wymiana łańcuchów rozrządu xvs 1100 |
Autor |
Wiadomość |
karollm

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 34 Skąd: radom
|
Wysłany: 2016-06-30, 21:06
|
|
|
a możesz to sprecyzować bardziej. Bo byłem przekonany że wystarczy pozdejmować kartery i wypruć środki nie ruszając cylindrów czy wyciągać silnik a tym bardziej rozpoławiać blok. |
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ... |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-06-30, 21:25
|
|
|
Nigdy tego nie robiłem, ale musisz przełożyć łańcuchy przez wał korbowy, a to już jest sporo roboty. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
karollm

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 34 Skąd: radom
|
Wysłany: 2016-07-17, 18:35
|
|
|
Witam wszystkich i odświeżam temat.
Wczoraj wymieniłem łańcuchy rozrządu w moim XVS 1100. Kupiłem rozkute DID - y zakuwkę DID pożyczyłem. Robótka przyjemna czysta i szybka jak na pierwszy raz. Łańcuchy były o 3/4 ogniwa wyciągnięte. Na przednim cylindrze napinacz był cały wysunięty na tylnym cylindrze na 3/4. Po wymianie napinacze wychodzą do połowy +/- . Dzisiaj odpaliłem zrobiłem przejażdżkę i wielkie GGGG. Dalej słychać klekotanie, cykanie jak zwała tak zwał. Dla wszystkich mających ten przypadek, ja jako użytkownik potwierdzam ten typ tak ma one muszą klekotać . Jedyny pozytyw to to że mam zrobiony rozrząd ale chyba będę go sprzedawał. Pozdrawiam i w razie pytań zapraszam. |
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ... |
|
|
|
 |
dragster


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2016-08-07, 16:19
|
|
|
Witam,gdzie kupowałeś łańcuchy? Planuję zrobić wymianę w swoim sprzęcie i zastanawiam się gdzie najlepiej kupić.. |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-08-07, 20:06
|
|
|
Mam, pytanko, dlaczego wymieniacie łańcuchy rozrządu bez napinaczy i ślizgów? |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-08-07, 21:33
|
|
|
mike79 napisał/a: | Mam, pytanko, dlaczego wymieniacie łańcuchy rozrządu bez napinaczy i ślizgów? |
Bo się nie zużyły ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-08-07, 21:41
|
|
|
remol71 napisał/a: | mike79 napisał/a: | Mam, pytanko, dlaczego wymieniacie łańcuchy rozrządu bez napinaczy i ślizgów? |
Bo się nie zużyły ? |
...jakim cudem? W samochodzie tez tak robisz? Zawsze się zużywają, trzpienie nawet minimalnie się luzują i trzeba zmienić wszystko. Mozna kombinować z redukcją kosztów i pewnie to jest główny powód, bo napinacze są drogie ale wymiana wszystkich elementów zdaje się prawidłowa. |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-08-09, 20:35
|
|
|
Czyli wymiana samych łańcuchów jest najlepszym rozwiązaniem? Wszędzie jest mowa tylko o łańcuchach. Widziałem ostatnio napinacze z draga i miały luz, niewielki ale...stąd moja teoria, wymiany kompletu a nie tylko łańcuchów. Czy ktoś po wymianie samych łańcuchów przejechał paręnaście tys. km i czy po tym przebiegu nadal było ok? Wiem też, że w Hondach przy objawach wyciągniętych łańcuchów po wymianie napinaczy objawy ustępują. |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
Jacek6

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-08-09, 20:54
|
|
|
Ja jak bym wymieniał łańcuchy w moto, to w racie potrzeby wymienił bym tez ślizgi lub sprężyny napinaczy. |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-08-09, 21:34
|
|
|
Jacek6, To juz troszkę lepiej brzmi. A czy sprężyny napinaczy można dostać? Napinacze nowe tylko serwis. |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-08-09, 21:40
|
|
|
mike79 napisał/a: | stąd moja teoria |
Po co głosisz takie teorie ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-08-09, 21:44
|
|
|
remol71, nie rozumiem, co w tym złego Poza tym napisałem dlaczego i po co. |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-11-27, 22:15
|
|
|
ten filmik zapewne będzie pomocny w przyszłości dla innych posiadaczy skłonnych samemu podjąć się wymiany https://www.youtube.com/watch?v=igSTridqJ5E |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-11-28, 07:11
|
|
|
4:22 - "Teraz ustawienia rozrządu są nieważne" i facet kręci korbą. Wszystko się zgadza, pod warunkiem, że wałek rozrządy jest tak ustawiony, że zawory są zamknięte. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|