Chromowanie plastiku |
Autor |
Wiadomość |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
HELLOWEEN


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2015-12-20, 13:07
|
|
|
To pierwszy seryjny i kultowy "kanapowiec",czyli Honda CN 250 Helix. Zanabyłem właśnie taki z dość niskim przebiegiem i chciałbym go doprowadzić do stanu tej "Białej Damy". Muszę tylko jeszcze z Marsinusem pogadać o chromowaniu felg i innych metalowych pierdół. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 |
|
|
|
 |
arkady007

Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-12-20, 17:18
|
|
|
Siema
OldDiver Odnośnie tej firmy - mam doświadczenie bo robiłem u nich plasticki do swojego moto.
Moja opinia:
Bardzo profesjonalna Firma z super podejściem do klienta. Są fair i nie liczą jakichś chorych pieniędzy a przede wszystkim podejmują się jednostkowych tematów (gdzie indziej próbowałem i jakby było 1000 szt OK - jedną - nie ) i mówią co i jak od razu a nie po zleceniu.
Natomiast odnośnie wyglądu po położeniu powłoki niestety nie da się tego położyć w takiej jakości jak fabryka (chyba że podkład jest zrobiony idealnie), a i tak w niektórych miejscach zdarzą się wtrącenia. Trwałość niestety nie jest taki jak chromu na metalu - niestety. Także na tematy piasku i kamyków - nie polecam bo odlezie. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
arkady007

Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-12-21, 23:54
|
|
|
OldDriver wyglądają tak, jakbyś przylakierował jakiś pył (np ziarenka piasku). Jak się przyglądniesz to widać.
Bardzo dużo zależy od tego jak wygląda powierzchnia przed robieniem tej powłoki. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
arkady007

Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:34
|
|
|
nie potrzeba żadnego podkładu.[/quote]
O podkładzie myślałem w formie szpachli (po uszkodzeniach plastiku) czyli "ubytkach" tj. rysy ubicia czy tego typu tematy.
Moje plastiki były po szlifie - dlatego trzeba było je naprawić |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2016-01-06, 14:22
|
|
|
Wysłany: 2016-01-03
arkady007 napisał/a: | dlatego trzeba było je naprawić |
Podniosłeś ciekawy aspekt. Jak czytałem o metalizacji to wyczytałem że struktura podłoża winna być jednorodna bo to ... potem widać.
Czy po tym szpachlowaniu widać u Ciebie jakąkolwiek różnice?
Wysłany: 2016-01-06, 14:14
Kupiłem przez OLX boczki do mojego DSa. Musze je trochę potraktować pastą polerską do karoserii. Znalazłem w garażu. A potem wybiorę się do tej mojej firmy w mojej okolicy celem pochromowania. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
MARSINUS


Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2016-01-07, 13:02
|
|
|
OldDiver bardzo ciekaw jestem efektu jaki daje metalizacja próżniowa.
Załącz poglądowo jakieś fotki przed i po. |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
 |
maximus

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 43 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 2016-01-07, 13:29
|
|
|
A powiedzcie mi czy jest szansa żeby w ten sposób albo jakiś inny pochromować ten plastikowy dekiel na cylindrze. Znaczy napewno się da ale czy wytrzyma to wysoką temperaturę. |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2016-01-07, 13:41
|
|
|
maximus napisał/a: | ale czy wytrzyma to wysoką temperaturę | Wysoka temperaturę ... od czego ? Od cylindra czy od metalizacji? Przeczytaj dokładnie zacytowany przeze mnie opis procesu metalizacji i tam stoi że specjalnie utrzymuje się "odpowiednią" temperaturę obiektu metalizowanego aby się (plastik) nie zniekształcił.
Oczywiście jak udam się do mojej "metalizerni" to ten problem będzie pierwszym pytaniem jakie zadam.
Chyba że Ci chodzi czy chrom na plastiku wytrzyma wysoką temperaturę od cylindrów |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
Ostatnio zmieniony przez OldDiver 2016-01-07, 13:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
HELLOWEEN


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2016-01-07, 13:48
|
|
|
OldDiver napisał/a: | wyczytałem że struktura podłoża winna być jednorodna bo to ... potem widać. |
Po każdym szpachlowaniu trzeba położyć podkład,inaczej zawsze będzie widać szpachlówkę. Dopiero podkład niweluje przejście i zamyka pory w szpachli. Potem trzeba to przeszlifować na mokro i gotowe. Masz jednorodna powierzchnię. Tak robi się "pod lakier". Podejrzewam,że do napylania można zrobić podobnie. Trzeba tylko przed położeniem podkładu spryskać element specjalnym "podkładem" do plastiku,który zwiększa przyczepność. Inaczej farba/podkład może odłazić z plastiku. No i do podkładu trzeba dodać (do farby również) plastyfikatora,w celu uelastycznienia warstwy. Plastik jest miękki i podatny na odkształcenia nietrwałe. Podkład lakierniczy to twarda powłoka,więc trzeba ją uplastycznić żeby nie pękała. Jest jeszcze parę podpowiedzi dotyczących samej obróbki szlifierskiej podkładu,ale nie będę już tu przynudzał. Zapytaj w tej firmie,czy tak przygotowany element można bez problemu napylić próżniowo. Być może trzeba użyć jakiegoś specjalnego podkładu? |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 |
|
|
|
 |
maximus

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 43 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 2016-01-07, 16:31
|
|
|
Olddiver, chodzi mi oczywiście o to czy taka powłoka wytrzyma gorączkę z cylindra. |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
maximus

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 43 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 2016-01-07, 22:28
|
|
|
Byłbym wdzięczny. Jeszcze jakbyś cenę takiej usługi poznał byłoby rewelacyjnie. |
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-01-08, 00:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2016-01-08, 09:58
|
|
|
maximus, Przypomnij mi gdzie już pisałeś o tym deklu na cylindrze. Bo jak podejrzewam to cena zależy od powierzchni ... a może ja też To pochromuję. A co ?
.
.
Przejrzałem Twoje posty - to chyba nie Ty pisałeś o takim deklu. Ale chyba ktoś niedawno pisał
[ Dodano: 2016-01-08, 11:03 ]
.
.
.
.
Jak pogooglowałem to wyszło mi że są chyba takie dwie różne pokrywy - tył, przód. Podaj mi więcej szczegółów abym mógł rozmawiać o cenie.
[ Dodano: 2016-01-08, 11:05 ]
Coś takiego ?
 |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
maximus

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 43 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 2016-01-08, 11:38
|
|
|
Dokładnie o to chodzi co na zdjęciu. Dekiel pierwszego cylindra. Kupiłem draga od sagittariusa i mechanicznie jest ok ale sagi już chyba czuł że przesiądzie się na lokomotywe i kilka estetycznych drobiazgów muszę zrobić bo podantem jestem |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2016-01-08, 11:59
|
|
|
maximus, Ale jak widzę na zdjęciu ten dekiel jest już pochromowany. Czy chcesz poprawić "chromy", czy Twój jest "inny" ? Nie chce mi się lecieć przez "zaśnieżone pola" i oglądać jak to u mnie jest |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
maximus

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 43 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 2016-01-08, 12:46
|
|
|
W oryginale jest chromowane ale u mnie na pierwszym cylindrze ten chrom odchodzi. Na allegro używany taki dekiel kosztuje ok 150-200 zł i się zastanawiam ile by kosztowało zrobienie tego po twojemu. |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3128 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2016-01-08, 13:01
|
|
|
Jeśli maximus napisał/a: | ten chrom odchodzi | to czy nie powinno się go najpierw zerwać, wypolerować itd. Bo jak ktoś już pisał to mogą być potem widoczne te ubytki starego chromu. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
|