  | 
 
			 
				  
	
         		            
 
	
			| 
		Iglica w gaźniku | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 gregorr77  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2005 
                  Wiek: 48  Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-05-26, 21:56   Iglica w gaźniku
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam , u mnie w Dragu 1100 Custom było grzebane w gaźniku, zmienione były dysze i zmienione położenie zapinki na iglicy (z 5 nacięciami) i dołożona była podkładka .
 
Ja teraz chcę powrócić do seryjnego ustawienia, ale nie wiem 
 
- na którym wgłębieniu powinna znajdować się zapinka?
 
- ile powinno być podkładek 
 
- w jakiej kolejności poskładać (2 podkładki , zapinka , jakiś plastik )?
 
Przeszukałem forum , ale nie znalazłem , jeśli przeoczyłem to proszę o link . 
 
 
[ Dodano: 2014-06-06, 17:24 ]
 
Wyglada na to ze bede musiał zaplacic w serwisie zeby sie dowiedziec    
 
 
[ Dodano: 2014-06-07, 21:53 ]
 
Ile powinna być wykręcona śruba od składu mieszanki w DS 1100?
 
Wyczytałem że 3 obroty, a kolegami  mówił ze 2,5 obr i już sam nie wiem . 
 
 
[ Dodano: 2014-06-13, 20:58 ]
 
Nikt nie wie , czy mikomu nie chce sie napisac . | 
             
						
				_________________ Grzesiek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Cebula  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 48  Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-06-20, 22:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Elo, z tego co mi wiadomo w 1100 3 obroty a w 650 2,5. 
 
pozdrawiam | 
             
						
				_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 gregorr77  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2005 
                  Wiek: 48  Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-06-22, 13:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Metodą " prób i błędów" sprawdziłem że na 2,5 obr motocykl ma większe drgania i tak jak by się "męczył" , na 3 obr zdecydowanie mniej drży i silnik lepiej pracuje . 
 
Co do rowków i podkładek na iglicy to powinno być tak :podkładka metalowa .zapinka i reszta (u mnie pierwsze podkładka metalowa i dopiero ta plastikowa ). Rowków mam 5 , a zapinkę mam założoną na środkowe wcięcie . | 
             
						
				_________________ Grzesiek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
       |