Wymiana ćwieków w sakwach |
Autor |
Wiadomość |
lukas029

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: DolnyŚląsk
|
Wysłany: 2016-06-02, 22:37 Wymiana ćwieków w sakwach
|
|
|
Jak widać na zdjęciu niżej moje sakwy mają na sobie brzydkie już ćwieki, które chciałbym wymienić na nowe. Tylko jak je zdemontować? Takie ćwieki są zbijane? Trzeba je czymś przeciąć?
Jeśli dałoby się je jakoś wyjąć to bym je chociaż odświeżył, ale widzę że nie ma możliwości ich ponownie zamocować. Macie jakieś doświdczenie z ćwiekami? Chcę to zrobić samemu bo tapicer życzy sobie nie małe pieniądze. A poza tym wolę sam się zajmować takim majsterkowaniem dla własnej satysfakcji
Tak to wygląda:
mają 10mm średnicy
Tutaj od środka: (to śliskie to klej który trzymał lekko warstwę materiału zakrywającego ćwieki od środka)
 |
|
|
|
 |
HELLOWEEN


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2016-06-02, 23:21
|
|
|
Lukas029 niestety to są nity jednorazowe. Nie wyjmiesz ich bez przecięcia (obcęgi,obcinaczki). Na ich miejsce trzeba zanitować nowe. Są do dostania w sklepach szewskich,kaletniczych,lub na allegro. Powinieneś sie również zaopatrzyć w zagłówniak do nitów. Klepane samym młotkiem wyglądają ohydnie i widać że ktoś to robił nie mając o tym pojęcia. Najlepsza byłaby specjalna praska,ale na dwie sakwy nie opłaca sie jej kupować. Najlepiej napisz do Waldiego - on się para skórą zawodowo,więc lepiej ode mnie naświetli Ci temat. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-06-03, 06:50
|
|
|
HELLOWEEN napisał/a: | Najlepiej napisz do Waldiego - on się para skórą zawodowo, | ale nie taka. Waldi szyje, przerabia. odzież, a nie zajmuje się kaletnictwem.
Cytat: | Jeśli dałoby się je jakoś wyjąć to bym je chociaż odświeżył | odwiercić, odciąć obcinakami w..............ć, kupić nowe. Zakuć. Nie trzeba praski, są skręcane, czy zaciskane, które z łatwością potraktujesz małym młoteczkiem bez pozostawienia śladu.. Ze strony ozdobnej podłożysz kawałek szmatki,. Sam sobie ćwiekowałem sakwy w poprzednim motocyklu. Zreszta szczypce kaletnicze, kosztują grosze. ich jakość co prawda odzwierciedla cena, ale na jednorazową zabawę, no problem. N allegro za 100 szt. nitów zapłacisz az 10 zeta. Nity niklowane o średnicy 10mm. Większe ciut droższe. Pełny wybór, płaskie, wypukłe. Np u tego sprzedawcy http://allegro.pl/show_user.php?uid=443566 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
HELLOWEEN


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2016-06-03, 08:09
|
|
|
witek1965 napisał/a: | ale nie taka. Waldi szyje, przerabia. odzież, a nie zajmuje się kaletnictwem. |
Wicia wszystko się zgadza,ale Waldi też nabija nity,napy i tym podobne pierdoły. Grubość skóry ma tu chyba drugorzędne znaczenie. Technologia jest ta sama. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 |
|
|
|
 |
lukas029

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: DolnyŚląsk
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:26
|
|
|
Zamawiam 100szt. od tego co Witek napisał i spróbuję |
|
|
|
 |
Romuald

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 132 Skąd: Bestwina
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:53
|
|
|
Daj znać jak późno, też jestem zainteresowany. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-06-03, 19:21
|
|
|
HELLOWEEN napisał/a: | ale Waldi też nabija nity,napy i tym podobne pierdoły. | do kożuchów, futer ? byłem parę razy w pracowni Waldiego, przerabiał mi portki, ale nie zauważyłem takiej działalności. No, ale czy ja muszę wszystko zauważyć ? Tak, czy siak jest to proste do zrobienia jak budowa cepa. Ja w swoich sakwach nie miałem dziur, tu tylko kwestia w....a straych i założenia nowych. Prostota. na godzinkę pracy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
lukas029

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: DolnyŚląsk
|
Wysłany: 2016-06-03, 20:06
|
|
|
HELLOWEEN napisał/a: | Tak, czy siak jest to proste do zrobienia jak budowa cepa. Ja w swoich sakwach nie miałem dziur, tu tylko kwestia w....a straych i założenia nowych. Prostota. na godzinkę pracy. |
Zgadza się, rozciąłem kilka nitów i nie ma z tym problemu. Nie wiem tylko jaka musi być długość nita- ile można go zaklepać. Ale w poniedziałek zadzwonię czy mają takie jak chcę i mi dobiorą.
Mam po 100 nitów na stronę więc godzinka to zdecydowanie za mało |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-06-03, 20:18
|
|
|
lukas029 napisał/a: | Mam po 100 nitów na stronę więc godzinka to zdecydowanie za mało | a co ty chcesz aż minute na jeden poświęcić, mając wczesniej wszystko przygotowane ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
lukas029

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: DolnyŚląsk
|
Wysłany: 2016-06-07, 17:03
|
|
|
Kojarzycie jaka powinna być długość nitów? Te co znalazlem maja dlugosc 11mm, a moje kufry grubosc ok 4mm wiec raczej tyle sie nie zaklepie? Nigdzie nie znalazlem takiej informacji a sprzedawcy mi nie odpisuja |
|
|
|
 |
Romuald

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 132 Skąd: Bestwina
|
Wysłany: 2016-06-07, 17:09
|
|
|
Jesteś pewien że to mają być nity? Nie przypadkiem ćwieki? |
|
|
|
 |
lukas029

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: DolnyŚląsk
|
|
|
|
 |
|