Przesunięty przez: witek1965 2011-01-04, 20:24 |
NAWIGACJA GPS |
Autor |
Wiadomość |
waldek.pl
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 37 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:11
|
|
|
Witam panowie i panie .Mam pytanie dotyczące mawigacji i jej sparowania z interkomem( interkom sena smh5) bo taki posiadam Próbowałem to razem spiąć z nawigacją lark 50.9BT i jest problem mianowicie taki przeprowadzając procedurę parowania urządzeń owa nawigacja niby widzi interkom ale niema możliwości wpisania kodu interkomu .Nie bardzo ogarniam czy jest to w ogóle możliwe interkom z nawigacją (czy nie powinno być tak interkom z telefonem i telefon z nawigacja ) Proszę o jakąś podpowiedź |
_________________ http://www.youtube.com/us...04?feature=mhee |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:19
|
|
|
Się nie da, Navi po BT paruje się tylko z telefonem. Do kasku musisz użyć słuchawki przewodowej. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
waldek.pl
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 37 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:24
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | Się nie da, Navi po BT paruje się tylko z telefonem. Do kasku musisz użyć słuchawki przewodowej. |
Dzięki Pirania_LM to dupa że tak powiem miałem nadzieję że jak interkom ma BT to da się go zkleić z jaką kolwiek nawigacją co ma BT ( jednym słowem trza kupić telefon z opcją nawigacji GPS |
_________________ http://www.youtube.com/us...04?feature=mhee |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:38
|
|
|
Też z tym walczyłem ( Navroad ) navi widzi słuchawkę BT, ale jej nie paruje. Jest jakieś urządzenie przejściowe, ale skórka nie warta wyprawki. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:55
|
|
|
Ja mam NavRoada i sparowałem z słuchawką poprzez odbiornik BT.
(Moje zmagania z tym GPSem - w tym wątku - Motocyklowe urządzenia GPS, Nawigacja) |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
oldnita
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1810 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2014-04-16, 21:42
|
|
|
Pirania_LM, nie nie da się tylko zależy jaka navi z jakim intercomem . Lark 35AT z moim się paruje , Tyle , że przerywa pracę w trakcie rozmowy i trzeba na nowo parować . |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-04-16, 21:47
|
|
|
Hmmm, przenicowałem Internet i towarzystwo z np. Elektrody twierdzi, że się nie parują play&play czekam na info od OldDivera. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
oldnita
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1810 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2014-04-16, 22:25
|
|
|
Pirania_LM, np. w Midlandzie BT Next navi słychać w tle tu instrukcja jak parować http://www.profkom.olszty...and_bt_next.pdf potwierdzone , że działa na forach innych motocykl . |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-04-17, 02:06
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | przenicowałem Internet i towarzystwo z np. Elektrody twierdzi | to dopiero mi autorytarne źródło.
Cytat: | Aby alternator rozpołowić należy obciąć zgrzane doprowadzenia uzwojenia stojana do prostownika, nie ucinaj za krótko. Śruby mocujące regulator mogą być zapaćkane silikonem, usuń go. |
Cytat: | Do spasowania wirnika ze stojanem konieczny jest szczelinomierz, też będziesz kupował ? nie lepiej dać 50 zł i niech to zrobi profesjonalny warsztat. |
A prawda wygląda następująco - do rozebrania alternatora Boscha ( od VW na ten przykład) potrzebny jest śrubokręt, ściągacz do łożysk, młotek i kawałek rurki do nabicia nowych.
Nic nie trzeba wycinać, wlutowywać itd.
Cały zabieg trwa kwadrans. Do zespolenia nie potrzeba żadnego szczelinomierza, czy innych tajnych sztuczek.
jako, że nie posiadałem ściągacza do łożysk, skorzystałem z pomocy Johnego. Osoba zadająca pytanie na forum elektrody, posiadała wszystkie narzędzia jak wspomniał w swoim poście, chciał się tylko upewnić co do łożysk. I takich to bzdur stek się naczytał.
Więc skoro oldnita napisał/a: | Pirania_LM, nie nie da się tylko zależy jaka navi z jakim intercomem . Lark 35AT z moim się paruje | to tak jest, a nie Pirania_LM napisał/a: | Hmmm, przenicowałem Internet i towarzystwo z np. Elektrody twierdzi, że się nie parują play&play |
bo oldnita, przerobił temat, a chłopaki z elektrody zapewne gdybają. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-04-17, 04:13
|
|
|
Problem z parowaniem najczęściej wysypuje się na etapie autoryzacji. Autoryzacja jest wymagana, by było wiadomo kto z kim się łączy. Problemem jest wprowadzenie stałego kodu, najczęściej są to cztery jednakowe cyfry, do każdego z urządzeń. Urządzenia "zamknięte" zwykle wysyłają kod domyślny i tu kwestia szczęścia, czy zgadza się on z tym, który jest wpisany do słuchawki i na odwrót, zależy które urządzenie inicjuje parowanie.
Lepszym rozwiązaniem jest zakup urządzenia z otwartym systemem, które umożliwia edytowanie kodu autoryzacji, choć nie wszystkie na to pozwalają.
Jednak tak czy tak, jeśli jeszcze chcemy sparować navi, telefon i interkom, to należy najpierw sparować navi z telefonem, a potem telefon z interkomem. wtedy będzie możliwość korzystania jednoczesnego korzystania z obu.
Oczywiście, zależnie od tego w jakiej części Dalekiego Wschodu wyprodukowano nasze elektroniczne zabawki, przebiegnie to boleśnie lub całkiem bezproblemowo. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
metro
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2014-05-10, 13:51
|
|
|
Koledzy pomóżcie - czytam, czytam i mam większy mętlik w głowie niż przed lekturą: Garmin czy Tomtom Rider? |
|
|
|
|
yapkovitz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2151 Skąd: Ząbki/Mielec (FP)
|
Wysłany: 2014-05-13, 06:59
|
|
|
Moj Lark Free Bird 35AT wspolpracuje z zestawem słuchawkowy Bluetooth Nokia BH-111 |
|
|
|
|
metro
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2014-05-13, 07:03
|
|
|
Testowałem tego Larka, ale nie chce mi współpracować z interkomem midland btx2 |
|
|
|
|
Mirek P.
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 112 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-06-06, 10:51
|
|
|
Witam Zastanawia mnie jedna sprawa . Producent Larka 35AT (nawigacja samochodowo - motocyklowa) reklamuje go jako dodatkowo wzmocniony i zabezpieczony m.innymi przed wstrząsami. A jak się ma sprawa z nawigacją typowo samochodową . Czy jest porównywalnie odporna na wstrząsy ? |
_________________ Dla wtajemniczonych "Szwagier" |
|
|
|
|
leon
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 21 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: 2015-03-13, 22:33
|
|
|
Witam
Mam pytanie czy ktoś posiada TomTom Rider 5 bo chodzi mi po głowie ta nawigacja ale nie jestem pewien czy jest warta swojej ceny i tu was proszę o opinię jeżeli ktoś miał z takim modelem do czynienia. |
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1259 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-03-14, 01:35
|
|
|
Cześć,
nie jestem pewien co Tobie odpowiedzieć, dla mnie jest dla Ciebie nie wiem... |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-14, 11:29
|
|
|
Od kilku lat z bardziej niż zadowalającym efektem korzystam z nawigacji instalowanych w smartfonach pracujących w oparciu o mapy google o których aktualizacje nie trzeba się martwić. Nie potrzebuję żadnych licencji itp. Jadąc czy to samochodem, czy moto jeszcze nigdy nie doprowadziła mnie do lasu jeziora lub innego miejsca do którego nie miałem dojechać. Jeśli chodzi o zużycie danych, to przeciętnie 5MB/1godz. używania, więc niewielkie.
Nie kwestionuje używania nawigacji firmowych i urządzeń do tego przeznaczonych, ale będąc zwolennikiem ograniczania gadżetów i sprzętu, który później trzeba od moto odłączać na parkingu, uważam, że smartfon jest tu bardzo dobrym rozwiązaniem przy turystyce amatorskiej. |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1259 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-03-14, 19:50
|
|
|
Jeśli Tobie się to sprawdza to Twój wybór.
Dla mnie telefon to nie nawigacja, telefon to nie aparat, jeśli coś jest do wszystkiego....
Z zasięgiem GSM wbrew pozorom nie jest czasem tak kolorowo, transmisja danych za granicą to też inna bajka, co z wodoodpornością? Sam mam S4 active ale topić go nie będę jak reklamują.
Przedmiotowy TTom jest uniwersalny motor<>auto
Każdy sam coś dla siebie musi wybrać. |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-23, 15:57
|
|
|
Przymierzam się do Garmina GPSMAP 64 s z mapami OSMap. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3071 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2015-03-23, 16:13
|
|
|
remol71 napisał/a: | GPSMAP 64 s | Jeśli dobrze kojarzę jest to stary turystyczny model Garmina (i chyba cos takiego mam na rower). Wykorzystuje mapy w trybie wektorowym. Dedykowany jest do turystyki i chyba nie ma tzw routingu - przyciąganie do drogi. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
|