| 
		
		|  |  
 
	
			| Wiotki tylny błotnik |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Happy   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 10 Wrz 2019
 Posty: 9
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-01-26, 17:22   Wiotki tylny błotnik |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Z racji tego, że przygotowuję się już powoli na dłuższy wypad (woodstock + wypad do czech zaraz po nim), sprawdzam dokładniej moją 650. Mam zamiar jechać z pasażerką i sporą ilością bagażu, łącznie ze mną i całym osprzętem pewnie około 220 kilo.
 
 Zauważyłem jednak, że tylny błotnik nie jest sztywny, ma lekkie odchyły na listwach mocujących. Nic nie jest luźne, wszystko wygląda na oryginalne. Czy to normalne?
 
 Zastanawia mnie też ile maksymalnie przewoziliście na swoich XVS'ach? Słyszałem, że v-stary mają trochę większy udźwig maksymalny(~200 kg). Czy przekraczanie go o ~20 kilo będzie dużym grzechem?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-01-27, 07:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ten typ tak ma   |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Gandalf   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 49
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 106
 Skąd: OL-WA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-01-28, 08:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ktoś juz kiedyś wrzucał na forum pełne  dane DS 650'ki - http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?p=224858, cytując fragment: 
 "...
 Waga sucha: 214 kg
 Waga z olejem oraz paliwem: 227 kg
 Dopuszczalne maksymalne obciążenie pojazdu: 180 kg
 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 407 kg
 Dopuszczalne maksymalne naciski na poszczególne osie 1/2: 1.42 kN/2.65 kN <--- te dane akurat wziolem od Classica bo nie moglem znalezc do Customa ale chyba zbytnio sie nie roznia
 ..."
 
 Czyli "teoretycznie" nie możesz przekroczyć tych 180 kg , ale sprawdź jeszcze w dowodzie rejestracyjnym (lub karcie pojazdu) jakie masz wpisane dokładne wartości. Oczywiście technicznie żaładujesz pewnje więcej, ale jak nie chcesz mieć ewentualnego problemu na trasie ze służbistami, to musisz się trzymać tego, co na papierze
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-01-28, 12:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spoko, Larry testował 650 przed tobą. Dane fabryczne są znacznie zaniżone. |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Gandalf   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 49
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 106
 Skąd: OL-WA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2020-01-28, 18:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaniżone, nie zaniżone, ja tam ostrożnie podchodzę do przeciążenia rumaka - większy ciężar, to wiecej masy do zatrzymania, fizyki nie zmienisz  ... W pelnym obciążeniu  masz przeszło 400 kg do wyhamowania na 1 tarczy. Oczywiście, że kucyk uciągnie pewnie i wiecej na sobie, tylko kosztem czego - dodatkowych centymetrów, metrów przy zatrzymaniu ? ... Jeździłem wcześniej VZ800 (podobna masa i uklad z jedną tarczą na przodzie) , po przesiadce na XVS1100 odczułem znaczną poprawę komfortu jazdy i poczucia bezpieczeństwa, jednak co dwie tarcze, to dwie. DS650 co prawda nie jezdzilem i może nie jestem akurat w tym zakresie ekspertem, ale jak wspominałem fizyki nie zmienisz   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |