DS 125 |
Autor |
Wiadomość |
Robert
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2 Skąd: Pisz
|
Wysłany: 2008-09-22, 21:03 DS 125
|
|
|
Witam wie ktoś gdzie są blokady w yamaha dragstar 125???? |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-09-25, 18:43
|
|
|
Zapewne chodzi mu o blokady, który ograniczają moc (ogólne osiągi) motocykla.
W tej klasie motocykli jest dość duży kłopot ze ściągnięciem blokad roll
Zazwyczaj są na module, gaźnikach i wydechu ... |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Robert
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2 Skąd: Pisz
|
Wysłany: 2008-09-25, 22:45
|
|
|
tak chodzi mi o blokady ktore ograniczaja moc motoru |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-09-26, 00:26
|
|
|
Tak jak pisałem powyżej zazwyczaj są 3 blokady.
1.Moduł- z tym jest najwięcej problemów, ponieważ o ile się nie mylę trzeba wgrać nowe sterowniki (zazwyczaj wymienia się na innym cały moduł). Odblokowuje końcowe obroty - silnik jest mocniejszy ale dostaje nieźle po dupie ...
2.Gaźnik- zazwyczaj występują w nim zbyt małe dysze (rozwiercenie lub wymiana na większe)- polecam wymianę zamiast wiercenia
3.Tłumik- nie zawsze występuje w nim blokada, jak już jest to polega na zwężce (rurce o małej średnicy), która utrudnia wydostawanie się spalin. Odblokowanie polega na wyciągnięciu jej. Znajduje się ona zazwyczaj na samym początku kolektora dolotowego.
W skrócie ...
Odblokowanie motocykli tego typu jest moim zdaniem nieopłacalne, wpływa negatywnie na trwałość całego osprzętu motocykla. Jak uda nam się już odblokować to moc jest znikoma (zamiast 100km/h może lecieć max 120km/h). Po tygodniu zacznie nam znów brakować mocy.
Najlepszym rozwiązaniem jest sprzedanie 125 i zakup 650 a najlepiej 1100. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Janusz
Rocznik: 1999
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina
|
|
|
|
|
Pablo
Rocznik: 1998
Wiek: 42 Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 41 Skąd: Strzelce
|
Wysłany: 2009-02-19, 13:02
|
|
|
trzeba się jescze zastanowić nad tym, czy warto te blokady zdejmować. Moim zdaniem jeśli są one fabrycznie zainstalowane to ktoś obliczył ich techniczną strone i sprawność optymalną. Zdjęcie ich może spowodować znaczne zużycie paliwa i szybsze zużycie podzespołów silnika, a z drugiej strony przyniesie to pewnie zwiększenie predkosci max. - le czy nie zaprojektowana do takich osiągów rama to wytrzyma? |
|
|
|
|
Bartek95
Model: BĘDZIE
Wiek: 29 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 12 Skąd: Wierzbie
|
Wysłany: 2009-07-08, 23:56
|
|
|
Nie dokońca tak jest, posłuże się pszykładem jawy mustang i rometa ogara 200, miał ten sam silnik co jawka, pewnie niektórzy jeszcze pamiętają, ale na temat: jawka miała ponad 3 km, a ogar z tym samym silnikiem 2km z czymś, zresztą jawki importowane na polski rynek też mialy taką niską moc. Dlaczego? Ponieważ nie spełniały norm prawnych dotyczących motoroweru. |
_________________ Szerokości... |
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2010-01-20, 20:44 DS 125
|
|
|
mam do Was prośbę i zarazem pytanko,za nie długi czas chce synowi kupić jego pierwszy moto no i padło na Drag Stara 125 ,a pytanko jest takie,czy ktoś z Was ma jakieś dane techniczne ( najbardziej zależy mi na jego szybkości V-max,bo jakoś w czarnych barwach widzę jazdę z nim 80 km w trasie) a nigdzie nie mogę znaleźć żadnych porządnych danych |
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
LARRY
Model: SYMPATYK
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 131 Skąd: Września
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-01-20, 21:06
|
|
|
PIOTR, pisz PW do Dragini. Ona ma takowy sprzęcior i wszystko ci powie. 100 km/ leci swobodnie, bo widziałem ją jak cisnęła jeszcze bez prawka |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2010-01-21, 17:34
|
|
|
Dragini wiem że latałaś Gwiazdką 125 ,prosze powiedz mi co sądzisz o tym moto i ile to da rade śmigać |
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dragini
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączyła: 18 Paź 2008 Posty: 853 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2010-01-22, 08:20
|
|
|
Piotr moja maksymalna prędkość to około 100 km ala pamiętaj, że ja mam prawko dopiero od września i nie zdążyłam jeszcze naśmigać, a skoro umiejętności słabiutkie raczej nie przeginam. Nie miałam się też gdzie rozwinąć bo raczej tak wkoło komina. Jeśli będziesz w okolicy - zapraszam.
[ Dodano: 2010-01-22, 08:27 ]
Wydaje mi sie, że dla początkujących motocyklistów jest w sam raz. Oczywiście konkretny facet może zaczynać od 650 ale ja wolę mieć maszynę którą utrzymam bez problemów i wyprowadzę z garażu manewrując między innymi maszynami i samochodami. Wtedy nie muszę prosić małża - bo czasem to ma humorek.... |
_________________ Nie ma jej ....., nie ma ........nie...... |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2010-01-22, 15:13
|
|
|
Młody śmiga na 125, może się dołączy do dysputy...
Piotr - zaatakuj Młodego na PW |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-23, 16:51
|
|
|
dragini napisał/a: | moja maksymalna prędkość to około 100 km |
90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra. Moim zdaniem nie masz czego się wstydzić |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
Zeo00
Rocznik: 2002
Wiek: 31 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-03-10, 21:34
|
|
|
Ja mam 125, tylko że ja mu powiększyłem kanały, zwiększyłem kompresję i przemagikowałem w gaźniku i filtrze pod troche wybebeszone wydechy i potrafi sie rozbujać do 120, a dźwięk jest w 100% zadawalający
Jak chcesz coś więcej się dowiedzieć to pisz |
_________________ Motocykl jest jak Media Markt - Nie dla idiotów!! |
|
|
|
|
Ravallo
Rocznik: 2003
Wiek: 44 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 822 Skąd: CK / UK
|
Wysłany: 2010-03-11, 16:42
|
|
|
Jeśli moge cos powiedziec, to powiem ze ja kiedy dosiadałem 125kę (fabryczna bez jakich kolwiek zmian) to rozpedziłem sie do 115km/h (zabujstwo dla silnika:))
Trwało to wieki, ale dało się, jednak jak SHIPP słusznie zauwazył
Cytat: | 90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra. |
wiec 80ka jest jak najbardziej osiagalna |
_________________ Viva LasVegas
Zawsze musi się coś dziać, żeby się coś działo
|
|
|
|
|
lesiatek
Rocznik: 2002
Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-21, 17:00
|
|
|
Witam, jestem miesiecznym uzytkownikiem DS 125. Zainteresowaly mnie te blokady. Jestem zdecydowany na rozwiercenie dysz i wyjecie tej zwezki w wydechu. Nie ma jeszcze moze jakiejs blokady na kroćcu ssacym? Przesiadłem sie z DT 125 i tam trzeba bylo kruciec odblokowac. Pozdrawiam:) |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2011-07-21, 17:17
|
|
|
Wszystko to prawda,ale jeżeli sprzęt był zza granicy i zameldowany na klasie A1 może mieć blokadę na module.Musisz najpierw w brief popatrzyć.Jeżeli znajdziesz notatkę
"gedrosselt bis..."(piszę naturalnie o moto z niemiec)to na pewno jest zdławiony do prędkości podanej.Potem zostaje odcięty zapłon.Króćce ssące,wydechy i moduł.Trzy podstawowe miejsca blokad. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
lesiatek
Rocznik: 2002
Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-21, 17:24
|
|
|
Motorek jest z polskiego salonu. Stal 9 lat i mial przejechane 350 km. dwa tygodnie temu go dotarlem ale nie jedzie kompletnie. jedynie co moge z niego wydusic to 80 km/h. wszystko wskazuje na gaznik( czyszczenie i regulacja). stopien na cylindrach wynosi 12,5 i 12 na moje szczescie. kiedy sie pompuje manetka gazu moto jakby lepiej szlo ale to nadgarstek moze wysiasc.:) zdecydowalem sie na zdjecie tych blokad bo i tak caly gaznik musze rozlozyc a z wydechem nie powinno byc problemow. pozdr:) |
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2011-07-21, 18:39
|
|
|
Lesiatek to motorek mojego syna ten z tyłu pierwszy to moja GWIAZDA
fakt jego 125 też jechała w PORYWACH 90 km ale po małych zmianach leci 110 km
trzeba wypróżnić wydechy,zmienić cały napęd ( tylna zębatka zmienić z 60 ma 47 zębów )
czyli zmiana całego napędu,no i co dziwne dla niewtajemniczonych regulator napięcia przenosisz tam gdzie mają 650 i 1100 bo w 125 znajduje się za akumulatorem pod siedzeniem i się przegrzewa co powoduje że spada napięcie na aku i na świecach i spada moc a w skrajnych przypadkach spali się
Tak się stało jak z synem pojechaliśmy do czech i padł
no i w gaźniku trzeba podłubać i wyregulować
robota na cały dzień ale efekt jest no i rasowy gang
My to zrobiliśmy i naroście jeździ jak powinien a i przy 100 km może wyprzedzać
W razie pytań dzwoń lub pisz,
Mo i zapomniałem-wywal oryginalny filtr powietrza jest do niczego bardzo dławi my zastosowaliśmy filtr węglowy i poprawiliśmy dolot powietrza
Pamiętaj że czym chłodniejsze powietrze tym lepiej bo więcej tlenu a tlen potrzebny do spalania
Inaczej mówiąc nie da się pierdzieć jak z armaty oddychając przez słomke
SDC12279.JPG
|
|
Plik ściągnięto 573 raz(y) 259.74 KB |
|
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
|
|
|
|
|