YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwowa Trrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Autor Wiadomość
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4433
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-04-30, 10:13   

Jestem ciekawy ile jeszcze powstanie postow w tym temacie :wmur: :wmur: :wmur: ;D
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-04-30, 10:23   

Dużo, bo ciągle przybywa użytkowników DS i każdy z nich ma ten sam dylemat, czyli..... dlaczego trrrrrrrrr jest raz krótkie, a innym razem długie ;p ;D
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
larry7 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 65
Skąd: Kozy
Wysłany: 2013-05-01, 19:11   

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,trrrrrrrrrrrrrr,trrrrrrrrrrrrr hihihi ;d

Ale chyba nikt nie napisał, że trrrr jest długie jeśli włączysz zapłon przed otwarciem zaworu paliwa.
_________________
larry7

Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 :)
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2013-05-01, 21:01   

Mam prośbę do moda, aby wyłuszczył kwintesencję z tych czterech stron, resztę postów w powietrze i temat zamykamy. Kuźwa ile można pisać o trrrrrr, jaja sobie robicie :poddajesie:
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-05-01, 21:02   

miki teraz już tak :hahaha:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Kacperek 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 75
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2013-11-06, 09:25   

U mnie okazało się że był przewód paliwowy pęknięty (żadnych widocznych śladów tylko pod ciśnieniem moczył się od paliwa). Po naprawie przewodu nie tryka przy przekręcaniu kluczyka. Widocznie czujnik ciśnienia pokazuje że już paliwo nie ucieka i nie musi dopompowywać. Może przy dłuższym postoju znowu się odezwie.
_________________
Kacperek
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-11-06, 10:12   

... reasumując Panowie jak Nam przestanie trykać to czas się martwić ... jeden z nielicznych tematów, gdzie nie było o cyckach ...
 
 
Kacperek 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 75
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2013-11-08, 09:41   

Szanowni, sprawdzajcie układ paliwowy !
Po przeglądzie i naprawieniu nieszczelnego przewodu paliwowego,
nie ma trykania pompki po przekręceniu kluczyka.
Nawet następnego dnia odpalając nie odezwała się, widać trzyma ciśnienie.
Może po dłuższym postoju się odezwie.
Zdjąłem na chwilę przewód na odcinku po pompce (odpuściłem ciśnienie)
i po założeniu przekręciłem kluczyk, pompa tryk tryk, po 2-3 razach przekręcania kluczyka przestała się odzywać - dobiła swoje.
Nie wiem czy tak u wszystkich będzie, ale na pewno warto sprawdzić układ paliwowy, szczególnie w części po pompie, nie zaszkodzi. A mojego pęknięcia na przewodzie nie było wcale widać, dopiero jak go lekko ugiąłem.
_________________
Kacperek
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3071
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-11-08, 17:18   

No dobra. A czy jest taka techniczna możliwość aby wszystko było OK a pompa robiła Trrrrrrr?
Bo odnoszę wrażenie (śledząc wpisy) że jak jest Trrrrr jest OK, a brak Trrrr to coś jest Be.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-11-08, 18:53   

OldDiver napisał/a:
A czy jest taka techniczna możliwość aby wszystko było OK a pompa robiła Trrrrrrr?

Oczywiście. Ten typ tak ma. Niczym się nie przejmuj. Ma terkotać.


Nie mam żadnego wycieku paliwa, i moja pompka robi trrr.
Kacperek napisał/a:
pompa tryk tryk, po 2-3 razach przekręcania kluczyka przestała się odzywać - dobiła swoje.
tylko po co kilka razy przekręcać kluczyk :nie_wiem: raz i do skutku trrrraż dobije. Potem mogę przekręcić drugi raz i cisza. Terkotanie jest oznaka pracy pompki, taka konstrukcja. Pompy paliwowe w samochodach nie terkoczą, za to wydaja inny dźwięk.

[ Dodano: 2013-11-08, 18:55 ]
OldDiver napisał/a:
Bo odnoszę wrażenie (śledząc wpisy) że jak jest Trrrrr jest OK
no nie tak do końca, bo jak pęknie poważnie przewód paliwowy, to może być trrrrrr bardzo długo i to nie będzie wcale OK.
Aczkolwiek nie próbowałem pompować paliwa np. do butelki. Wymieniając filtr paliwa sprawdzę jak to wygląda i dam znać na forum ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
transylwania100 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 27
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2015-05-04, 12:55   

Witam serdecznie! :>
Mam problem z pompą paliwa w XVS 1100, którą zamierzam wymienić.
Znalazłem temat o zestawach naprawczych, ale wszędzie w opisie jest info że dedykowane są do modeli z rocznika 99 - 04. Moja gwiazda jest z 2006. Czy ktoś z Was montował ten zestaw i czy w pompie z 2006 można go zastosować?
_________________
Motor już jest - pora w trasę :-)
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6510
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2015-05-04, 12:59   

transylwania100, coś w tym chyba jest, bo widziałem pompę w modelu z 2007 która jest modułem nierozbieralnym. Natomiast w mojej Loli zestaw naprawczy uratował mnie przed sporym wydatkiem :)
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
larry7 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 65
Skąd: Kozy
Wysłany: 2020-06-17, 12:29   

dodam jeszcze, że mam teraz Royal Star 1300 i też robi trrrrr :) .
Wcześniej w Drag Star zepsuła mi się pompa paliwa i na szybko założyłem pompę z Shadowki - też robiła trrrrr a układ paliwowy był w pełni szczelny :)
_________________
larry7

Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group