YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
filtr paliwa
Autor Wiadomość
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2014-06-10, 14:16   filtr paliwa

Jakie filtry paliwa polecacie, jakich używacie, jakich unikać? Kupić najtańszy i wymieniać częściej, czy kupić droższy?
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-06-10, 15:25   

Jak chcesz koniecznie wydać kase to oryginalny produkt Yamahy dostaniesz za 109 zł lub "taki sam" wykonany przez innego producenta za 20-30 zł, wkład papierowy.jakoś uważam, że papierowy jest dokładniejszy od siateczki Unikałbym wszelkich szklanych, karbonowych, czy chromowanych. Po pierwsze nie jest widoczny, a po drugie, koszt pro9dukcji poszedł w obudowę, a nie w jakość papieru filtracyjnego. Regularna wymiana to klucz do sukcesu. Nawet najlepszy filtr się zapcha. Najważniejsze, żeby nie puścił zanieczyszczeń do gaźnika
To tylko moja opinia rzecz jasna.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-10, 17:40   

No i aby średnica króćców się zgadzała :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Bodzio 


Rocznik: 2008
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-06-10, 18:47   

Zgadzam się z przedmówcami. Szkoda przepłacać w tzw ASO. Sam wymieniam i zakupuje w rozsadnej cenie i nic złego się nie dzieje.
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-06-10, 18:57   

ja kupuję z netu, kupiłem 3 sztuki i w tym sezonie zamontowałem ostatni w dragu to jest taki filtr - króćce 8mm. W Warszawie na Bródnie tyle samo zapłacisz w sklepie (bez przesyłki) ceny z serwisu nie znam.



Używaj archiwizatora. Bemol
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2014-06-10, 22:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-06-11, 20:21   

Kupiłem zwykły papierowy do silników benz. z króćcami 6-8mm. Ok 4 pln. w sklepie :)
Działa :brawo:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-06-11, 21:26   

a bez problemu pasował w mocowanie? jeśli tak to rzuć jakąś fotkę, albo coś po czym można będzie znaleźć taki filtr.
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-06-12, 18:43   

Kupiłem taki w sklepie z filtrami i olejami "za rogiem" ;D
http://www.jjmotocykle.pl...wklad-papierowy
elegancko "pasi" pod gumkę tylko obciałem króćce 6mm bo nie potrzebne :)
Kierunek montażu wskazuje strzałeczka.
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-06-12, 19:25   

dzięki za info
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2014-06-12, 20:15   

:dumny:
i tak jak Witek pisał, częstsza wymiana robi robote :)
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
pawel1236 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 63
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2014-06-12, 21:27   

potwierdzam, lepiej tani i częściej wymieniać, bo możesz kupić sobie drogi filtr a zatka się jakimś syfem tylko raz i cały hajs w d... a tak to tania wymiana i po problemie, tym bardziej że nie jest to widoczna część i nie ma co bawić się w ozdóbki.
Druga sprawa to że Drag ma niskie spalanie i nie musi siorbać paliwa z baku robiąc w nim wir, przez to nie wymaga super-ultra sportowo mocnego przepływu w filtrze :>
_________________
Drag Star 650 Classic
XJ 600 Diversion
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-22, 19:13   

Koledzy pytanko, poznaję sprzęta i wolę dopytać. Gdzie filtr paliwa znajduje się w XVS650 ??
I o co chodzi z tymi krućcami 8mm lub 6mm? to szerokość rurki od filtra paliwa?
Przepraszam jeżeli kogoś bawię tymi pytaniami, ale lepiej wiedzieć i coś zrobić niż nie wiedzieć i robić coś na ślepo i potem żałować że coś się źle zrobiło lub coś pominęło.
_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-22, 20:17   

Syku napisał/a:
Gdzie filtr paliwa znajduje się w XVS650


Pod zbiornikiem paliwa po lewej stronie przy kraniku. Fi nie pamiętam ale jutro spojrzę, bo mam motocykl rozebrany i z cracked81 będziemy go składać i zrobimy rundę wokół komina. Będę nowe buty testował :D

Syku napisał/a:
Przepraszam jeżeli kogoś bawię tymi pytaniami


Nie wstydź się. Ja na początku pytałem, gdzie jest ssanie :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-22, 20:24   

Ale czy wymiana filtra paliwa wiąże się ze ściągnięciem baku? czy da się wymienić bez ściągania?
HEHEHE, dobre z tym ssaniem (myślę, że kobiety z tym mają problem kiedy potrzeba na ssaniu ruszyć - ehh), miałem kiedyś Trabanta więc na nim się uczyłem (tzn. kiedy ssanie)
_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-22, 20:32   

Syku napisał/a:
czy wymiana filtra paliwa wiąże się ze ściągnięciem baku?


Wymieniałem przy zdjętym baku, bo inaczej to robota dla ginekologa, a ja po politechnice jestem :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-22, 21:42   

Napisałem w innym temacie zapytanie ale ciężko się ściąga ten bak??

[ Dodano: 2015-12-23, 11:57 ]
remol71 mam kilka pytań. Faktycznie dojście dość kiepskie do filtra ale na "ginekologa" też przejdzie, tak myślę.....
1)- jeżeli na koniec sezonu wypaliłem paliwo z gaźników to w samym filtrze paliwa i przewodach od niego nie powinno być paliwa, gdyż jak zamknąłem kranik to paliwo zostało pociągnięte przez pompę i wypalone aż do samego kranika?
2) - zobaczyłem, że sam filtr paliwa jest włożony w "gumową opaskę" ale czy on jest dodatkowo zakręcony czy w coś wczepiony bo na czymś się trzyma (inaczej by dyndał) i jak pociągnę sam filtr to wyskoczy z jakiegoś zaczepu?
3) - filtr jest stosunkowo mały, jeżeli zamontuję troszkę większy bo nie znajdę takiego samego, to nie będzie to miało znaczenia na pracę pompy i samej pracy maszyny?
Trochę pytań ale myślę że komuś udzielone odpowiedzi mogą pomóc - dziekuję

[ Dodano: 2015-12-24, 09:57 ]
Czy ktoś zna odpowiedzi na powyższe pytania? Będę wdzięczny za udzielenie odp.

[ Dodano: 2016-01-10, 19:21 ]
Koledzy dostałem się do filtra paliwa bez ściągania baku w XVS 650. Co trzeba zrobić:
- kiera max w prawo i odkręcam plastikową osłonę 4 śrubki imbus, która jest na górze cylindra (od koła przedniego)
- po odkręceniu przesuwam osłonę max. w prawo (tam gdzie manetka gazu), da się ją przesunąć tylko 3-4 cm ale to w zupełności wystarczy
- odpinam fajkę od świecy i mam dobry dostęp do filtra paliwa który jest pod bakiem przy kraniku, on jest zaczepiony w gumowej osłonie na metalowym "cycku", można go zsunąć i filtr jest twój
fotki wrzucam dla ułatwienia

http://www.fotosik.pl/zdjecie/41b5f2fd1d7fae77
widać jak plastikowa osłona zrobiła miejsce na dostanie się do filtra

http://www.fotosik.pl/zdjecie/fec31bfe4147a2e9
i mamy filtr

oczywiście jak ktoś ma duże ręce i grubsze paluchy to może mieć problem, mnie operacja kosztowała 20 min. pracy

[ Dodano: 2016-02-12, 21:07 ]
Koledzy mam pytanie, kupiłem dzisiaj filtr paliwa do DS-a 650 średnica przepływu paliwa w starym filtrze miała 0,6mm a ten który kupiłem ma 0,4mm - czy będzie to miało wpływ na pracę pompy paliwa (intensywniejsza praca bo mniej paliwa przepływa przez filtr ?)
Dzięki za szybkie info bo jutro będę chciał montować filtr
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group