YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
urwana śruba na wale wychodzącym ze skrzyni XVS 1100
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-09-18, 13:33   

Cytat:
Kurcze, ten do tej pory się sprawdzał.
a co robił ? wymieniał oleje i filtry ? smarował linki ? bo nie bardzo rozumiem czego się bać. Czy ryzykujesz ? niczym, kompletnie niczym. Drugi silnik to ostateczność, nowy wałek również. Podzielam zdanie przedmówców -zmień mechanika
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Zygi 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 41
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 1068
Skąd: Cz-wa/Sz-n
Wysłany: 2014-09-20, 00:49   

Napisałem na lokalnym forum jaki mam problem i też nikt nie chce się podjąć wiercenia :(
_________________
Żołnierz nie ginie...
Żołnierz wyrusza chronić niebo.....
 
 
karbid 


Rocznik: 2001
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 23
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2015-02-18, 18:39   

No cóż żadne siły te zwykłe i nawet te nadprzyrodzone nie potrafiły postawić jednoznacznej diagnozy w tym temacie w związku z tym "gwiazdeczka" trafiła dziś do specjalisty od chorób wewnętrznych motocyklowych. Zgromadziłem z wielkim trudem niezbędne środki w postaci PLN, ponadto dzięki informacjom od najwspanialszych przyjaciół z forum kupiłem zestaw uszczelek do XVS 1100 za 10% kwoty którą wołali w serwisie. Teraz czekam na "rozpoznanie choroby" i działam dalej. Sezon już coraz bliżej to i nie ma się nad czym zastanawiać. Jak będę wiedział coś więcej w temacie to zaraz dam znać i opiszę dla potomnych
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-09-27, 22:28   

Panowie pytanie do tych co naprawiali felerny wałek metodą rozwiercenia (amerykanów). Też tak to zrobiłem w swojej maszynie rozwiercając na szpilkę dziesiątkę utwardzoną z gwintem 1,25. Zrobiłem na tym jakieś 2 tysie km i wszystko jest ok, tylko jedno mi nie daje spokoju. Jak dobrze pamiętam po skręceniu wałka z krzyżakiem, wydaje mi się, że luz wzdłużny ( przód-tył) nie występował całkowicie. W sobotę zdjąłem osłonę i profilaktycznie skontrolowałem stan wałka i luzu i odziwo pojawił mi się luz wzdłużny wałka jakiś milimetr wałek daje się suwać przód-tył. Czy ten luz powinien być na łożysku, bo wałek jest nakrętką wraz z krzyżakiem dociskany do łożyska, czy poprostu luz miałem tylko mi się coś przyśniło, że tuż po naprawie było na sztywno??? Czy mógłby ktoś sprawdzić czy w oryginale luz też występuje czy nie da sie wogóle wałka poruszyć wzdłużnie. Szpilka jest na swoim miejscu nakrętka dociśnięta a luz wałka jest jak już pisałem. Poza tym przekłądnia nie wydaje dziwnych odgłosów i wszytsko wydaje się być ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group