| zbiornik paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | spider   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 07 Paź 2010
 Posty: 756
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 15:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sposob z suszarka sprawdza sie tylko na wiekszych wgnionach, jak sa male to niestety nic to nie da. |  
				| _________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO  XV 1700 S LA COCAINA
 http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | johnypl   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 54
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 982
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Basia, doskonale sprawdza się przyrząd o nazie DING KING, używałem już i na 4oo i 2oo. tu masz filmik co i jak http://www.youtube.com/watch?v=0JGXbIfeuRY. Ma być taki jak na filmie poprzeczka z aluminium, nie te plastikowe co są na allegro, bo się wyginają a nie ciągną blachę  ( Kilka zbiorników już tak uratowałem  ) |  
				| _________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
 MOJE EX - XVS 650 Classic,  FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
 Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
   http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | johnypl   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 54
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 982
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver, Nooo, wszystko jest na filmie reklamowym   |  
				| _________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
 MOJE EX - XVS 650 Classic,  FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
 Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
   http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | OldDiver napisał/a: |  	  | Czy tam stosuje się jakiś klej ? | 
 
 obejrzałeś w ogóle ten filmik ? Przecież widać jak gość nakłada klej
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | moondek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 52
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 4024
 Skąd: Józefosław
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Basia   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 111
 Dołączyła: 12 Gru 2010
 Posty: 2257
 Skąd: GŁ Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Johny  , dla mnie miarodajne jest Twoje potwierdzenie kilkakrotnego zastosowania DD , gdyż oglądając  filmik reklamowy od razu nasunęły się pytania, czy na moto-bak zda egzamin to urządzenie? W końcu są inne nachylenia i naprężenia blachy. Pozostanę w kontakcie   |  
				| _________________ Szczęście to nie stacja, tylko sposób podróżowania...
 uwaga szkodnik:) http://www.youtube.com/watch?v=xcJGej_-BCY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | jedna wzmianka i weź ja odszukaj 	  | moondek napisał/a: |  	  | Było już na ten temat   | 
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-01-06, 17:02, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, Gdybym nie obejrzał to bym nie miał tego dylematu. Widać że gość nakłada jakiegoś ... gluta. Może jest w angielskim komentarzu ale ja tylko .... drinkenglish. |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 16:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja toże nie znaju angielskiego, ale widac dokładnie, że koleś nakłada rozgrzany klej z "pistoletu" 	  | OldDiver napisał/a: |  	  | Widać że gość nakłada jakiegoś ... gluta | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | johnypl   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 54
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 982
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 17:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Basia, jestem do dyspozycji   |  
				| _________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
 MOJE EX - XVS 650 Classic,  FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
 Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
   http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 17:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | OldDiver napisał/a: |  	  | witek1965, Akurat z Tego filmu tego nie widać. | 
 No to ja sobie to wywróżyłem z fusów w takim razie.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-09-18, 17:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja z kolei dopytam czy są różnice w kształcie zbiornika , miejsce wlewu pomiędzy 650 a 1100?. Mam do kupienia fajny krawat ale był pasowany na 650 a ja chce go zastosować w 1100 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Syku   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2002
 Wiek: 42
 Dołączył: 08 Kwi 2015
 Posty: 76
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-22, 21:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie, jak się ściąga bak z XVS-a650 bo potrzebuje wymienić filtr paliwa?? Jak ktoś może podrzucić zdjęcia jakie śrubki odkręcić i co odpiąć przy prędkościomierzu??
 |  
				| _________________ Syku 650 Classic
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-22, 21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odkręcasz 3 śrubki przy prędkościomierzu, uważaj na gumki. Podnosisz prędkościomierz, odkręcasz linkę i rozpinasz 2 wtyczki. Odkręcasz 2 śruby na końcu baku pod spodem, (tu przy ssaniu). Ciągniesz bak do góry i jednocześnie do tyłu motocykla. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |