Osiągi Drag Star 650 |
Autor |
Wiadomość |
Rafaeloxoss

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 4 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2015-11-10, 23:41 Osiągi Drag Star 650
|
|
|
Witam, posiadam drag stara 650, większość osób podaje, że jego v max wynosi około 150km/h, ale mój jedynie wyciąga 130km/h. Wie ktoś jak dlaczego tak się dzieje? Dodam, że motocykl jest z 2008 roku, ale był mało używany, dopiero od lipca - kiedy go kupiłem - jest często używany. Dobrze by było mieć te 150 i jechać na autostradzie 140 z 10 w zapasie, niż całą drogę męczyć maszynę 130. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Żółw


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-11-11, 11:39
|
|
|
Rozumiem, że dodałeś masę kierowcy i jego aerodynamike, masę ewentualnego bagażu i wszystkie dodatki jak ciśnienie powietrza w kołach itd. I dalej Ci wychodzi 130?
Te 150km/h to nie będzie tak hop-siup, moto sie bedzie bardzo dlugo bujac (tak bylo przynajmniej z moim) i zapas pomiedzy 140 a 150 nie istnieje namacalnie przy tym silniku. |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
 |
sagittarius


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 52 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 3212 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-11-11, 12:01
|
|
|
Rafaeloxoss, Żółw dobrze prawi 650 elastyczna jest do 100-110 km/h potem się toczy na co z resztą jak pisał kolega zielony potrzebuje czasu dośc trochę czasu poza tym jak chcesz jeździc 130-140 to licz się ze wzmożonym apetytem na paliwo co na dłuższym dystansie przestaje byc przyjemne dla Twojego portfela. 650 to wspaniały silniczek do spokojnego bujania się 100-110 i podziwiania okolicy wszędzie dojedziesz jak trzeba to 140 też polecisz ale po co? |
_________________ No road is too long when you have good company |
|
|
|
 |
robert_p (vel Hipis)


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1850 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2015-11-11, 12:10
|
|
|
Może kilka razy bujnąłem się w okolicach 140/150 ale wymagało to samozaparcia i długiej trasy. Przyjemności w tym nie miałem żadnej zrobiłem to tylko dla sprawdzenia czy się da. Jazda na pełnym gazie żadnym pojazdem nie jest komfortowa. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa bo czasami trzeba sprawnie przyspieszyć a jadąc DS650 140km/h nie ma takiej opcji.
Jeśli chcesz podróżować z takimi prędkościami i w miarę komfortowo to tylko większa maszyna. Ja po przesiadce na RS1700 poczułem się jakbym przeszedł na jaśniejszą stronę mocy
ps.
Odnośnie porównania to komfort jaki masz obecnie przy 100km/h po przesiadce na RS1700 będziesz miał w okolicach 140
Komfort= stabilność jazdy, zapas mocy |
_________________ Hipis
 |
|
|
|
 |
Rafaeloxoss

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 4 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2015-11-11, 17:50
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h. |
|
|
|
 |
U-BOOT


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 1322 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-11, 23:27
|
|
|
Rafaeloxoss napisał/a: | Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h. |
To w czym masz problem? To nie są motocykle do zapierdalania, tylko do jazdy. To nie Hayabusa ... i może dobrze |
_________________ Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000 |
|
|
|
 |
oldnita


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1812 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2015-11-12, 09:59
|
|
|
Rafaeloxoss, 150 to poleci bardzo dobrze wyregulowany w bardzo dobrym stanie bez szyby kufrów i innych pierdół . W innym przypadku to max 140 i zużycie paliwa ponad 8/100 . Sprawdzone na autostradach rezerwa po 150-160 km . |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
 |
Hesus


Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 53 Dołączył: 17 Mar 2014 Posty: 399 Skąd: Wieś Zamienie
|
Wysłany: 2015-11-12, 13:21
|
|
|
Moja 650 poszła 143-4 z sakwami i szybą ale jazda to to nie była, tylko walka. Tak w sumie to nie wiem po co próbowałem ale zaliczone mam. |
_________________ Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750. |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5386 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-11-12, 17:39
|
|
|
Hesus napisał/a: | Moja 650 poszła 143-4 | jesteś pewien , że licznik wskazuje prawidłową prędkość ?
bo zazwyczaj zawyża |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-11-12, 18:16
|
|
|
Jak chcesz jeździć 140 to przynajmniej załóż Dynę 3000 - oryginalne wyprzedzenie zapłonu powoduje generowanie sporych wibracji powyżej tej prędkości - Yamaha ustawiła ten silnik na spokojniejszą jazdę.
Na marginesie - mój na fabrycznych ustawieniach wykręcał 160, ale od 150 musiał się namyślać. W tym roku na autostradzie w Niemczech poleciał 170 - ale ma parę zabawek zapiętych. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
stachcse

Rocznik: 1997
Wiek: 61 Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 212 Skąd: Sępólno
|
Wysłany: 2015-11-12, 20:14
|
|
|
Raz tylko rozkręciłem swoją gwiazdkę do ok 150,to nie była przyjemność...... |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-11-12, 20:25
|
|
|
Dla mnie to zawsze przyjemność . Oczywiście (napiszę po raz setny) jeżdżę bez szyby i w otwartym kasku.
W wersji fabrycznej faktycznie słychać i czuć, że silnik się "męczy" powyżej 140... Przy odpowiedniej krzywej wyprzedzenia zapłonu można trzymać 150 i jest wrażenie, że to to czego temu silnikowi trzeba. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-12, 21:19
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | to czego temu silnikowi trzeba |
Paliwa mu trzeba |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Jarek74

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 51 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Qrnik
|
Wysłany: 2015-11-12, 21:35
|
|
|
Ludziska, to przyczepności i spojlerów Wam życzę bo to prawie jak w |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2015-11-14, 14:56
|
|
|
Czasem takie odkrecenie manety to jak miod na serce, dlatego od jakiegos czasu choruje na raidera |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-11-14, 18:30
|
|
|
remol71 napisał/a: | F.I.P. Berek napisał/a: | to czego temu silnikowi trzeba |
Paliwa mu trzeba |
...że o oleju nie wspomnę . Ale to inny temat . |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
Hesus


Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 53 Dołączył: 17 Mar 2014 Posty: 399 Skąd: Wieś Zamienie
|
Wysłany: 2015-11-16, 11:30
|
|
|
pyra, może i zawyża ale dla mnie to i tak nie ma znaczenia, bo dla mnie przyjemność to 90-100, a więcej to już fanaberia maniaków szybkości lub próba utrzymamia sie w grupie przy dłuższych przelotach. Teraz też nie wiem ile pójdzie mój Radek, szczególnie że szyba będzie na wiosnę. |
_________________ Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750. |
|
|
|
 |
Endriu74


Model: MS 950
Rocznik: 2009
Wiek: 50 Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 350 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 2015-11-16, 16:22
|
|
|
Hesus, nie no, spokojnie tyle ile lubisz czyli 100 da radę |
|
|
|
 |
Hesus


Model: BĘDZIE
Rocznik: 1998
Wiek: 53 Dołączył: 17 Mar 2014 Posty: 399 Skąd: Wieś Zamienie
|
Wysłany: 2015-11-17, 11:54
|
|
|
Endriu74, No to mnie pocieszyłeś, bo miałem już pewne obawy. |
_________________ Było DS650, a jest RS1700. Na razie pożyczona Magna 750. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14538 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-11-17, 17:42
|
|
|
Hesus, zawsze mógłbyś sobie sprawić Power Commandera i podrasować osiągi |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|