IMPULSATOR |
Autor |
Wiadomość |
pandzioch2003


Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-03-04, 14:14
|
|
|
Impulsator tzw. pickup znajduje sie pod lewym deklem. Zmierzyc opornosc mozna zwyklym miernikiem ustawionym na ohm. Z dekla wychadza dwie wiazki kabli - jedna potrojna do regulatora napiecia, a druga z dwoma kablami to jest od impulsatora. Rozpinamy kostke i w czesc idaca z dekla wpinamymiernik. W xvs 1100 jest to wartosc 189-231 ohm, a jak w 650 to nie wiem, ale poszukam
Wymiary zewnetrzne to ok. 15x20x20mm plus udstajace uszy mocujace.
[ Dodano: 2010-03-04, 14:20 ]
I znalazlem:
Cytat ktorego chyba nie trzeba tlumaczyc:
It should resistance should be between 182 to 222 ohms
Gosc pokazuje jak wymienic pickup.:)
http://www.650ccnd.com/coil.htm |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
 |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-05-06, 21:11 Wymiana impulsatora XVS 650A
|
|
|
W przypadku braku iskry na obu cylindrach jednocześnie, prawdopodobne jest przepalenie impulsatora i związany z tym brak sterowania dla modułu zapłonowego – konieczna jest wówczas wymiana impulsatora, znajdującego się w silniku pod pokrywą alternatora.
Przez ostatni tydzień sam walczyłem z tą przypadłością, i postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami z bliźnimi Szczegółowa instrukcja dostępna jest TUTAJ .
Do moderatorów - jeśli uznacie za stosowne, może wrzucicie plik do pobieralni i zmienicie linka w tym poście? |
|
|
|
 |
pandzioch2003


Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-06, 22:01
|
|
|
Az milo poczytac taki opisik:) Fajnie ze sie przydal ten impulsator od Virago |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
 |
|
|
|
 |
polo35


Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2011-07-11, 06:58 Moduł !
|
|
|
Witajcie, szukałem na forum lecz nie mogę znaleźć
Pytanie brzmi, gdzie znajdę moduł w Dragu 650 97 rok,
mam problem z jednym Dragiem, ponieważ po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zgasł
i do tej pory nie chce odpalić
Szukałem modułu pod bakiem, pod siedzeniem , no niestety nie znalazłem Proszę o pomoc w dokładnym wskazaniu go, gdzie jest usytuowany ?!
Jeżeli będę wiedział gdzie jest to jeden moduł z 1 Draga zamienię do 2 Draga i zobaczę czy przyczyną tego może być właśnie ( MODUŁ )
z góry dzięki
A WŁAŚNIE NIE MA ISKRY NA ŚWIECY ? MOŻE JAKIEŚ PORADY ? DLACZEGO TO NIE PALI ? |
_________________ Honda VTX 1800 Retro 2002r. |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-07-11, 11:19
|
|
|
Z tego co wiem to jest pod dolną pokrywą ( tą na dole) z prawej strony motocykla, z tym ,żeby się do tego dostać to tłumiki musisz zdjąć |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
polo35


Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2011-07-14, 20:24
|
|
|
Musze sprawdzić impulsator może to jego wina |
_________________ Honda VTX 1800 Retro 2002r. |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-07-18, 10:22
|
|
|
Impulsator dość łatwo jest sprawdzić - trzeba ściągnąć kanapy i bak, i koło cewki WN jest kostka od impulsatora. Wystarczy rozpiąć i sprawdzić omomierzem - powinno być w granicach 200 ohm. |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-07-18, 11:05
|
|
|
Cytat: | Impulsator dość łatwo jest sprawdzić - trzeba ściągnąć kanapy i bak, i koło cewki WN jest kostka od impulsatora. Wystarczy rozpiąć i sprawdzić omomierzem - powinno być w granicach 200 ohm. |
Nie wszystkim wystarczy taki opis. Wielu pytających nie ma bladego pojęcia gdzie, jaka kostka, gdzie podłączyć np. omomierz. Dobrze w takiej sytuacji "podeprzeć" się jakimś obrazkiem, bo zaraz właśnie pojawią się takie jak wyżej pytania. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
zabor


Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2011-07-23, 09:58
|
|
|
polo35, Polo moduł jest za akumulatorem, zdejmij pokrywę, wyciągnij akumulator i pod spodem jest moduł, też mam problem z nim więc wiem gdzie jest ale tak czytam i czytam i już sam nie wiem czy moduł trzeba wymienić czy może najpierw ten impulsator sprawdzić bo nie daje mi iskry na świecę. pozdro;) |
_________________ ZABOR
 |
|
|
|
 |
polo35


Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2011-07-30, 16:19
|
|
|
No ja już sprawdziłem i tak jak koledzy pisaliście, sprawdziłem oporność na impulsatorze, jest 0 , a powinno być w granicach 180-200, a więc muszę kupić impyulsator
wiecie może gdzie go tanio kupić ? w sklepach kosztuje w granicach od 600 zł do 1200 zł |
_________________ Honda VTX 1800 Retro 2002r. |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-07-31, 21:54
|
|
|
Pasuje, jak już zapewne wiesz, od Virago 535. TU gość wystawiał w czerwcu, zadzwoń, może jeszcze ma. |
|
|
|
 |
polo35


Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2011-08-04, 15:33
|
|
|
dzięki już zakupiłem , na allegro koszt około 125 zł, |
_________________ Honda VTX 1800 Retro 2002r. |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-08-04, 15:34
|
|
|
Zatem powodzenia przy wymianie |
|
|
|
 |
Broda

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024 Posty: 8 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2025-06-11, 05:58
|
|
|
Cześć, odgrzeję temat impulsatora
Mam pytanie do osób które go wymieniały:
- kupowaliście używki ori czy nowe chińskie?
Jest trochę roboty z wymianą i nie wiem na co się zdecydować, nówka Yamahy że względów finansowych raczej odpada.
A jeszcze jedno - gdzie wykonaliście połączenie przewodów impulsatora - wewnątrz czy na zewnątrz pokrywy? Przewody u mnie przy przechodzeniu przez ścianę pokrywy są osadzone w gumowych uszczelkach i dodatkowo uszczelnione jaką masą (coś jak silikon), nie wiem czy jak to ruszę to nie będzie się potem łał tam olej. Z drugiej strony czym zaizolować połaczenie wewnątrz jest tam wszystko pływa w oleju? |
|
|
|
 |
|