Eksploatacja ogólna |
Autor |
Wiadomość |
chylmar


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lip 2013 Posty: 44 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2015-03-14, 11:36 Eksploatacja ogólna
|
|
|
Witam, jako świeży posiadacz Drag Stara 650 Classic 99' chciałbym zapytać bardziej zaawansowanych i długoletnich posiadaczy Dragów mniej więcej co i kiedy należy wymienić co i kiedy należy sprawdzać i w miarę możliwości jak można zrobić coś samemu. Z góry dziękuję za odpowiedz i podpowiedź. |
_________________ żeby wszystkie drzewa były gumowe, a zakręty proste
1% psitulmnie.pl |
|
|
|
 |
bynio


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 54 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2015-03-14, 12:13
|
|
|
Zacznę od końca, zrobić można wszystko to na co pozwalają możliwości i posiadane narzędzia.
Co można wymienić to przede wszystkim olej i filtry bo przy tym jest najmniej komplikacji. Olej wymieniam co 6-8 tyś km razem z filtrami reszta to sprawdzanie czy coś się nie zużywa . W moim przypadku to naciągnięcie pasa np. Dzisiaj wymieniłem olej w lagach bo słabe były. Wymieniłem klocki z przody bo były wyjechane. Motocykl ten obecny kupiłem we wrześniu ale przez zimę nie chciało mi się grzebać. Teraz jest cieplej to co nie co porobiłem . Wymieniłem opony .Tak jak sam widzisz to wiele można zrobić samemu . Najlepiej poszukaj sobie serwisówki i tam masz podane co kiedy przeglądać i kiedy wymieniać . |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2015-03-14, 12:20
|
|
|
Chylmar w razie czego pisz na pw, postaram się pomóc ... |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2015-03-14, 12:22
|
|
|
Tu masz czynności serwisowe 1100, ale może ci to coś podpowie.
Tabela przeglądów Drag Star 1100 rocznik 2006.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 712 raz(y) 142.6 KB |
|
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-03-14, 12:42
|
|
|
OldDiver, rób jak w tabeli do 1100 a na pewno będzie dobrze.
[ Dodano: 2015-03-14, 12:42 ]
chylmar, wszystko jest do opanowania samemu i nie jest to trudne. Wszystko jest również opisane na forum. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5391 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-03-14, 20:39
|
|
|
chylmar, juz wszystko na forum napisano, czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj
bynio, to jeszcze trochę masz do sprawdzenia, chyba że już to zrobiłeś: płyn hamulcowy przód i tył, płyn chłodniczy, regulacja zaworów, świece -nie wiem jaki masz przebiego i co masz od nowośći a poz tym to takie małe OT pisanie o MSach w dziale DS |
|
|
|
 |
bynio


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 54 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2015-03-14, 22:51
|
|
|
No nie pisałem wszystkiego bo skoro nie wie kolega o podstawowych rzeczach to o bardziej zaawansowanych już mu nie pisałem |
|
|
|
 |
|