Problem z Przykręceniem Gmola z Prawej Strony |
Autor |
Wiadomość |
Dzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2018-04-21, 22:22 Problem z Przykręceniem Gmola z Prawej Strony
|
|
|
Witam - mam problem z przykręceniem gmola z prawej strony motocykla . Po wykręceniu starego gmola nie mogę przykręcić z prawej strony nowego nie da się wkręcić śrub ponieważ nie chcą wejść w otwory do których był przykręcony stary . Chodzi mi o otwory w ramie i w blasze która wychodzi z pod silnika . Z gmolem wszystko jest ok Doradźcie co może być przyczyną że ta blacha przystawiła te otwory w ramie . po niżej przedstawiam fotki jak to wygląda otwory nie pasujące zaznaczone na czerwono Za pomoc z góry dzięki .
IMAG0033.jpg
|
|
Plik ściągnięto 9 raz(y) 306.29 KB |
IMAG0032.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 308.11 KB |
IMAG0035.jpg
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 298.07 KB |
|
_________________ Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-) |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1964 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-04-21, 22:39
|
|
|
Sprawdź, czy otwory z nowego gmola, zgadzają się ze starym. Jeżeli tak, to sprawdź czy może ta blacha nie jest gdzieś poluzowana. No i jaki to motocykl |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Dzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2018-04-21, 23:48
|
|
|
Z gmolem jest wszystko w porządku , blacha która wychodzi z pod silnika nie pasuje z otworami ramy gdzie jest gwint żeby wkręcić śruby z gmolem tak jak jest na zdjęciach , wydaje mi się że może silnik się troszkę przesuną i jest dupa motocykl to Drag Star 1100 Classic |
_________________ Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-) |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 975 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-04-22, 00:46
|
|
|
Spróbuj wkręcić same śruby bez gmola. Już nie pamiętam jak to jest w Drag Starze, a na Twoich zdjęciach niewiele widać jednak nie wydaje mi się, żeby mógł przesunąć się silnik po odkręceniu gmola. Jeśli śruby wejdą przez blachy i da się je wkręcić bez gmola, to jednak musi być wina gmola. Spróbuj jeszcze zamocować stary gmol. Jeśli się uda, to znów wychodzi wina nowego gmola. Jakoś wszystko mi się składa w logiczny ciąg, że to wina nowego gmola, bo przecież wcześniej było ok. A skąd wiesz, że to na pewno nie wina nowego gmola? |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14 |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-04-22, 07:54
|
|
|
Jeśli to coś błyszczące chromem na pierwszym planie to nowy gmol, to widać przecież, że ma on inny rozstaw otworów niż to co masz w ramie. To nie może pasować. |
|
|
|
|
Dzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2018-04-22, 09:18
|
|
|
Na zdjęciach widać wyraźnie że na pierwszym planie jest gmol z którym wszystko jest w porządku dziury w nim wszystkie pasują , potem jest ta przeklęta blacha która jest przesunięta i za blachą jest rama z otworami gdzie się wkręca gmol i nie mogę wkręcić nawet samych śrub bez gmola bo śruby idą mi po ukosie dlatego że wina jest tej blachy która w jakiś sposób się przesunęła o jakieś 2 milimetry i nie pasują otwory między blachą która wychodzi z pod silnika a otworami w ramie i tu jest problem gmol w tym momencie niema nic wspólnego z tymi otworami bo jest wszystko ok z nim . |
_________________ Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-) |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-04-22, 14:04
|
|
|
Przesuń blachę. |
|
|
|
|
Dzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2018-04-22, 14:20
|
|
|
Tylko jak jak ona jest kręcona do przedniego cylindra i nie ma dojścia |
_________________ Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-) |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 975 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-04-22, 18:53
|
|
|
Dzik, zafascynowałeś mnie! Chyba jutro poszukam jakiegoś DS, żeby zobaczyć tę blachę przykręconą do przedniego cylindra. |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16
- XJ6 '14 |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-22, 19:48
|
|
|
Dzik napisał/a: | Tylko jak jak ona jest kręcona do przedniego cylindra i nie ma dojścia |
Gmole do silnika zmień na inne |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:00
|
|
|
pyra napisał/a: | zmień na inne |
czyli na jakie ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:13
|
|
|
Przykręcane do ramy |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:18
|
|
|
pyra, podaj jakiś przykład dobrej marki, bo ja się z takim nie spotkałem. A przeglądałem naprawdę sporo rożnych modeli. Jest kilka pozycji z blaszkami do mocowania na tej blasze łączącej rury ramy, ale nie budzi to raczej zaufania.
wysztkie górą były przykręcane tak samo. Dołem owszem były różnice. Dzielone, całe, na "cybantach" przykręcane do podestów ( takie mam) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1601 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:24
|
|
|
W 1100 miałem gmole przykręcane pod podesty , a górą przykręcane obejmą do ramy . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:25
|
|
|
takie jak miał Vaaks w swoim, ponoć to są akcesoryjne yamahy, również były mocowane do poduszki sinika I z Kuxni motocyklowej i od Sępioła i z Hepco&Becker.
[ Dodano: 2018-04-22, 20:26 ]
SATURIAN, ja mam dołem pod podesty, a góra do silnika. Musiałem tylko wymienic śruby na dłuższe o grubość mocowania. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:26
|
|
|
Roadstyler, miałem od nich- przykręcane górą i dołem do ramy. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:39
|
|
|
pyra, zapomniałeś, że nie posiadałeś XVS 1100, tylko XVS 1300. Wejdź na stronę Roadstyler i sobie sprawdź jak wygląda mocowanie do dragulca.
To w zasadzie nie jest poduszka, tylko kawałek blachy wyprofilowanej która jest przykręcona do ramy i do niej od spodu przykręcony jest silnik. Jakby gmol miał mocowanie tylko do jednego otwqoru nie byłoby kłopotu, a że ma do dwóch, to zrobił sie mały problem.
Dzik, nie popadaj w panikę, tylko podnieś silnik bo po prostu opadł ci te 2 milimetry i po problemie.
[ Dodano: 2018-04-22, 20:41 ]
tak samo sa mocowane gmole Cobry,Kawał rury : 38 mm, ale cena, fiu, fiu |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2018-04-22, 21:12
|
|
|
witek1965 - Też mi się tak wydaje że silnik się minimalnie przestawił bo innego wytłumaczenia nie ma Z lewej strony śruby wkręcają się idealnie a z prawej przez tą blachę która się troszeczkę przestawiła nie idzie wkręcić bo śruby idą po ukosie a nie będę kombinował bo zjadę w ramie gwinty . Gmol mam z ROADSTYLERA ten co na zdjęciu
[ Dodano: 2018-04-22, 21:23 ]
ADi - nie wysilaj się z szukaniem wrzucam ci dwie fotki silnika od DS tam doskonale widać o jaką blachę chodzi ona jest kręcona do ramy razem z gmolem lub bez ale idzie do ramy z prawej strony
silnik-yamaha-drag-star-1100 - prawa strona.jpg
|
|
Plik ściągnięto 23 raz(y) 106.82 KB |
silnik-yamaha-drag-star-1100 - lewa strona.jpg
|
|
Plik ściągnięto 17 raz(y) 111.19 KB |
GMOL.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6 raz(y) 16.66 KB |
|
_________________ Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-) |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-04-22, 22:35
|
|
|
SATURIAN napisał/a: | W 1100 miałem gmole przykręcane pod podesty , a górą przykręcane obejmą do ramy . |
Tak zwane "łydko łamacze". Pełnią optyczną funkcję gmola do pierwszej przygody. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
dzem
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 29 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2018-04-23, 07:44
|
|
|
Podstaw podnośnik pod silnik i spróbój deczko podniesc, zobaczysz co sie stanie. Ja mam tak samo mocowane i tez po odkreceniu śrób otwory sie przesunęły. Po uniesieniu wszystko sie dopasowało |
_________________ Jest Git |
|
|
|
|
|