  | 
 
			 
				  
	
         		            
 
	
			| 
		Nierówna praca silnika idle | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Jaro2002  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 62  Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 35 Skąd: ŁomiankiXVZ13TFMT 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 2016-04-14, 17:33   Nierówna praca silnika idle
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Koleżanki i Koledzy. Gdzie szukać przyczyn nierównej pracy silnika XVZ1300 Midnight Star?
 
Startuje pięknie na ssaniu. Pracuje nierówno i gaśnie na wolnych obrotach. Świece nowe, gaźniki zsynchronizowane. Moto słabo się rozkręca i słabo wraca do wolnych obrotów. Pomyślałem, że to sprawa mieszanki paliwowo-powietrznej. Czyli albo bierze lewe powietrze na gaźniki albo mieszanka jest na gaźnikach źle ustawiona. Jednak za dziabła nie mogę znaleźć gdzie to się reguluje. Pomocy! Inni już śmigają a ja nie mogę...Dziękuję z góry. Jarek | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jaro  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Rocznik: 2009 
                  Wiek: 56  Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-04-14, 17:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zacznij jeszcze raz bo czegoś nie rozumiem. 
 
 	  | Jaro2002 napisał/a: | 	 		  | Gdzie szukać przyczyn nierównej pracy silnika XVZ1300 Midnight Star?  | 	   
 
na pewno chodzi o ten silnik.
 
 	  | Jaro2002 napisał/a: | 	 		  | Startuje pięknie na ssaniu. | 	  
 
jakim ssaniu?, nie będę dalej cytował ale chyba napisałeś o jakimś innym silniku.     
 
Tym bardziej że w stopce masz zaznaczone DS 1100 
 
 
[ Dodano: 2016-04-14, 18:53 ]
 
Może chodzi o Royal Star ? | 
             
						
				_________________ 
 
 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R 
 
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pyra  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5396 Skąd: pyrlandia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-04-14, 17:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               XVZ...... znaczy Royal Star    
 
stawiam na fałszywe powietrze, choc kiepski jestem w te klocki    | 
             
						
				_________________ Bo droga jest celem | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 nunio  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1600 
                  Rocznik: 1999 
                  Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-04-14, 19:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1. Wd-40 albo Plak na króćce w czasie pracy - jeśli obroty się podniosą, to nieszczelność.
 
2. Możliwa zbyt uboga mieszanka - błędna regulacja, przytkana dysza lub niedomykająca się przepustnica/e ew.mocno zaniżony poziom paliwa w komorze/rach pływakowej/wych
 
3. Ze świecami też bywa różnie - rzadko to się zdarza ale rozważ możliwość kontrolnego założenia starych świec jesli pracowały poprawnie, żeby to wykluczyć...
 
 
... to takie wróżenie z fusów ale czasem się udaje, jeśli akurat nie ma kasy na warsztat    ale bardzo możliwe, że znajdziesz problem właśnie w króćcach... | 
             
						
				_________________ cenzura//Kozak_Barabasz | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jaro2002  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 62  Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 35 Skąd: ŁomiankiXVZ13TFMT 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-04-16, 16:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jaro napisał/a: | 	 		  Zacznij jeszcze raz bo czegoś nie rozumiem. 
 
 	  | Jaro2002 napisał/a: | 	 		  | Gdzie szukać przyczyn nierównej pracy silnika XVZ1300 Midnight Star?  | 	   
 
na pewno chodzi o ten silnik.
 
 	  | Jaro2002 napisał/a: | 	 		  | Startuje pięknie na ssaniu. | 	  
 
jakim ssaniu?, nie będę dalej cytował ale chyba napisałeś o jakimś innym silniku.     
 
Tym bardziej że w stopce masz zaznaczone DS 1100 
 
 
[ Dodano: 2016-04-14, 18:53 ]
 
Może chodzi o Royal Star ? | 	  
 
 
W każdym razie dzięki Jaro za pomoc. Chyba miałeś gorszy dzień...To, że mam w stopce inny moto nie ma znaczenia. Piszę o XVZ1300, który właśnie zakupiłem i reguluję. Wyjaśniło się? Stopkę zmienię wkrótce. Po drugie, sądziłem, że dla każdego kto zaczyna przygodę z motoryzacją jasne jest co to ssanie. W każdym razie nie zamierzam dla Twojej wygody zaczynać jeszcze raz "bo czegoś nie rozumiesz". Pytanie czy chcesz pomóc? 
 
 Pozdrawiam. 
 
 
[ Dodano: 2016-04-16, 17:06 ]
 
 	  | nunio napisał/a: | 	 		  1. Wd-40 albo Plak na króćce w czasie pracy - jeśli obroty się podniosą, to nieszczelność.
 
2. Możliwa zbyt uboga mieszanka - błędna regulacja, przytkana dysza lub niedomykająca się przepustnica/e ew.mocno zaniżony poziom paliwa w komorze/rach pływakowej/wych
 
3. Ze świecami też bywa różnie - rzadko to się zdarza ale rozważ możliwość kontrolnego założenia starych świec jesli pracowały poprawnie, żeby to wykluczyć...
 
 
... to takie wróżenie z fusów ale czasem się udaje, jeśli akurat nie ma kasy na warsztat    ale bardzo możliwe, że znajdziesz problem właśnie w króćcach... | 	  
 
 
Wielkie dzięki. Miesznkę wyregulowałem. Sprubuję jeszcze z tym wd40. Mam jeszcze pomysł by wymienić filtr paliwa. Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 nunio  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1600 
                  Rocznik: 1999 
                  Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-04-16, 23:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dobry pomysł ale powinieneś móc go ocenić wzrokowo - jeśli ciemny to tak czy siak wymienić trzeba... chyba, że masz nieprzezroczysty... | 
             
						
				_________________ cenzura//Kozak_Barabasz | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jaro2002  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 62  Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 35 Skąd: ŁomiankiXVZ13TFMT 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-05-06, 18:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki za rady. Przyczyną były brudne gaźniki. Moto za długo stało nieużywane i zebrało się dużo osadów. Wyczyścił Piotr z Yamaha Łomianki. Teraz silnik chodzi OK.:) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 nunio  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1600 
                  Rocznik: 1999 
                  Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2016-05-06, 19:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i luuuzik... jak mawiał mój pierwszy szef kompanii, "czyste bebechy pomagają na wszystko"        | 
             
						
				_________________ cenzura//Kozak_Barabasz | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
       |