  | 
 
			 
				  
	
         		            
 
	
			| 
		stuka silnik i to mocno po wymianie łańcuchów rozrządu | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 MIKI  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 55  Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 867 Skąd: Czarnków/Wlkp. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-23, 13:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | johnypl, może Ci pomoże, napisz do niego na PW | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-03-23, 14:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | janekhes napisał/a: | 	 		  | Mieszkam w Lubuskim , może jest ktoś z pobliża abym mógł porównać pracę innego silnika może wyciągnę jakieś wnioski.  | 	   
 
 
Stary, lepiej trafić nie mogłeś. W samej Zielonej Górze masz co najmniej trzy 1100, w Przemkowie, jeden, czyli mój     , w Głogowie, super speca o niku johnypl. Jeżeli sam czemuś nie podołam, Johny jest jedyną osobą, której powierzę swój motocykl, czy samochód. Pomijając, że to jecgo chleb powszedni, to jeśli chodzi o motocykle jeszcze pasja. A fachowiec i pasjonat = mistrz      Zapraszam http://yamaha-dragstar.pl...p=460016#460016 i na najbliższą ustawkę. Poznasz ekipe, ich maszyny, porównasz. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 janekhes  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 73  Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 12 Skąd: Nowa Sol 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 2014-03-23, 15:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć 
 
 
Wielkie dzięki , jak tylko będzie to możliwe to się skontaktuję , nawiasem cenne uwagi.
 
może też się przydam. 
 
 
[ Dodano: 2014-04-05, 19:08 ]
 
Witajcie , dzięki za powitanka ,skorzystałem z waszych porad, Johny z Głogowa super gość, chętnie mi pomógł , ale nie koniec problemu. Wychodzi na to, że lednak łańcuszki rozrządu są do wymiany.Proszę o opinie na temat łańcuszków DID ,mam zamiar kupić z zakuwką , nie jestem do końca przekonany co do procedury ich wymiany. Jeśli dojdę do sposobów postępowania to myślę że dam radę , to dla mnie zabawa i szkoła na przyszłość. jak zrezygnuję to liczę że Jochny mi pomoże. Jeśli możecie i macie chęć to słucham porad. 
 
Pozdrowionka     
 
Na razie z ustawki lipa , muszę dograć moto. | 
             
						
				_________________ Janek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Alojz  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd: Polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-04-18, 11:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               DID jest oki.
 
Rozepnij stary i podepnij drutem nowy z obu stron do starego.
 
Trzymaj napięty (koło zdejmij górne) i niech ktoś ci kręci silnikiem ,aż wyjdzie nowy.
 
Napięcie jest ważne ,bo jak ci się łańcuszek wtryni w otwór na dole pod kołem ,to zonk.
 
Trzeba wtedy silnik wyciągać.
 
Spinasz ,lekko rozbijasz bolce ,ustawiasz rozrząd i gitara.
 
Robota na 2 godzinki.
 
Znaki są na kole dolnym i na kole wałka jest kropka
 
Tylni gar kreska z literką T ,przedni sama kreska - pod małym korkiem  w lewym deklu.
 
Ustawiasz tył ,następnie 290 stopni w prawo kręcisz  wałem i ustawiasz przedni gar.
 
Klucz 22 -trzeba uważać aby nie wpadła nasadka do silnika ,bo dekielek trzeba będzie ściągać 
 
    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 janekhes  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 73  Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 12 Skąd: Nowa Sol 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-04-19, 17:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć Alojz , wielkie dzięki za informacje wszystko oki , jednak wywalam silnik ponieważ po trasie N sól, Częstochowa i z powrotem napieprza mocniej i myślę że to jest jeszcze inna sprawa .
 
Łańcuchy wymieniam i tak, ale muszę sprawdzić sprzęgło , wałek rozrządu,prowadnice zaworu.układ korbowodowy.
 
Kompletna demolka silnika aż do usunięcia dzięcioła,bo moc jest przyśpieszenie jest i jest stuk który nie daje mi spokoju.
 
Pozdrowionka i dzięki.    | 
             
						
				_________________ Janek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Raider  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2008 
                  Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 119 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-04-20, 14:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Znam goscia który w silnik Yamahy włożył kilka dużych tysi by go wyciszyć.  I jak nap*lało tak nap*la. Jest biedniejszy o kasę ale bogatszy o doświadczenie.  Od tej pory wszystkim właścicielom Yamah powtarza - ten model tak ma. 
 
 Ja tylko moge dodać,  że te same motocykle jeżdżą u Arabów.  Uwierzcie mi, te silniki potrafią wiele znieść i to w z nacznie gorszych warunkach. | 
             
						
				_________________ www.cppro.pl
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jaro5  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 49  Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 192 Skąd: Poddębice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-04-20, 14:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A ja powiem że stukanie to nie dobry objaw, a zwłaszcza nasilający się w tak szybki sposób.
 
janekhes ,silnik na stół i weryfikacja od a do z zanim coś bokiem wyjdzie.
 
I jeszcze jedno ,obsłuchiwałeś silnik stetoskopem? | 
             
						
				_________________ "Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Alojz2  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Dołączyła: 22 Kwi 2014 Posty: 1 Skąd: Polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-04-22, 13:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Janek zobacz czy czasami nie urwała się nakrętka na wałku zdawczym.
 
Będzie napierd..ała w kardanie.
 
Wałek jak się nie wysunie ,to będzie śmigało , ale npie.dala.
 
Odkręć dekiel i sprawdź kardana.
 
Zgaduję oczywiście ,bo nie wiem jak to u Ciebie jest "napierd..a" 
 
Mógł zapiec się wałek na wieloklinie i przy wjechaniu w dziurę z plecaczkiem lubi się urwać.
 
 
Jeśli to stukanie nie jest tak straszne jak mi się wydaje ,to wina łańcuszków.
 
Po prostu rozrząd jest lekko  przestawiony z powodu dużego rozciągnięcia łańcuszków.
 
Wtedy luzy zaworowe nie są "kompatybilne" z pracą silnika.
 
Wymień rozrząd ,ustaw zawory i synchronizację gaźników zrób.
 
Ps
 
 
Zaraz dostanę bana za nie przywitanie się ,więc mogę się nie odezwać  więcej.
 
Napiszę do Ciebie prv w razie W
 
 
Najważniejsze to spokój ,wszystko zrobił człowiek ,to i człowiek naprawi.
 
;-)
 
 
TAK nie przywitam się , proszę dać mi bana- 300 punktów karnych ,albo 1000000
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 janekhes  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 73  Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 12 Skąd: Nowa Sol 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-05-04, 06:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witajcie
 
Myślę że w piątek silnik na stole i demontaż do skutku aż dzięcioła zlokalizujemy z 
 
Jochnym .
 
Co prawda bylem z tym stukaczem w Częstochowie przeleciał ponad 700 km i wrócił w jednym kawalku.
 
Ale to jest jazda pod strachem ,czy się doturla.
 
Jak będzie cos wiadomo dam znać.
 
Pozdrowionka
 
    | 
             
						
				_________________ Janek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
       |