Regulacja mieszanki 1100 |
Autor |
Wiadomość |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-15, 14:37 Regulacja mieszanki 1100
|
|
|
Mam kłopoty z rozruchem na gorąco.Wykręcone świece są czarne czyli za bogata mieszanka.Jak prawidłowo wyregulować mieszanke.Wiem że trzeba odkręcić śruby(wiem które)ale jak to zrobić prawidłowo.Podłączyć pod analizator i na jego podstawie ustawiać?Czy liczyć obroty jak robił to mechanik u którego byłem?Świece,filtry,i regulacja zaworów to za mną.Proszę o podpowiedź. |
|
|
|
 |
monkton


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2015-07-15, 14:55
|
|
|
Sprawdź jeszcze filtr powietrza zanim zaczniesz regulację, może wymaga wymiany. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-07-15, 23:00
|
|
|
wojciech333, jest takie urządzenie jak świeca diagnostyczna. https://www.youtube.com/watch?v=KnYQITkUpIg
analizator spalin poniekąd nie za bardzo zdaje egzamin przy dwóch osobnych wydechach. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-16, 11:24
|
|
|
Dzięki.Filtry są nowe.Takiej świecy nie mam.Muszę popytać. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-16, 11:48
|
|
|
witek1965 napisał/a: | analizator spalin poniekąd nie za bardzo zdaje egzamin przy dwóch osobnych wydechach |
Raczej odwrotnie. Tylko wtedy zdaje egzamin |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
wemar

Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-07-16, 12:25
|
|
|
Olej świecę diagnostyczną i zacznij od podstaw:
- sprawdzenie szczelności zaworka(ów) iglicowego;
- sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku;
- weryfikacja czystości gaźnika i dysz;
- weryfikacja wielkości zamontowanych dysz paliwowych i paliwowo-powietrznych (jeśli były wymieniane lub nie masz wiedzy, co było robione przez poprzednich właścicieli);
- sprawdzenie wydajności pompki przyspieszacza - możliwe, że dla Twojego stylu jazdy, leje za dużo paliwa. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
 |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-21, 15:33
|
|
|
Dzięki Wemar,przed twoim wpisem rozebrałem i przeczyściłem gaziory.Były całkiem czyste poza okolicą przepustnicy.Niestety nie zerknołem na wielkość dysz i poziom w komoże pływakowej.Moto ma teraz 10tyś.mil.Jak miała 5 wtedy robiłem pierwszą regulacje.Wszystko jast orginalne a na śrubach mieszanki były fabryczne zaślepki więc licze że zaworki trzymają a poziom jest jeszcze dobry (fabryczny).Podjadę jutro do znajomych na regulację .Jak nie pomoże to nie wiem co dalej z tym paleniem na gorąco. |
|
|
|
 |
miodzik


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 719 Skąd: ST
|
Wysłany: 2015-07-21, 23:33
|
|
|
wojciech333 napisał/a: | Dzięki Wemar,przed twoim wpisem rozebrałem i przeczyściłem gaziory.Były całkiem czyste poza okolicą przepustnicy.Niestety nie zerknołem na wielkość dysz i poziom w komoże pływakowej.Moto ma teraz 10tyś.mil.Jak miała 5 wtedy robiłem pierwszą regulacje.Wszystko jast orginalne a na śrubach mieszanki były fabryczne zaślepki więc licze że zaworki trzymają a poziom jest jeszcze dobry (fabryczny).Podjadę jutro do znajomych na regulację .Jak nie pomoże to nie wiem co dalej z tym paleniem na gorąco. |
Palisz z gazem czy bez?
Ja na gorącym dodaje lekko gazu jak razrusznik kręci. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 |
|
|
|
 |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-22, 08:08
|
|
|
Jak delikatnie dodam gazu to zapali idealnie, jak za dużo to rozrusznik i jego sprzęgło dostają po pistonie i nie zapali(zmieni się kąt wyprz. zapłonu obróci wałem ale za wolno ciężko)Według mnie powinien palić bez gazu jak na zimno i na dotyk chyba że coś nie tak. |
|
|
|
 |
Endrjul


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 1608 Skąd: Czersk
|
Wysłany: 2015-07-22, 09:45
|
|
|
A jak tam u Ciebie z akumulatorem ?
Może dlatego wolno kręci |
_________________
Google+ |
|
|
|
 |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-27, 19:23
|
|
|
Mieszanka wyregulowana i pali lepiej.Kupiłem też nowy akumulator i teraz gwiazdka pali idealnie.Dzięki za wskazówki.Dowiedziałem się też że jak jest gorąco to paliwo odparowuje z ukł.dolotowego i dlatego warto delikatnie podnieść iglice po np.10min.postoju.Powodzenia |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-07-27, 21:54
|
|
|
remol71 napisał/a: | Raczej odwrotnie. Tylko wtedy zdaje egzamin | masz rację. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-27, 22:29
|
|
|
Cytat: | warto delikatnie podnieść iglice po np.10min.postoju |
Nie czaję, o co chodzi. Poproszę garść szczegółów |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
wojciech333

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-31, 09:32
|
|
|
Ja zrozumiałem to tak że jak gaszę gorący to do ok.5min.odpalam bez gazu.Kiedy mija więcej czasu (szczególnie latem przy wysokich temperaturach)warto delikatnie dodać gazu przy zapalaniu a zapali sprawniej bo mieszanka znajdująca się w dolocie po zgaszeniu wietrzeje(odparowuje z niej paliwo,staje się uboga),ucieka przez przepustnice w kierunku filtra.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-31, 13:02
|
|
|
Przekręcasz kluczyk, pompa uzupełnia gaźnik i po temacie. Nigdy nie miałem problemów z parowaniem. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
danek25

Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 59 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2015-08-10, 22:09
|
|
|
mam tak samo, że jak bardzo gorąca postoi 15 min to nie bardzo bez gazu chce odpalić, muszę lekko dać gazu. Na pewno ja podleje, bo puści czarnego lekkiego bąka. Jak palę 5 min po zgaszeniu pali bez gazu. Dusze składu mieszanki mam ustawione na 3 obroty. Jak wkręce na 1,5-2 to pali gorąca ok, ale strzela w wydechy po odpuszczeniu manetki (wydechy akcesoryjne). Jak coś wymyślisz to daj znaka co i jak wyszło u Ciebie. Z parowaniem, jest możliwe, bo jak zdejmę filtr powietrza to na gorącym silniku śmierdzi z rury wachą. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-12, 09:14
|
|
|
Najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i podłączyć się do analizatora spalin. Ustawić gaźniki na Lambda = 1 W mojej okolicy to kosztuje 20 pln w kieszeń |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|