Światło STOP |
Autor |
Wiadomość |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2014-01-28, 20:51
|
|
|
witek1965, pisząc, że ku temu rozwiązaniu bym się skłonił, chodziło mi o to, że bardziej myślę o założeniu trzeciego (dodatkowego) stopu niż pulsującego jak pisał pyra.
Ps. temat o dodatkowym świetle stopu przerobiłem kiedyś cały. |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
|
|
|
 |
PrzemekN


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-01-28, 22:01
|
|
|
Mam to zamontowane w moich maszynach i powiem, że efekt jest zajebisty
Trzeba było się tylko trochę pobawić, żeby zsynchronizować częstotliwość migania kierunkowskazów i lampy głównej - ale, efekt jest.
Teraz, już nie da się powiedzieć, że nie widać stopu - nawet w słoneczny dzień |
_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
Garaż:
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022 |
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-01-28, 22:03
|
|
|
Ledowe oswietlenie jest bardziej widoczne nawet w sloneczne dni od zwyklej zarowki i to nie podlega dyskusji. |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
 |
Kacperek


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 75 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2014-01-29, 11:42
|
|
|
Zauważcie tylko że są zwykłe mrugacze i mrugacze "myślące".
Różnica taka że zwykłe mrugają przy każdym hamowaniu co po kilku razach może być irtyujące dla jadącego za nami, a poza tym może przestać być elementem zwracającym uwagę jako coś szczególnego.
Te "mądrzejsze" mają wbudowane akcelerometry, które uruchamiają mruganie przy prawdziwym awaryjnym hamowaniu.
Tak na prawdę tylko takie mogą mieć homologacje zgodnie z wskazanymi przepisami. |
_________________ Kacperek |
|
|
|
 |
Zyjon

Model: SYMPATYK
Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-02-03, 01:14
|
|
|
metroTwój pomysł mi się spodobał. Zastanawiam się, czy można by białe ledy wstawić do przednich kierunków jako dodatkowe światło z przodu.
Widział ktoś u nas takie gotowe pierścienie ledowe, czy trzeba samemu rzeźbić? (szukałem i nie znalazłem) |
|
|
|
 |
metro

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2014-02-03, 05:10
|
|
|
Zyjon, ja tez szukałem i nie znalazłem. Pozostaje chyba tylko zakup w Stanach. |
|
|
|
 |
Zyjon

Model: SYMPATYK
Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-02-08, 20:05
|
|
|
metro napisał/a: | Zyjon, ja tez szukałem i nie znalazłem. Pozostaje chyba tylko zakup w Stanach. |
Zastanawiam się, czy po postu na silikonie nie osadzić na kloszu kilka diodek (wcześniej zlutowanych). Te ze stanów 50 bagsow - nie za tanio. |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-02-09, 21:52
|
|
|
Paskudztwo jakich mało i kiepsko wykonane. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2014-02-10, 09:01
|
|
|
Kiedyś dawno temu jak bawiłem się w elektronikę to kupowało się płytkę bakelitową pokrytą jednostronnie warstwą miedzi i przez odpowiednie wytrawianie robiło się tzw. płytki drukowane. Myślę że teraz technologie się tak daleko posunęły że "wystruganie" takiego pierścienia z dwoma ścieżkami i dziurkami pod ledy, by nie stanowiło problemu.
[ Dodano: 2014-02-10, 13:32 ]
Może to jest temat na inny ... temat. Może już było ? Ale
Czy rozważał ktoś, ma układ włączający światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu? W niektórych puszkach takie coś działa - jest dopuszczone. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-02-10, 16:38
|
|
|
To jest proste, pod warunkiem że ma się światła awaryjne.
(Modele z USA raczej takiego cuda nie posiadają).
Pod wyłącznik (kabelki) od świateł awaryjnych podłącza się specjalny włącznik przeciążeniowy (chodzi o przeciążenie fizyczne nie elektryczne). (może być odwrotnie założony czujnik przyśpieszenia)
Jak gdzieś na internecie znajdę taki wyłącznik to zamieszczę linka.
Jak nie chcecie kupować to: rurka plastikowa (np. od długopisu), sprężynka, kulka, dwa styki które kulka złączy podczas przeciążenia i stycznik aby "włączenie" pozostało włączone na nie tylko mrugnęło to styczniczek 12 woltowy na podtrzymanie.
Zabawy na kilka ładnych godzin - ale satysfakcja 100% |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
|