Przegląd przekładni wtórnej |
Autor |
Wiadomość |
danek25
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2015-09-29, 07:21
|
|
|
Ok tylko nie chodzi tu chyba o tylko 0,1 bo różnice w pomiarze między godziną 12-6 wynoszą 0,4mm, czyli na 12 mam 2,8mm a na 6 mam 3,2 mm. Natomiast na 9 mam 2,6mm na 3 mam 2,9mm. |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-10-01, 13:01
|
|
|
No to w takim razie można zapodać te podkładki i zobaczyć jak będzie wyglądał luzik - decyzja należy do Ciebie. Przynajmniej zmniejszyć do minimum różnicę na poszczególnych godzinach. Jak Ci się to uda to banan na twarzy się pojawia, tak przynajmniej było w moim przypadku. Jest z tym trochę pierdzielenia ale jak zrobisz to będzie zadowolenie. Pamiętaj żeby śruby dokręcić z wymaganymi momentami. |
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-01, 17:09
|
|
|
GG, allegro. Przy okazji łozyska mozna wymienic. .
Jest kompletne koło z zabierakiem. Cena moim zdanie jest bardzo dobra, bo tylko 400 zł
oferta nr 6057239186
Na innej aukcji, ktos sprzedaje bez zabiueraka za tryle i mocno zmeczone, na jeszcze innej rózniez bez zabieraka za 600, wiec proponuje się spieszyć
[ Dodano: 2016-04-01, 17:10 ]
simering 24x34x7-10 i po temacie. Koszt 5 zł |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Endrjul
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 1608 Skąd: Czersk
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:11
|
|
|
witek1965 napisał/a: | GG, allegro. Przy okazji łozyska mozna wymienic. .
Jest kompletne koło z zabierakiem. Cena moim zdanie jest bardzo dobra, bo tylko 400 zł
oferta nr 6057239186
......... |
może cena jest taka bo, tutaj cytat:
"Używany- uszkodzony,
delikatnie bije" |
_________________
Google+ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:27
|
|
|
Endrjul, delikatnie bije = centrowanie - to jest wszak koło szprychowe.
Policz inaczej :
za sam zabierak w tamtym roku dla naszego kolegi płaciłem 300 zł i to była dobra cena, a samego na razie nie widze, a tem wyglada na idealny
komplet szprych - co rusz ktoś pyta
piasta
rafka |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
danek25
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:48
|
|
|
panowie a po czym poznać że szprychy wybite w osadzeniu felgi bo piszecie o kompletach szprych itd, a i drugie pytanie czy przekłądnia wtórna nie powinna być kompletna z atakującym wałkiem? Składając z dwóch różnych przekładnia nie będzie wyć? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:51
|
|
|
danek25, koledze GG nie padał przekładnia, a zabierak koła. To inasza inszość. Nikt nie pisze, że wybite szprychy. To tylko uwaga do konkretnej oferty. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
danek25
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:55
|
|
|
rozumiem, nie bo na jednym z foto z linku jest zbliżenie na osadzenia szprych w obręczy i wyglądają jakby otwory były wybite, a że piszecie o szprychach to się zastanowiłem, czy się wybijają otwory w obręczy Spoko nie było tematu hehe. |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-04-01, 23:31
|
|
|
Danek
Każda przekładnia kątowa powinna być kompletowana bo jest wykonywana jako para. Jeśli zdekompletujesz kątową przekładnię - będzie wyła. Uwaga lu międzyzębny w przekładniach kątowych się zasadniczo reguluje podkładkami. Stare podkładki niekoniecznie muszą spasować do "nowych" kół stokowych. Natomiast czy to sie w motocyklach robi tego Ci nie powiem - proponuję poczytać dokładnie w instrukcji (nigdy nie miałem moto z kardanem).
Natomiast przekładnie proste nie koniecznie muszą być kompletowane (chyba że są oznaczone tolerancję - to wtedy tak). Tolerowana przekładnia prosta będzie stukać (duże luzy) lub się zatrze (za mały luz). ale w motocyklach przekładnie proste są w skrzyniach biegów i tam nie ma tolerancji na kołach zębatych. Trzeba jedynie sprawdzić liczby zębów (mogą być zmiany rocznikowe i przełożeń biegów.
Nie mówię tego bo przeczytałem manuala tylko są to ogólne zasady mechaniki pojazdowej. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-02, 14:45
|
|
|
Witek dzięki.
Dwa lata temu zmieniałem oponę w warsztacie , wszystko było ok , a tu taki zonk. Ośka nie chciała wyjść jak koło było założone .Przepatrzyliśmy wszystko i okazało się że jest jeden klocek ham. zjechany i lekko tarcza. Podkładka z prawej strony, była włożona między uchwyt zacisku ham. a koło, przez co moim zdaniem , uchwyt zacisku pływał na ośce (podkładka lepiej pasuje między uchwyt ,a ramę ). Moje pytanie do biegłych . Czy może to być powodem sfrezowania zębatki zabieraka przy kole?
Moim zdaniem ta durna podkładka odpowiadała za złe zamontowanie osi po stronie kardana. |
_________________ https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw |
|
|
|
|
danek25
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2016-04-02, 17:25
|
|
|
ja nie mam podkładki u siebie między uchwytem a ramą więc raczej obalam Twoją teorię. Podkładka jest owszem między kołem a uchwytem zacisku ham. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-02, 19:20
|
|
|
podkładka jest między uchwytem a ramą. Dziwi mnie, że wstawiona między uchwyt a koło, dało się wsadzić koło do końca. jak mi taki zonk się zrobił, to za cholerę nie mogłem koła wsadzić do końca.
Później wstawię fotkę jak to ma być.
Zębatka zabieraka się zjechał, jest jest zrobiona z plasteliny, ot co. To nie jest pierwszy przypadek. Modge zapodac fotke tego zabieraka, mimo prawidłowego zamocowania
[ Dodano: 2016-04-02, 19:29 ]
http://www.cheapcyclepart...5cbc/rear-wheel nr 20. O tą podkładkę chodzi ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:23
|
|
|
danek25 napisał/a: | ja nie mam podkładki u siebie między uchwytem a ramą więc raczej obalam Twoją teorię. Podkładka jest owszem między kołem a uchwytem zacisku ham. |
Więc spodziewaj się problemów minimum z klockami + tarcza. Uchwyt będzie pływał w stronę ramy.
Witek , dokładnie ta podkładka . |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:39
|
|
|
to ona jest między widelcem a uchwytem hamulca. Ja omyłowo ja dałem zaraz za łbem szpili i koła nie mogłem wsadzić za cholerę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
danek25
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2016-04-02, 22:50
|
|
|
Jeszcze raz dziś patrzyłem i jednak jest . Zmyliła mnie szczelina pomiędzy widelcem a owa podkładką bo na pierwszy rzut oka podkładki brakuje ale oś jest przetoczona i na przetoczeniu właśnie siedzi podkładka a potem mocowanie zacisku. |
|
|
|
|
Daro1
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-01-22, 16:03
|
|
|
Witam .
Ściągnąłem tylne kolo w mojej maszynie i mam pytanie czy smaruje się wielowpust w kole . Jeżeli tak
to jakim smarem.
Pozdrawiam . |
_________________ Daro1 |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2017-01-22, 16:33
|
|
|
Tak, smarem z dodatkiem dwusiarczku molibdenu MoS2. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2017-01-22, 17:28
|
|
|
jeżeli juz masz koło zdjęte, to aż sie prosi odkręcić jeszcze 4 nakrętki i dostać się do tulejki w którą wchodzi wał napedowy. Patrz pierwsza strona tematu. I wszystko pięknie wyczyścić i przesmarować. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Daro1
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-01-22, 18:21
|
|
|
Dzieki.
Ten smar ma jakaś ogólną nazwe czy szukać po tym co Napisałeś.
A co z ustawieniem koła. Czy jakaś procedura podczas przykrecania .
Sory ale nie chce popsuc. |
_________________ Daro1 |
|
|
|
|
|