|
Pekniety walek od kardana przy silniku |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-07-09, 23:12
|
|
|
Bemol napisał/a: | Rozpoławialiśmy silnik (inaczej go nie wyjmiesz. Dobrze wiesz ) wiem ile to jest roboty. | toz to ująłem w zdaniu
Cytat: | Zdaję sobie sprawę z tego, że demontaż tego wałka to kosztowna sprawa, jeśli się samemu nie potrafi, lub brakuje odwago na samodzielny demontaż | bo to jest kupa roboty.
Szczerze mówiąc chyba sam bym się nie odważył rozpołowienia silnika motocyklowego.
Bemol napisał/a: | Reasumując, pomysł z linku z naniesionymi przez Ciebie poprawkami wydaje się być też słuszną koncepcją |
Ze zdjęć wywnioskowałem, że ta śruba ma tylko jedno zadanie do spełnienia - nie pozwolić na odkręcenia się nakrętki. To przecież ten klej na to nie pozwoli za cholerę, po to go stworzono, a autor podaje klej z wysokiej półki, więc po co tyle zachodu i na dodatek, może się to nie udać. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
lech51
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72 Dołączył: 03 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Sztum
|
Wysłany: 2019-07-10, 15:29
|
|
|
Witek 1965.Da się centralnie wywiercić otwór w wałku,ale trzeba sobie przedtem zrobić na tokarni mały przyrząd,a mianowicie.Dotoczyć tuleję która w miarę ciasno [bez luzu] wejdzie na frez, w tulei otwór na wiertło o długości około 5 do 7 cm jako prowadzenie Jeżeli to wszystko jest dobrze spasowane to niema bata że nie wyjdzie.Robiłem to kiedyś przy innym urządzeniu i się sprawdziło. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-07-10, 23:35
|
|
|
Z takim przyrządem to jasne, że tak , ale ten kolo takiego przyrządu nie zastosował. Nadal nasuwa się pytanie - w jakim celu, wiercić i gwintować ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
lech51
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72 Dołączył: 03 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Sztum
|
Wysłany: 2019-07-16, 11:35
|
|
|
Ano w takim żeby nie wyciągać silnika ,i nie rozbierać całej przekładni .Bo nowy wałek również może pęknąć.Coś z tym wałkiem jest nie tak,bo dużo kolegów z tego forum[i nie tylko] miało ten sam problem.Jak narazie przejechałem około 500 km po tej mojej naprawie i działa. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-07-17, 13:20
|
|
|
nowe wałki są już zmodyfikowane i mocniejsze. Średnica wzrosła o 2 mm o ile pamiętam, jak pisał jeden z kolegów na forum. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
lech51
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72 Dołączył: 03 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Sztum
|
Wysłany: 2019-07-22, 08:41
|
|
|
I to jest dobra wiadomość. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|