YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana obrotów przy pochylaniu motocykla
Autor Wiadomość
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
  Wysłany: 2009-10-09, 22:17   Zmiana obrotów przy pochylaniu motocykla

Zaobserwowałem dziwna rzecz,chyba ze to norma.Do sedna.Czy moto po odpaleniu,przechylone na bok(na stopce)po ustawieniu do pionu powinno zmieniac obroty silnika??na wyższe oczywiscie. ?
_________________
lubie swój motór i ska!
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2009-10-10, 18:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-09, 22:26   

Nie ma takiej opcji. Niby w jaki sposób ? roll
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-10-09, 22:30   

Własnie nie wiem,jak moto zimne to róznica jest sopra,jak ciepłe to to po odstawieniu na stopke obroty troszke maleja.no o co kaman??
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-09, 22:59   

Może nie masz luzu na lince od gazu, znaczy za bardzo jest naprężona i gdy zmieniasz pozycję motoru linka się bardziej napręża troszkę i obroty się z zmieniają ?
Tak sobie dywaguję...
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-10-09, 23:02   

wydaje mi sie ze mam,regulowałem ostatnio. :nie_wiem:
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-10-10, 08:10   

Sprawdź linki gazu może gdzieś jest przyciśnięta i dlatego tak robi .A nie były wymieniane na nowe ?
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-10-10, 22:38   

Też stawiam na linkę gazu. Brak minimalnego luzu i skręcona kierownica (na stopce leci w lewo) podciąga gaz, lub linka gdzieś się zahaczyła (lub wyhaczyła) i skręt kierownicy... jak wyżej 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-10-11, 14:56   

Linka gazu? Przeciez ona jest w oplocie .
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-10-11, 16:56   

monkton napisał/a:
Linka gazu? Przeciez ona jest w oplocie .

To złap za oplot i pobaw się linką, pociągnij, zegnij itd... 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-10-11, 16:59   

monkton napisał/a:
Linka gazu? Przeciez ona jest w oplocie .

Co z tego jesli zostanie ściśnęta lub jest za krótka? shock
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-10-12, 17:20   

No pomajtalem linka, powyginalem i nic , rowniez pomeczylem linke od ssania. Obroty sie nie zmieniaja. Sie mnie wydaje, ze jakby byla za krotka to przy kazdym ruszeniu kierownica obroty by wariowaly i czuc byloby znaczacy opor. Azaliz dziwna jest przypadlosc opisywana przez kolege.
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 49
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2013-04-02, 09:00   

Odgrzewam kotleta mam dokładnie taki sam problem może udało się koledze rozwiązać problem, mi także przy stawianiu motocykla na boczną stopkę spadają obroty silnika na zimnym silniku bardziej zauważalne na ciepłym troszkę jakby mniej.
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-04-02, 09:11   

Może przyczyną jest brak lub nadmiar luzu na gaźnikowych cięgnach ? warto również sprawdzić poziom paliwa w gaźnikach i ustawić go na odpowiednim poziomie.
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-04-02, 10:57   

U mnie była bardzo delikatna zmiana obrotów, ale po synchronizacji gaźników problem zniknął, robił mi to warsztat więc nie wiem co zrobił, ale poprawił.
 
 
Roni 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-04-02, 14:07   

Tak samo u mnie się działo , a powodem były zanieczyszczenia w komorach pływakowych , było tego naprawde sporo , wyczysciłem je oraz wymieniłem filtr paliwa (był również zasyfiony) . Teraz chodzi jak ta lala :brawo:
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 49
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2013-04-02, 22:53   

dzięki koledzy sprawdzę wszytko po kolei co pisaliście dam znać czy pomogło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group