| 
		
		|  |  
 
	
			| króciec ssący - mocno brudny |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-09-10, 15:39   króciec ssący - mocno brudny |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam,  zauwazyłem podczas ostatniego czyszczenia motocykla, mocno zabrudzony króciec ssący po lewej stronie motocykla. Brud,  to jakby kurz zmieszany ze smarem/paliwem - choć nie zalatuje paliwem. Czy u Was ten element jest suchy i czysty? Trochę mnie to niepokoi. Czyżby jakaś nieszczelność? Może jakieś sugestie, ze strony bardziej doświadczonych kolegów/koleżanek? Wklejam link do zdjęcia  jak to zabrudzenie wygląda:
 https://plus.google.com/u/0/photos/107670902536158091868/albums/6057445825906376017
 
 [ Dodano: 2014-09-11, 17:29 ]
 To co określiłem we wcześniejszym poście jako króciec ssący chyba nim faktycznie nie jest , więc proszę wybaczyć laikowi, błedne nazewnictwo
   Ok,  więc może,  bardziej obrazowo, "gumowe kolanko łączące gażnik z airboxem"
   Aby zlokalizować ewentualną nieszczelność i wyczyścić rzeczone kolanko,  zdjąłem bak, odkręciłem airbox i obejrzałem  obydwa kolanka z prawej i lewej strony motocykla ( zdjęcia w linku).
 
 https://plus.google.com/u/0/photos/107670902536158091868/albums/6057824801764560881
 
 
 Ewidentnie bardziej "spocone" było to nad wajchą skrzyni biegów.
 Odkręciłem obejmy, zdjąłem całkiem gumowe kolanka i wyczyściłem dokładnie do sucha, to samo uczyniłem z airboxem. Kolanka nie są popękane, nie widać żadnych  wykruszeń, pęknięć etc. Martwi mnie jednak, że w jednym, po zdjęciu airboxa, widać było wyraźnie wiecej resztek paliwa niż w drugim, i teraz pytanie, czy to jest normalne? Czy może obydwa powinny być w podobnym stopniu suche lub zawilgocone. A może konieczna jest synchronizacja lub inna regulacja gaźników ( fakt , dość dawno tego nie robiłem )?
 Po wyczyszczeniu poskładałem wszystko spowrotem, moze nieco mocniej dokręciłem obejmy na łączeniach i będę patrzył czy poci  sie nadal.
 |  
				| _________________ Drag Star w serduchu ...
 Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
 
 Motocyklowa Grupa z Konina
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | dbopl   
  
 Model: WS1600
 Rocznik: 1999
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Lip 2014
 Posty: 25
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-09-11, 19:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | to raczej nie jest paliwo tylko olej z odmy i śmierdzi tylko paliwem taki olej w airboxie z tego co mi wiadomo to normalna rzecz.
 Ale poczekaj niech wypowiedzą się specjaliści
   
 Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |