YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja mieszanki 1100
Autor Wiadomość
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-15, 14:37   Regulacja mieszanki 1100

Mam kłopoty z rozruchem na gorąco.Wykręcone świece są czarne czyli za bogata mieszanka.Jak prawidłowo wyregulować mieszanke.Wiem że trzeba odkręcić śruby(wiem które)ale jak to zrobić prawidłowo.Podłączyć pod analizator i na jego podstawie ustawiać?Czy liczyć obroty jak robił to mechanik u którego byłem?Świece,filtry,i regulacja zaworów to za mną.Proszę o podpowiedź.
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2015-07-15, 14:55   

Sprawdź jeszcze filtr powietrza zanim zaczniesz regulację, może wymaga wymiany.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-07-15, 23:00   

wojciech333, jest takie urządzenie jak świeca diagnostyczna. https://www.youtube.com/watch?v=KnYQITkUpIg

analizator spalin poniekąd nie za bardzo zdaje egzamin przy dwóch osobnych wydechach.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-16, 11:24   

Dzięki.Filtry są nowe.Takiej świecy nie mam.Muszę popytać.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-16, 11:48   

witek1965 napisał/a:
analizator spalin poniekąd nie za bardzo zdaje egzamin przy dwóch osobnych wydechach


Raczej odwrotnie. Tylko wtedy zdaje egzamin :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-16, 12:25   

Olej świecę diagnostyczną i zacznij od podstaw:
- sprawdzenie szczelności zaworka(ów) iglicowego;
- sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku;
- weryfikacja czystości gaźnika i dysz;
- weryfikacja wielkości zamontowanych dysz paliwowych i paliwowo-powietrznych (jeśli były wymieniane lub nie masz wiedzy, co było robione przez poprzednich właścicieli);
- sprawdzenie wydajności pompki przyspieszacza - możliwe, że dla Twojego stylu jazdy, leje za dużo paliwa.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-21, 15:33   

Dzięki Wemar,przed twoim wpisem rozebrałem i przeczyściłem gaziory.Były całkiem czyste poza okolicą przepustnicy.Niestety nie zerknołem na wielkość dysz i poziom w komoże pływakowej.Moto ma teraz 10tyś.mil.Jak miała 5 wtedy robiłem pierwszą regulacje.Wszystko jast orginalne a na śrubach mieszanki były fabryczne zaślepki więc licze że zaworki trzymają a poziom jest jeszcze dobry (fabryczny).Podjadę jutro do znajomych na regulację .Jak nie pomoże to nie wiem co dalej z tym paleniem na gorąco.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2015-07-21, 23:33   

wojciech333 napisał/a:
Dzięki Wemar,przed twoim wpisem rozebrałem i przeczyściłem gaziory.Były całkiem czyste poza okolicą przepustnicy.Niestety nie zerknołem na wielkość dysz i poziom w komoże pływakowej.Moto ma teraz 10tyś.mil.Jak miała 5 wtedy robiłem pierwszą regulacje.Wszystko jast orginalne a na śrubach mieszanki były fabryczne zaślepki więc licze że zaworki trzymają a poziom jest jeszcze dobry (fabryczny).Podjadę jutro do znajomych na regulację .Jak nie pomoże to nie wiem co dalej z tym paleniem na gorąco.

Palisz z gazem czy bez?
Ja na gorącym dodaje lekko gazu jak razrusznik kręci.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-22, 08:08   

Jak delikatnie dodam gazu to zapali idealnie, jak za dużo to rozrusznik i jego sprzęgło dostają po pistonie i nie zapali(zmieni się kąt wyprz. zapłonu obróci wałem ale za wolno ciężko)Według mnie powinien palić bez gazu jak na zimno i na dotyk chyba że coś nie tak.
 
 
Endrjul 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 1608
Skąd: Czersk
Wysłany: 2015-07-22, 09:45   

A jak tam u Ciebie z akumulatorem ?
Może dlatego wolno kręci
_________________


Google+
 
 
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-27, 19:23   

Mieszanka wyregulowana i pali lepiej.Kupiłem też nowy akumulator i teraz gwiazdka pali idealnie.Dzięki za wskazówki.Dowiedziałem się też że jak jest gorąco to paliwo odparowuje z ukł.dolotowego i dlatego warto delikatnie podnieść iglice po np.10min.postoju.Powodzenia ;D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-07-27, 21:54   

remol71 napisał/a:
Raczej odwrotnie. Tylko wtedy zdaje egzamin :D
masz rację.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-27, 22:29   

Cytat:
warto delikatnie podnieść iglice po np.10min.postoju


Nie czaję, o co chodzi. Poproszę garść szczegółów :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
wojciech333 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-31, 09:32   

Ja zrozumiałem to tak że jak gaszę gorący to do ok.5min.odpalam bez gazu.Kiedy mija więcej czasu (szczególnie latem przy wysokich temperaturach)warto delikatnie dodać gazu przy zapalaniu a zapali sprawniej bo mieszanka znajdująca się w dolocie po zgaszeniu wietrzeje(odparowuje z niej paliwo,staje się uboga),ucieka przez przepustnice w kierunku filtra.Pozdrawiam.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-31, 13:02   

Przekręcasz kluczyk, pompa uzupełnia gaźnik i po temacie. Nigdy nie miałem problemów z parowaniem.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-08-10, 22:09   

mam tak samo, że jak bardzo gorąca postoi 15 min to nie bardzo bez gazu chce odpalić, muszę lekko dać gazu. Na pewno ja podleje, bo puści czarnego lekkiego bąka. Jak palę 5 min po zgaszeniu pali bez gazu. Dusze składu mieszanki mam ustawione na 3 obroty. Jak wkręce na 1,5-2 to pali gorąca ok, ale strzela w wydechy po odpuszczeniu manetki (wydechy akcesoryjne). Jak coś wymyślisz to daj znaka co i jak wyszło u Ciebie. Z parowaniem, jest możliwe, bo jak zdejmę filtr powietrza to na gorącym silniku śmierdzi z rury wachą.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-12, 09:14   

Najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i podłączyć się do analizatora spalin. Ustawić gaźniki na Lambda = 1 :) W mojej okolicy to kosztuje 20 pln w kieszeń :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group