| RATUJCIE KOREK WLEWU PALIWA | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | JOKER   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Kwi 2011
 Posty: 1305
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-12, 21:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ronin trochę ta instrukcja niedopracowana, pkt ostatni jest, ale brak pkt pierwszego "otwieramy pifko"     |  
				| _________________ To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ronin   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2006
 Wiek: 43
 Dołączył: 30 Cze 2010
 Posty: 529
 Skąd: GŁ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-12, 22:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | wybacz      to się więcej nie powtórzy       |  
				| _________________ -Lepiej umrzeć stojąc , niż klęcząc na kolanach żyć-
 
 " W życiu piękne są tylko chwile..." - R. Riedel
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michael   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 19 Lis 2013
 Posty: 8
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-10, 16:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czytając tematy na forum trafiłem na ten. Zaraz poleciałem do garażu, wyjmuję korek wlewu paliwa i ... jednej śrubki już nie ma, druga luźno ale się jeszcze trzyma.  Nie wiem czy jest sens abym szukał tą jedną śrubkę w baku... kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek. 
 Dzięki
  :-) |  
				| _________________ Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MIKI   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 55
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 867
 Skąd: Czarnków/Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-10, 20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Michael napisał/a: |  	  | kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek | 
 Posmaruj je loctitem czeronym, ja tak zrobiłem i było OK.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-10, 20:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | dożywotnia gwarancja, że się nie rozkręci. 100% 	  | miki napisał/a: |  	  | Posmaruj je loctitem czeronym | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michael   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 19 Lis 2013
 Posty: 8
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-11, 09:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ano właśnie zapobiegawczo chcę mieć możliwość późniejszego odkręcenia... w razie gdyby, nie wiem - mechanizm się zepsuł, jakaś sprężynka pękła, coby można było naprawić.... 
 Wczoraj kupiłem w Casto śrubki, ale nie z płaskim łebkiem tylko z klinowym (stożkowym), skręciłem, łepek stożkiem wszedł w otwory w korku i właśnie ten łepek tak jakby zaklinował się w otworach. Mam wrażenie że wytrzyma.
 
 Pozdro
 |  
				| _________________ Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-11, 10:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robert_p (vel Hipis)   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 14 Cze 2013
 Posty: 1874
 Skąd: Rynarzewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-11, 11:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | remol71 napisał/a: |  	  | Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. | 
 
 Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
 http://www.allegromat.pl/aukcja153638
 |  
				| _________________ Hipis
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Bemol 2014-02-11, 17:03, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ferdek125   
  
 Rocznik: 2006
 Wiek: 64
 Dołączył: 23 Lis 2010
 Posty: 26
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-22, 12:58 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | robert_p napisał/a: |  	  |  	  | remol71 napisał/a: |  	  | Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. | 
 
 Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
 http://www.allegromat.pl/aukcja153638
 | 
 Witam mi pomógł Etek z forum  w tamtym roku kosztowalo mnie  to 550 zł za nowy korek ale był nowy nie smigany w serwisie proponowano 630 , tak wiec polecam  zapytac Etka
 Pozdrawiam Janusz
 |  
				| _________________ janusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-02-22, 14:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytałem wczoraj w sklepie Yamahy. Oryginalny XVS650 Custom 700 pln   |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacko   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2002
 Dołączył: 19 Cze 2015
 Posty: 26
 Skąd: Poznań/Czarnków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-08-08, 15:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kur..... nie przeczytałem wcześniej tego wątku i... dzisiaj odfrunął   Znalazłem cały mechanizm zamka, śrubki, dekielek oprócz kurde tego mechanizmu sprężynowego.
 
 Ktoś coś o korku?
 
 [ Dodano: 2017-08-31, 12:32 ]
 Dla potomności.
 Zamówiłem u chińczyków
 
  	  | Kod: |  	  | https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycles-Fuel-Gas-Tank-Cover-Locks-For-Yamaha-Drag-Star-XVS-950-2009-2016-XVS-1100/32825257375.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Hi4yJB | 
 szedł sobie koreczek dwa tygodnie, wczoraj odebrałem, nie mogę się do niczego przyczepić, jest naprawdę dobrze wykonany! i co najlepsze. Kosztował nie całe 100zł.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zykfyr   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 36
 Dołączył: 01 Maj 2016
 Posty: 47
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2018-05-14, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i niestety... Wczoraj w połowie trasy połowa korka wpadła do baku a druga połowa na szczęście nie odfrunęła także w teorii jestem w posiadaniu wszystkich elementów, dzisiaj wziąłem się za wyciąganie elementów ze środka - udało się wyłowić ich całkiem sporo (nawet parę nie przyciąganych przez magnes ale dzięki zakleszczeniu się w inne są na powierzchni) niestety jestem przekonany, że w baku zostało coś czego magnesem już nie da rady wyciągnąć ale może przy odpowiednim przechyle motocykla (dziobem w dół) jest to do zrobienia chwytakiem pazurkowym..
 
 Na chwilę obecną bardzo by mi zależało na instrukcji jak to złożyć wszystko do kupy (przy okazji wyjdzie czego mi brakuje), niestety zdjęcia w starym poście Ronina zawierającym "instrukcje" wygasły , mógł by ktoś w jakikolwiek sposób poratować?
 
 Z góry dziękuje
 
 Ps. gdyby nie udało się odzyskać tych części a nie chciałbym zdejmować baku to czy mógłbyć wykorzystać elementy z tych korków (wyglądają identycznie jak ten u mnie a pochodzą z innych modeli) zakłądam , że to tem sam model :
 http://allegro.pl/korek-w...04.html#thumb/2 albo http://allegro.pl/korek-w...47.html#thumb/2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacek6   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2001
 Wiek: 58
 Dołączył: 01 Lis 2013
 Posty: 1034
 Skąd: OPOLE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-14, 19:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kawa ma taki sam korek wlewu jak Yama ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-14, 20:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | a w czym problem ? 10 minut i jest na wierzchu. Nie rozumiem jak ludzie potrafią sobie utrudnić życie, 	  | Zykfyr napisał/a: |  	  | a nie chciałbym zdejmować baku | 
  zdemontowanie zbiornika jest proste jak budowa cepa, a jak jest zdemontowany to wydobędzie się z niego wszystko co  nim jest   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miron   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 60
 Dołączył: 05 Cze 2012
 Posty: 2001
 Skąd: Skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-14, 22:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zykfyr,  miałem to samo. Zdejmij bak, wywal resztę części a zobaczysz jak proste jest złożenie korka. Ja złożyłem go bez sprężyny dociskowej i dalej działał. |  
				| _________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
 sex, drugs & rock n roll
 Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JARECKI 68   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 09 Kwi 2017
 Posty: 81
 Skąd: BRODNICA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-15, 17:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mnie niedawno,nie wiem jakim cudem wypadła ta blaszka która zasłania dziurkę na kluczyk..za żadne skarby nie mogę jej wcisnąć z powrotem na miejsce. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-15, 19:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | mnie niestety się ona złamała. Korek spadł na glebę i po wszystkiemu   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zykfyr   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 36
 Dołączył: 01 Maj 2016
 Posty: 47
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-15, 19:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra i wjechaliście mi na ambicje , także bak zdjęty , paliwo spuszczone i wszystko co było w środku wyczepane ^^ (okazało się , że tylko 1 elementu nie udało się wyłowić wcześniej) także przed sobą powinienem mieć komplet elementów a teraz będę się doktoryzował co i gdzie wchodzi, gdyby ktoś jednak był w posiadaniu 'jakies instrukcji' składania to będe wielce zobowiązany. Pozdrawiam
 
 Edit:
 Misja zakończona sukcesem, tak jak Miron pisał, mając wszystkie elementy jest to po prostu banalne i nie idzie się za bardzo pomylić
   
 Zastanawiam się tylko czy wklejać śrubki na czerwonym czy na przykład niebieskim kleju (w razie gdyby np. sprężynka padła czy coś w środku i by pasowało rozkręcić kiedyś korek).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-05-15, 20:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | niebieskim. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tino2003   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2012
 Wiek: 52
 Dołączył: 28 Sie 2018
 Posty: 67
 Skąd: Podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-06-04, 11:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, ten element korka w którym są sprężynki i odpowiada on za blokowanie kluczykiem. On nie jest z metalu i czy udało się komuś wyłowić go jakimś chwytakiem bez odkręcania baku? Wszystkie chyba sprężynki już mam, jedynie ta duża część no i mała kuleczka, ale ją pewnie można odpuścić.
 |  
				| _________________ Yamaha Drag Star 1100 '05
 Honda GL1800 '01
 Honda GL1800 '12
 droga jest celem... Freedom
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |