RATUJCIE KOREK WLEWU PALIWA |
Autor |
Wiadomość |
JOKER
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 1304 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:55
|
|
|
Ronin trochę ta instrukcja niedopracowana, pkt ostatni jest, ale brak pkt pierwszego "otwieramy pifko" |
_________________ To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem
|
|
|
|
|
Ronin
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 30 Cze 2010 Posty: 518 Skąd: GŁ
|
Wysłany: 2013-07-12, 23:34
|
|
|
wybacz to się więcej nie powtórzy |
_________________ -Lepiej umrzeć stojąc , niż klęcząc na kolanach żyć-
" W życiu piękne są tylko chwile..." - R. Riedel
|
|
|
|
|
Michael
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 19 Lis 2013 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-10, 16:02
|
|
|
Czytając tematy na forum trafiłem na ten. Zaraz poleciałem do garażu, wyjmuję korek wlewu paliwa i ... jednej śrubki już nie ma, druga luźno ale się jeszcze trzyma. Nie wiem czy jest sens abym szukał tą jedną śrubkę w baku... kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek.
Dzięki :-) |
_________________ Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2014-02-10, 20:39
|
|
|
Michael napisał/a: | kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek |
Posmaruj je loctitem czeronym, ja tak zrobiłem i było OK. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-02-10, 20:41
|
|
|
miki napisał/a: | Posmaruj je loctitem czeronym | dożywotnia gwarancja, że się nie rozkręci. 100% |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Michael
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 19 Lis 2013 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-11, 09:12
|
|
|
Ano właśnie zapobiegawczo chcę mieć możliwość późniejszego odkręcenia... w razie gdyby, nie wiem - mechanizm się zepsuł, jakaś sprężynka pękła, coby można było naprawić....
Wczoraj kupiłem w Casto śrubki, ale nie z płaskim łebkiem tylko z klinowym (stożkowym), skręciłem, łepek stożkiem wszedł w otwory w korku i właśnie ten łepek tak jakby zaklinował się w otworach. Mam wrażenie że wytrzyma.
Pozdro |
_________________ Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-11, 10:50
|
|
|
Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1816 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2014-02-11, 11:42
|
|
|
remol71 napisał/a: | Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. |
Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
http://www.allegromat.pl/aukcja153638 |
_________________ Hipis
|
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2014-02-11, 17:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ferdek125
Rocznik: 2006
Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-02-22, 12:58
|
|
|
robert_p napisał/a: | remol71 napisał/a: | Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze. |
Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
http://www.allegromat.pl/aukcja153638 |
Witam mi pomógł Etek z forum w tamtym roku kosztowalo mnie to 550 zł za nowy korek ale był nowy nie smigany w serwisie proponowano 630 , tak wiec polecam zapytac Etka
Pozdrawiam Janusz |
_________________ janusz |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-22, 14:10
|
|
|
Pytałem wczoraj w sklepie Yamahy. Oryginalny XVS650 Custom 700 pln |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Jacko
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 26 Skąd: Poznań/Czarnków
|
Wysłany: 2017-08-08, 16:28
|
|
|
Kur..... nie przeczytałem wcześniej tego wątku i... dzisiaj odfrunął
Znalazłem cały mechanizm zamka, śrubki, dekielek oprócz kurde tego mechanizmu sprężynowego.
Ktoś coś o korku?
[ Dodano: 2017-08-31, 12:32 ]
Dla potomności.
Zamówiłem u chińczyków
Kod: | https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycles-Fuel-Gas-Tank-Cover-Locks-For-Yamaha-Drag-Star-XVS-950-2009-2016-XVS-1100/32825257375.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Hi4yJB |
szedł sobie koreczek dwa tygodnie, wczoraj odebrałem, nie mogę się do niczego przyczepić, jest naprawdę dobrze wykonany! i co najlepsze. Kosztował nie całe 100zł. |
|
|
|
|
Zykfyr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-14, 20:18
|
|
|
No i niestety...
Wczoraj w połowie trasy połowa korka wpadła do baku a druga połowa na szczęście nie odfrunęła także w teorii jestem w posiadaniu wszystkich elementów, dzisiaj wziąłem się za wyciąganie elementów ze środka - udało się wyłowić ich całkiem sporo (nawet parę nie przyciąganych przez magnes ale dzięki zakleszczeniu się w inne są na powierzchni) niestety jestem przekonany, że w baku zostało coś czego magnesem już nie da rady wyciągnąć ale może przy odpowiednim przechyle motocykla (dziobem w dół) jest to do zrobienia chwytakiem pazurkowym..
Na chwilę obecną bardzo by mi zależało na instrukcji jak to złożyć wszystko do kupy (przy okazji wyjdzie czego mi brakuje), niestety zdjęcia w starym poście Ronina zawierającym "instrukcje" wygasły , mógł by ktoś w jakikolwiek sposób poratować?
Z góry dziękuje
Ps. gdyby nie udało się odzyskać tych części a nie chciałbym zdejmować baku to czy mógłbyć wykorzystać elementy z tych korków (wyglądają identycznie jak ten u mnie a pochodzą z innych modeli) zakłądam , że to tem sam model :
http://allegro.pl/korek-w...04.html#thumb/2 albo http://allegro.pl/korek-w...47.html#thumb/2 |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-05-14, 20:56
|
|
|
Kawa ma taki sam korek wlewu jak Yama ? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-05-14, 21:32
|
|
|
Zykfyr napisał/a: | a nie chciałbym zdejmować baku | a w czym problem ? 10 minut i jest na wierzchu. Nie rozumiem jak ludzie potrafią sobie utrudnić życie, zdemontowanie zbiornika jest proste jak budowa cepa, a jak jest zdemontowany to wydobędzie się z niego wszystko co nim jest |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1964 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-05-14, 23:04
|
|
|
Zykfyr, miałem to samo. Zdejmij bak, wywal resztę części a zobaczysz jak proste jest złożenie korka. Ja złożyłem go bez sprężyny dociskowej i dalej działał. |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
JARECKI 68
Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 09 Kwi 2017 Posty: 81 Skąd: BRODNICA
|
Wysłany: 2018-05-15, 18:18
|
|
|
Mnie niedawno,nie wiem jakim cudem wypadła ta blaszka która zasłania dziurkę na kluczyk..za żadne skarby nie mogę jej wcisnąć z powrotem na miejsce. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-05-15, 20:29
|
|
|
mnie niestety się ona złamała. Korek spadł na glebę i po wszystkiemu |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Zykfyr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-15, 20:32
|
|
|
Dobra i wjechaliście mi na ambicje , także bak zdjęty , paliwo spuszczone i wszystko co było w środku wyczepane ^^ (okazało się , że tylko 1 elementu nie udało się wyłowić wcześniej) także przed sobą powinienem mieć komplet elementów a teraz będę się doktoryzował co i gdzie wchodzi, gdyby ktoś jednak był w posiadaniu 'jakies instrukcji' składania to będe wielce zobowiązany.
Pozdrawiam
Edit:
Misja zakończona sukcesem, tak jak Miron pisał, mając wszystkie elementy jest to po prostu banalne i nie idzie się za bardzo pomylić
Zastanawiam się tylko czy wklejać śrubki na czerwonym czy na przykład niebieskim kleju (w razie gdyby np. sprężynka padła czy coś w środku i by pasowało rozkręcić kiedyś korek). |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-05-15, 21:44
|
|
|
niebieskim. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
tino2003
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2012
Wiek: 50 Dołączył: 28 Sie 2018 Posty: 67 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2019-06-04, 12:11
|
|
|
Panowie, ten element korka w którym są sprężynki i odpowiada on za blokowanie kluczykiem. On nie jest z metalu i czy udało się komuś wyłowić go jakimś chwytakiem bez odkręcania baku?
Wszystkie chyba sprężynki już mam, jedynie ta duża część no i mała kuleczka, ale ją pewnie można odpuścić. |
_________________ Yamaha Drag Star 1100 '05
Honda GL1800 '01
Honda GL1800 '12
droga jest celem... Freedom |
|
|
|
|
|