 |
KIERUNKOWSKAZY ZWARIOWAŁY |
Autor |
Wiadomość |
pandzioch2003


Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-04, 10:39
|
|
|
Ja mam takie pytanka. ktore moze pomoga znalezc przyczyne:
1.gdzie sie podlaczyles do kierunkow - najlatwiej jest sie podlaczyc do kostki od tylnych kierunkow przy akumulatorze pod fotelem kierowcy
2.czy odciecie zaplonu podlaczyles przez przekaznik czy prosto z akumulatora - czasami zdarza sie, ze alarm nie jest przystosowany do motocykli tylko skuterow, gdzie mamy mniejszy pobór pradu - mniejszy amperaz. Przy motocyklach trzeba uzyc tego kabl jako sterowania do dodatkowego przekaznika do odciecie zaplonu.
3.czy po odlaczeniu alarmu kierunki dzialaja normalnie?
4. kostki od przednich kierunkow sa w przedniej lampie - jesli masz dwowloknowe zarowki w przednich kierunkach, to mozesz otrzozyc lampe, i podlaczyc sobie dwa kable i bedziesz mial USAowskie pomaranczowe pozycje przednie
A tak wogole to czy odlaczeniu calego alarmu wszystko dziala czy nadal wywala bezpiecznik?
Jak tylko bede mogl to bede pomagal - kilka alarmow w xvs i nie tylko juz zalozylem:) |
|
|
|
 |
misiekmc12


Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 16 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2010-02-09, 15:21
|
|
|
Po rozebraniu wszystkich migaczy. odłączeniu kabli, usterka została wykryta.
kable od przednich migaczy są prowadzone w uchwytach Lightbarów.
Jeden z kabli na długości 15 cm miał przeciętą izolacje . jakim cudem działało do tej pory - nie wiem.
Ogólnie wszystkie kable z migaczy były w opłakanym stanie , więc zostały wymienione.
Więc usterka nie miała nic wspólnego z alarmem., chodziarz wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazywały.
najważniejsze że usterka została usunięta. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|