YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Osłona wału
Autor Wiadomość
Stefi 



Rocznik: 2000
Wiek: 47
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 16
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2013-05-02, 21:52   Osłona wału

Problem polega na tym, że osłona zewnętrzna wału (rurka) luźno "lata". W miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest jakby ucięta. Wcześniej miałem Vrago 750 `82 i osłona wyglądała zupełnie inaczej. Na uszczelniaczu brakuje sprężynki, od strony silnika osłona też ma duże luzy. Czy jest duży problem z wymianą tej osłony?

wał2.JPG
ścięta osłona
Plik ściągnięto 86 raz(y) 107.02 KB

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-05-02, 22:06   

od strony silnika jest wszystko OK, a od strony przekładni wtórnej, musisz wymienić to uszczelnienie.Prawie wszystko znajdziesz w tym temacie http://www.yamaha-dragsta...r=asc&start=300
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Stefi 



Rocznik: 2000
Wiek: 47
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 16
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2013-05-02, 23:39   

właśnie czytałem ten post poarę razy i nie widziałem podobnego przypadku. Wymiana uszczelniacza napewno, ale problem polega na tym, że osłona wału (metalowa) jest jakby przecięta i jedna część ta po lewej lata luźno na wale, nie wchodzi pod uszczelniacz a druga jest już pod uszczelniaczem, przecięcie jest mniej więcej w miejscu, gdzie byla sprężynka uszczelniacza.

[ Dodano: 2013-05-03, 10:17 ]
ok, poczytalem jeszcze i faktycznie wojo pisał na 5 stronie tego postu o frezowaniu osłony przez uszczelniacz, niestety u mnie osłona została przecięta (tak już kupiłem).
 
 
lajceps 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Pelplin
Wysłany: 2014-07-29, 08:24   Frez na osłonie wału

Witam. Mam taki sam przypadek. Osłona wału została stoczona i pękła tuż przy wejściu do przekładni wtórnej. Rowek jest na tyle dokładnie zrobiony, że zanim spojrzałem na zdjęcia innych dragów i ich wałków zachodziłem w głowę, po co zostało wykonane do poprzeczne nacięcie przez konstruktorów.

Zanim pójdę do garażu i zacznę zbierać wymiary tego elementu, podpowiedzcie mi czy według Was próby dosztukowania tego elementu są według Was rozsądne, czy trzeba będzie kupić cały wałek. W końcu jest to zwykła rurka, a nowy wałek to kupa forsy.
 
 
robert bagan 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 53
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 55
Skąd: sokółka
Wysłany: 2014-07-29, 15:17   

Nic nie kupuj przemień w stronę silnika pospawaj nic nie będzie widać to samo miałem w zeszłym roku
_________________
Gl1800
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group