewien posiadacz Lokomotywy opowiadał jak wbił mu sie ostry kamień w pas, w sumie pas zniszczył ale do domu z Francji dojechał . Tak wiec od czasu do czasu kontrolować, tak jak i dokręcenie przedniegokoła pasowego.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2016-04-04, 09:32   

pyra napisał/a:
dokręcenie przedniegokoła pasowego.


Potwierdzam , bardzo ważna sprawa . Mnie poluzowała się ta śruba dwa razy - użyłem w końcu kleju do śrub i pneumatycznego klucza . Okazało się przy okazji , że źle była zabezpieczona . Wałek ma dwa nacięcia na obwodzie na których , po dokręceniu zagina się specjalny kołnierz nakrętki - to stanowi zabezpieczenie . U mnie zagięcie było tylko jedno , czyli zabezpieczona była w połowie i to pewnie było główną przyczyną poluzowania. Objawia się to dziwnym "szumem" w czasie jazdy z lewej strony silnika i czasami lekkim stukiem , jak nakrętka dojdzie do pokrywy i o nią właśnie stuknie . Na szczęście jest to tak zrobione , że nakrętka nie ma możliwości spaść z wałka , bo ma za mało miejsca do pokrywy.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group