OBROTOMIERZ DO DRAGA |
Autor |
Wiadomość |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:01
|
|
|
Ja w końcu też dałem spokój i nie zakładałem obrotomierza. Myślałem na początku, że się przyda choćby do synchronizacji ale wg mnie to gadżet |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
dziapi


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62 Dołączył: 24 Lip 2011 Posty: 44 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2015-02-10, 19:38
|
|
|
kapat napisał/a: | Ja w końcu też dałem spokój i nie zakładałem obrotomierza. Myślałem na początku, że się przyda choćby do synchronizacji ale wg mnie to gadżet |
Do synchronizacji na pewno nie, ale do ustawienia wolnych obrotów to tak.
Do synchronizacji gaźników to vakuometry, albo U-rurka z olejem (moim zdaniem to drugie pewniejsze rozwiązanie).
A że gadżet to fakt, jeszcze w połączeniu z woltomierzem i oba indiglo, w nocy to bajer. |
_________________ Piotr |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2015-02-10, 22:08
|
|
|
Do synchronizacji jak najbardziej tak
1150-1250 RPM |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
tasmanski


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 03 Kwi 2015 Posty: 17 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: 2015-04-03, 18:36
|
|
|
Witam (oficjalne powitanie popelnilem w stosownym miejscu)
Wczoraj zauwazylem ciekawa rzecz, otoz w pewnym momecie obrotek wskazal mi 0 obrotow podczas jazdy, potem obroty 'wskoczyly' i znow 0. Myslalem ze sie popsul, a tu okazalo sie ze po prostu skonczylo sie paliwo... Za chwile moto zaczelo szarpac i zwalniac i po przelaczeniu na rezerwe wszystko wrocilo do normy.
Impuls do obrotka mam pobrany z cewki przy drugim cylindrze (szary przewod).
Jedyne wyjasnienie jakie mi przychodzi do glowy to to ze moto odcina prad do cewek przy braku paliwa. Mial ktos tak? |
_________________ V-Star 650, Blue eyed girl |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-04, 07:57
|
|
|
Mój obrotek też czasami świruje. Jedyne logiczne wyjaśnienie, to fakt, że to chińska tandeta. Ilość paliwa nie ma tu nic do rzeczy. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
tasmanski


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 03 Kwi 2015 Posty: 17 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: 2015-04-04, 13:35
|
|
|
Hm... Rzecz w tym ze moj nie swiruje. Zrobilo mi sie tak dopiero raz. Choc co prawda to prawda. Z firma madeinchina roznie bywa.... |
_________________ V-Star 650, Blue eyed girl |
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2015-04-04, 15:37
|
|
|
Sprawdźcie jeszcze stan połączeń tam może być problem , zobaczcie czy jest dobrze połączony przewód masowy |
_________________
 |
|
|
|
 |
tasmanski


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 03 Kwi 2015 Posty: 17 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: 2015-04-04, 20:18
|
|
|
Przewod masowy jest przykrecony sruba M5. Nie ma sily zeby nie bylo polaczenia. Takie rzeczy robie w pracy i na pewno jest ok. |
_________________ V-Star 650, Blue eyed girl |
|
|
|
 |
piotr z

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 10 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 2015-11-19, 12:17
|
|
|
Witam
Szukam obrotomierza i woltomierz lub zegarka żeby wyglądały jednakowo., chodzi mi o montaż na kierownicy
Może ma ktoś jakieś podpowiedzi gdzie szukać |
_________________ Piotr |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5391 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:08
|
|
|
piotr z, zacznij w temacie "poszukiwana, poszukiwany" |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-20, 09:36
|
|
|
piotr z,
Przykładowo wpisz "indiglo" na znanym portalu aukcyjnym. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
avo

Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-02-04, 22:32
|
|
|
pyra napisał/a: | Witam
Szukam obrotomierza i woltomierz lub zegarka żeby wyglądały jednakowo., chodzi mi o montaż na kierownicy
Może ma ktoś jakieś podpowiedzi gdzie szukaćz, " |
Witam
Nie wiem czy już kupiłeś obrotomierz , ja nabyłem coś takiego .
Na tarczy jest "km/h" ale jest to obrotomierz z woltomierzem, jeśli nie przeszkadza Ci wyświetlacz cyfrowy,mają też zegarki w takiej obudowie. |
_________________ Wojtek A. |
|
|
|
 |
tqmeh


Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1261 Skąd: Liberec
|
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5391 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2016-02-07, 19:41
|
|
|
avo napisał/a: | pyra napisał/a: | Witam
Szukam obrotomierza i woltomierz lub zegarka żeby wyglądały jednakowo., chodzi mi o montaż na kierownicy
Może ma ktoś jakieś podpowiedzi gdzie szukaćz, " |
Witam
Nie wiem czy już kupiłeś obrotomierz , ja nabyłem coś takiego .
Na tarczy jest "km/h" ale jest to obrotomierz z woltomierzem, jeśli nie przeszkadza Ci wyświetlacz cyfrowy,mają też zegarki w takiej obudowie. |
avo to nie moje słowa , warto sprawdzić i ew skorygować autora |
|
|
|
 |
avo

Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-02-13, 19:38
|
|
|
Przepraszam za pomyłkę , a edytować już nie mogę. Chodziło o post piotra z |
_________________ Wojtek A. |
|
|
|
 |
Jacek6

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-03-07, 21:10
|
|
|
Zamówiłem to coś u Chinoli i już dotarło http://www.aliexpress.com...=72761779525206 ma 4 ry kabelki. Czarny, żółty, czerwony i zielony. Ma ktoś koncepcję jaki kolor do czego ? Bo ni chu, nie ma ani skrawka papieru z instrukcją ... |
|
|
|
 |
avo

Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-03-07, 21:36
|
|
|
Wydaje mi się , "-" , sygnał z czujnika poziomu paliwa, "+", a czwarty to sygnał do obrotomierza . Co do tych sygnałowych to nie jestem pewien ale w obrotomierzu , który podłączałem u siebie "sygnałowy" był zielony.
Edyta:
Znalazłem tu taki sam z opisem podłączenia i się zgadza. |
_________________ Wojtek A. |
Ostatnio zmieniony przez avo 2016-03-07, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jacek6

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-03-07, 21:41
|
|
|
Coś chyba wyrazów brakuje ;-). Znaczy chyba czarny masa, żółty może podświetlenie, ... mówisz zielony obrotek to na paliwo zostaje czerwony ...
Może tak być ? |
|
|
|
 |
avo

Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 6 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-03-07, 21:47
|
|
|
Podałem Ci w kolejności , w której wymieniłeś .
Czarny masa " - ", czerwony plus " + ", zielony sygnał z obrotomierza, żółty z czujnika poziomu paliwa. |
_________________ Wojtek A. |
|
|
|
 |
Jacek6

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-03-07, 21:57
|
|
|
Dzięki za line. Ciekawe do ilocylindrowego silnika jest mój obrotek ;-) |
|
|
|
 |
|