YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźnika
Autor Wiadomość
Matthletic 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 15:29   Regulacja gaźnika

Witam,

mam do wymiany króciec ssący w XVS 125 i jako, że będę miał na wierzchu gaźnik to spróbuję go wyregulować. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć, gdzie są śruby od regulacji i jak zdjąć bak?
Dodam, że na zimnym silniku ma wysokie obroty a gdy już silnik jest ciepły to potrafi zgasnąć na postoju. Dziwne jest też to, że obroty zmieniają się w zależności od pochylenia motocykla. Na stopce ma wysokie a na kołach silnik gaśnie. Ostatnio moto było u mechanika i wiem, że zmieniał położenie iglicy w gaźniku, bo zalewało cylindry od zbyt dużej dawki paliwa, przez co spaliły się nowe świece.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 728
Skąd: ST
Wysłany: 2017-06-12, 17:20   

Sprawdź w pierwszej kolejności poziom paliwa w komorze pływakowej. Drugi krok to czyszczenie gaźnika. Dopiero po tych czynnościach regulacja. Instrukcja serwisowa resztę Ci powie.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Matthletic 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 19:26   

Rozumiem, że poziom paliwa ma być pod pływakiem? Jeśli będzie za dużo paliwa to opuścić iglicę ząbek niżej? Regulować wartościami podanymi w serwisówce? Z tego co wiem, to po dotarciu i przejechaniu większej ilości km (w moim przypadku 18000km) te wartości są inne a nie mam możliwości regulacji bez wyciągania baku itp. więc chciałbym zrobić to jak należy żeby nie bawić się co chwilę w demontaż i montaż.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-06-12, 19:34   

Cytat:

Matthletic



o czym Ty piszesz od kiedy poziom paliwa reguluje się iglicą ?? >>?>>>??
_________________

 
 
Matthletic 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 19:41   

Jak pisałem wyżej:

Cytat:
Ostatnio moto było u mechanika i wiem, że zmieniał położenie iglicy w gaźniku, bo zalewało cylindry od zbyt dużej dawki paliwa, przez co spaliły się nowe świece.


Taką informację dostałem od mechanika, że zmieniał położenie iglicy, bo lało za dużo paliwa i świece się zalewały stąd moje pytanie...
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-06-12, 20:12   

no i co teraz chodzi lepiej ?? ?? ??
_________________

 
 
Matthletic 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 20:20   

Chodzi lepiej, ale nie jest jeszcze tak jak być powinno. Przed tą wizytą moto jechało góra 80km/h przy dobrych wiatrach. Po rzekomym czyszczeniu gaźnika i ustawieniu iglicy poleciałem już 100km/h, także prędkość jako taką rozwija, choć mam wrażenie, że powinien jechać szybciej, ale doszły te cyrki z obrotami, co opisałem w 1 poście. W dodatku jak odkręcałem teraz świecę to jest minimalnie czarny nagar i lekko mokra.
Do wymiany mam też ten króciec, poprzedni właściciel go pokleił taśmami i myślę, że jego wymiana też coś pomoże.
 
 
jaca1971 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 39
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-09-29, 13:36   

Witam, odświeżam kotleta i powie mi ktoś ile obrotow powinna być WYJŚCIOWO wykręcona śruba składu mieszanki wolnych obrotów? Drag 1100, 2000r.
 
 
Harry bush 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 08 Cze 2020
Posty: 15
Skąd: Buszewo
Wysłany: 2022-02-16, 16:23   

odgrzeję kotleta . ciekawi mnie jak kolega Matthletic poradził sobie z problemem bo nie pochwalił się o postępach .szkoda . moim zdaniem mechanik ruszył iglicę nie ustawiając poziomu paliwa.

a tak na marginesie zauważyłem na wielu forach ,ze bardzo często zakładany jest temat
i bardzo często nie ma w nim rozwiązania problemu lub jakiegokolwiek wytłumaczenia udało się lub zrezygnowałem z dalszej ,,walki"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group