Co radzicie? Drag Star 1100 czy Midnight Star 950 (1300)? |
Autor |
Wiadomość |
borysekb
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 51 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 2015-05-24, 22:24 Co radzicie? Drag Star 1100 czy Midnight Star 950 (1300)?
|
|
|
Proszę o pomoc w wyborze modelu z tytułu. Czy dopłacenie ewentualnej różnicy cenowej do nowszego modelu (950 lub 1300) jest dobrym wyborem. Jestem użytkownikiem XVS 125 i po naukach nadszedł czas na przesiadkę. Nie jeżdżę długich tras (przynajmniej na razie) a lubię bardzo spokojną jazdę. Osobiście bardziej podoba mi się DS 1100 ale na silnikach się nie znam. Proszę o porady. Mile widziane porady użytkowników jeździli na wymienionych maszynach. |
_________________ My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1601 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2015-05-24, 22:41
|
|
|
borysek , z tych opcji weź 1300. |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1259 Skąd: Liberec
|
|
|
|
|
przemczyszyn
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2007
Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 510 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-05-25, 08:16
|
|
|
Skoro najbardziej podoba Ci się 1100 to bierz. Silnik bezawaryjny. |
_________________ Lewa w górę! |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-05-25, 08:38
|
|
|
Podobnie jak SATURIAN, jestem zdania, że 1300 to najlepszy wybór (szczegolnie w wersji Touring lub jak nowy to Deluxe) |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-05-25, 09:30
|
|
|
wszystko zależy od zasobności portfela i danej sztuki |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
kapat
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2015-05-25, 09:32
|
|
|
1300 bez dwóch zdań. |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
|
Tytus
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51 Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 745 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-05-25, 10:58
|
|
|
1300 |
_________________ "Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G. |
|
|
|
|
borysekb
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 51 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 2015-05-25, 11:37
|
|
|
Dziękuję wszystkim za pomoc. Wątpliwości rozwiane. |
_________________ My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2015-05-25, 15:30
|
|
|
A ja podważę Poprzedników, przymierz się, który najbardziej pasuje do Ciebie, weż ten, który najbardziej się Tobie podoba i na którego będzie Cię stać bez naciągania ... weż też pod uwagę utrzymanie motocykla ... każdy się psuje, każdego trzeba naprawić !! Poza tym sukcesów w poszukiwaniu !! |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2015-05-25, 15:40
|
|
|
Uważam, że 1100. Od 60km/h zapinasz 5 bieg i jedziesz. W 1300 5 bieg zapniesz przy 90/100 km/h
No i wygląd 1100 ponadczasowy |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1259 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-05-25, 17:02
|
|
|
W 1300 100km/h to absolutne minimum na 5 bieg, dlatego na ustawkach z 1100 jeżdżę na 4 biegu.
Co do napraw, przy zakupie sprzętu z wiarygodnym rozsądnym przebiegiem nie ma co martwić na zapas, wymiana oleju i filtra w 1300 jest dużo łatwiejsza, odpada temat gaźników, napęd pasem jest bezobsługowy.
Przymierz się do jednego i drugiego w okolicach ZG możesz odwiedzić kilku Klubowiczów. |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2015-05-25, 18:18
|
|
|
tqmeh napisał/a: | napęd pasem jest bezobsługowy.
|
Tqmeh a co to za novum? Od kiedy to przekładnia pasowa nie wymaga obsługi i wymiany pasa? |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1259 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-05-25, 18:24
|
|
|
HELLOWEEN napisał/a: | Tqmeh a co to za novum? Od kiedy to przekładnia pasowa nie wymaga obsługi i wymiany pasa? |
Odpowiedź jest dla założyciela tematu w 1100 należy wymieniać olej w przekładni w 1300 nie
Tobie zaś odpowiem: co chcesz robić przy pasie? jak się urwie to się go tylko wymienia, silniki robią ponad 100tys na jednym pasku który robi dużo więcej obr/min
Okresowa kontrola naprężenia to "lajtowa czynność" |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-05-25, 18:29
|
|
|
HELLOWEEN, bo można nie obsługiwać i tak naciąg sprawdzasz przy wymianie opony, a z ew smarowaniem vel konserwacją ....to są różne szkoły. Producent przewidział wymianę co 80 tys km - tak więc właściwie, nie ma się nim co zawracać sobie głowę. Choć znam jednego co ją zawraca Johnemu przynajmniej raz w roku
Nie chodzi o licytację, ale przy "bezobsługowym" wale chyba jest więcej zachodu
Do założyciela tematu, kup taki który się TOBIE bardziej podoba , tylko poszukaj dobrego egzemplarza |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-05-25, 18:52
|
|
|
przemczyszyn
gratuluję poczucia humoru.
bemol
to, że przy niższej prędkości wrzucasz 5ty bieg to niby argument przemawiający za zakupem ? Porady pierwsza klasa... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:50
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | bemol
to, że przy niższej prędkości wrzucasz 5ty bieg to niby argument przemawiający za zakupem Porady pierwsza klasa... |
dla mnie elastyczność jest też ważna. 1300 lubi wyższe obroty, nie każdemu to musi odpowiadać |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:53
|
|
|
Bemol, ale ma też niższe biegi |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:53
|
|
|
Kupić Royal Stara 1300. Kardan i 5ka od 55km/h |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2015-05-25, 21:05
|
|
|
pyra napisał/a: | Bemol, ale ma też niższe biegi |
no to mnie zaskoczyłeś |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
|