|
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz 2008-11-15, 13:10 |
Opony |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14532 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-10-15, 21:06
|
|
|
piotrekk78 napisał/a: | żeby zbyt szybko się nie zużyły i miały dobrą przyczepność. |
Michelin Commander III, nastepca Commandera II
Cytat: | Michelin Commander II Michelin Commander II jest flagową szosową propozycją francuskich konstruktorów do motocykli typu chopper/cruiser. Jest doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy lubią pokonywać swoim jednośladem długie dystanse. Producent oponą Commander II pokazał, że można stworzyć niezwykle trwały produkt z zachowaniem bezpieczeństwa oraz pożądanych parametrów jezdnych. W 2011 roku w Stanach Zjednoczonych niezależna organizacja Teras Test Fleet przeprowadziła test użytkowy opony na drogach publicznych. Jego wynik potwierdza deklaracje Michelina dotyczącą osiąganych przebiegów. Commander II gwarantuje nawet o 40 tysięcy kilometrów wydłużoną żywotność w stosunku do konkurentów z tego segmentu (w teście brały udział: Metzeler ME880 Marathon oraz Dunlop D407/408). Do produkcji opony zastosowano system ADT (ang. Amplified Density Technology). Jest to nic innego jak użyta mieszanka gumy o większej gęstości. Tak wykonany karkas jest sztywniejszy, przez co zapewnia lepszą sterowność oraz zwrotność motocykla. W oponach tylnych zastosowano opasanie z aramidowego włókna. Przyczynia się to bezpośrednio do tego, że jest ona i lżejsza i bardziej odporna na zniekształcenia spowodowane siłą odśrodkową. Dzięki temu motocykl jest stabilny nawet podczas jazdy z dużymi prędkościami. Na uwagę zasługuje ponadto charakterystyczny wzór bieżnika. Dzięki innowacyjnemu układowi rowków opona zapewnia doskonałe osiągi i przyczepność na mokrej nawierzchni . Skuteczne odprowadzanie wody spod kół pojazdu gwarantują wzdłużne zagłębienia w rzeźbie bieżnika. Michelin Commander II dostępny jest w rozmiarach od 15 do 21 cali.
Czytaj więcej: https://www.oponeo.pl/mod...in-commander-ii
Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. |
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1613 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-10-16, 07:59
|
|
|
piotrekk78 napisał/a: | Nie chodzi o jakieś tanie wynalazki. Zależy mi na dobrych oponach, żeby zbyt szybko się nie zużyły i miały dobrą przyczepność. |
Tych wszystkich rzeczy połączyć się nie da .
Gdyby ktoś miał namiary na michelin commander 3 130/60/19 , proszę o kontakt . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1613 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-10-16, 08:03
|
|
|
piotrekk78 napisał/a: |
Co prawda nie mam jeszcze Radka, ale to kwestia czasu - poszukiwania trwają |
Jest w ogłoszeniach ładny midnight star 2011 rok , w dobrej cenie , pisze , że bezwypadkowy . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
piotrekk78
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Wrz 2021 Posty: 48 Skąd: łódzkie (ESI)
|
Wysłany: 2021-10-16, 12:37
|
|
|
SATURIAN napisał/a: |
Jest w ogłoszeniach ładny midnight star 2011 rok , w dobrej cenie , pisze , że bezwypadkowy . |
Zależy jak daleko on jest. Nie jeżdżę powyżej 200 km. Brak czasu. |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1613 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-10-16, 20:23
|
|
|
Cytat: | Zależy jak daleko on jest. Nie jeżdżę powyżej 200 km. Brak czasu. |
Z łódzkiego , to wszędzie masz blisko . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
piotrekk78
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Wrz 2021 Posty: 48 Skąd: łódzkie (ESI)
|
Wysłany: 2023-01-25, 18:53
|
|
|
Kupiłem do Radka komplet opon - Michelin Commander 3. Zobaczymy czy takie dobre i ile km na nich zrobię. |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1979 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2023-01-25, 21:26
|
|
|
Na comanderach II zrobiłem 40tysi więc na przodzie jest już III a tył jeszcze pojeździ. Są super! |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4876 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2023-01-25, 21:39
|
|
|
Miron napisał/a: | Na comanderach II zrobiłem 40tysi więc na przodzie jest już III a tył jeszcze pojeździ. Są super! |
Też potwierdzam dobrą opinię o wersji II. |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
Broda
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024 Posty: 7 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2024-11-02, 16:29
|
|
|
Mam do wymiany w moim Customie przednią gumę. Oponka będzie
taka jak stara tj. Bridgestone E-max. Mam pytanie, co do dętki - macie może jakieś sprawdzone/polecane?
Może to trochę dziwne pytanie, ale w zeszłym roku zmieniałem
ogumienie w mojej starej CZ-tce i o ile z oponami nie miałem problemu to z dętkami było słabo. Kupiłem w Intercarsie dętkę Continentala i Michelina i powiem szczerze, że nie byłem zachwycony ich jakością. Dętka Conti byłą jakaś cieniutka - jak do roweru, z Michelinem było trochę lepiej. Stara dętka (25 letnia Stomil Olsztyn) była miękka i pachniała gumą/kauczukiem (nie wiem jak to dokładnie nazwać), a te nowe to jakieś takie plastikowe. Są w sprzedaży dętki Michelina Ultra HD o grubości 4mm, ale nie wiem czy nie będzie potem problemu z wyważeniem takiego koła. Z drugiej strony do tych grubych dętek były też opinie, że i tak potrafiło przy dobiciu opony urwać z dętki zawór/wentyl, więc sam nie wiem czy warto je kupić. Osobiście nie doświadczyłem nagłego kapcia w czasie jazdy, ale tata opowiadał mi, że przy prędkości około 80km/h (z plecakiem) urwało mu wentyl w tylnym kole i mówił, że ledwo dał radę utrzymać się na drodze.
A tak z innej beczki - przerabiał może ktoś szprychowe koło w Dragu na tubless? Na youtubie jest pełno filmików może trzeba by spróbować??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|