| AMORTYZATOR TYLNEGO  ZAWIESZENIA | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-06, 18:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa.
 
 co do amorka. czy można kupić sam amorek?
 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-06, 19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | można kupić ,ale lepiej regenerować   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-06, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Polecam Ohlinsa. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-06, 22:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | najpierw sprawdź, czy faktycznie coś zmieniono. 	  | Bulioner napisał/a: |  	  | a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa. | 
 Nie spotkałem się z samym amortyzatorem nowy w ofertach sprzedaży, a i używane raczej ze sprężynami, natomiast, tak jak napisał pyra, można regenerować.
 nawet jest promotion http://www.genialmotor.it...-SHOCK-ABSORBER
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-07, 09:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | W zasadzie mogłem go sprawdzić chyba na wstrząsarce samochodowej? W każdym razie jak go już wyjmę to będę mógł sprawdzić tylko ręcznie, bo chyba nie ma urządzeń które to mierzą.
 Co do cięgieł jeszcze. Czy ktoś mógłby zmiezyć odległość między  otworami w cięgle?
 To wyeliminuje mi tą ewentualność.
 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-07, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak amor padł to ręcznie sprawdzisz. jak go wciśniesz, to już nie wyjdzie prawdopodobnie. Oczywiście bez sprężyny. Nie mam pojęcia czy na "trzepaku" szłoby sprawdzić
 
 [ Dodano: 2015-10-07, 20:25 ]
 długość kości zmierzę Ci jutro.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-08, 07:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | amor wypłynięty więc jest opcja że to amor. Ale długość kości  też trzeba sprawdzić.
 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-08, 17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bulioner napisał/a: |  	  | długość kości też trzeba sprawdzić. | 
 długość w osiach otworów ok 140 mm.
 to nie opcja, to pewnik. 	  | Cytat: |  	  | amor wypłynięty więc jest opcja że to amor. | 
 
 [ Dodano: 2015-10-08, 18:22 ]
 mozna regenerować. Jest sporo ofert w sieci. Jedna z nich : http://www.nagengast.pl/r...rtyzatorow.html
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-11, 11:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki. Kości mam wobec tego oryginalne. Wpadłem natomiast na dziki plan, żeby utwardzić dodatkowo sprężynę, po regeneracji amorka włożę pod nią podkładkę np. o grubości 5 mm. Co szanowni koledzy na taką modyfikację?
 Sprężyna ma zapas- mierzyłem.
 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-11, 19:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bulioner, nie utwardzaj, tylko kup utwardzoną. Wiem, że to nie jest tyle co na flaszke, ale warto. ja kupiłeem w Lidorze. Sprowadzili w tej samej cenie co ja bym kupił na ebayu, tyle, ze bez cła i kosztów przesyłki  Czekałem ok. miesiąca. Teraz ma taka ładną, czerwoną |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-11, 20:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podaj rozmiar mam utwardzoną do MSa |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-11, 20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | średnica 80, długość 185 mm |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-12, 14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jaki jest koszt utwardzonej? |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-12, 15:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moja 83mm zew, 55 wew , 180 w stanie wolnym  ,gdyby był chętny odsprzedam tanio |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-10-12, 17:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | zmieści się. Moja jest szersza. 	  | pyra napisał/a: |  	  | Moja 83mm zew | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-11-22, 14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | PAnowie zregenerowałem amorek ale przy okazji nasuwa się pytanie.: Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy? Ja nie miałem i moto bardzo nisko schodziło. Przy regeneracji fachman mi założył odbój i mam wrażenie że jest lepiej. Problem żeby dobrze wypróbować przy tej pogodzie ;-) |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacek6   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2001
 Wiek: 58
 Dołączył: 01 Lis 2013
 Posty: 1034
 Skąd: OPOLE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-11-20, 14:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wypróbowane ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-11-20, 16:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | fabrycznie nie jest montowany odbój. 	  | Bulioner napisał/a: |  	  | Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy? | 
 możesz wrzucić zdjęcie ? 	  | Bulioner napisał/a: |  	  | Przy regeneracji fachman mi założył odbój | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-11-20, 16:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bulioner napisał/a: |  	  | zregenerowałem amorek | 
 
 Gdzie ? Jaki zakres prac i koszt ?
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |