YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana silnika 650 na 1100 i
Autor Wiadomość
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2013-11-01, 10:43   

karollm napisał/a:
w 650 można dorobić jakieś oświetlenie zegarów


Mam 650tkę i zegar (prędkościomierz) ma podświetlenie. Taka mała, słabiutka żaróweczka, która zapala się razem ze światłami pozycyjnymi. Książki przy niej nie przeczytasz, ale licznik widać. U Ciebie tego nie ma?

Co do lampki rezerwy się nie wypowiem, bo nie wiem jak to dorobić.
IMHO: nie potrzebne. Jedziesz, jak musisz na rezerwę przełączyć, to i tak poczujesz.
_________________
vaya con Dios...
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-11-01, 11:33   

Nie bez przypadku napisałem o wymianie żarówki w zegarze, bo takowa jest! "Esqupięćnaz" napisał wszystko w temacie żarówki.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-11-01, 13:41   

karollm,
karollm napisał/a:
co do kontrolki paliwa już trzy razy dosięgnęła mnie susza podczas jazdy to trochę wkurza.
na forum już ktoś pisał o kontrolce rezerwy w postaci lampki :szukaj: a tak na marginesie, wystarczy przeczytać instrukcje obsługi motocykla, żeby wiedzieć, do czego słuzy kranik, i co oznaczają jego 3 pozycję.
karollm napisał/a:
czy można zrobić zegar podświetlany
jak chcesz to nawet z kukułką, w końcu to twój motocykl. A jeżeli chodzi ci o prędkościomierz, to producent przewidział takie rozwiązanie, za słabo sieci -zamiast żarówki 1,7W zastosować diodę. Mało, rozebrać, znaleźć miejsce, wywiercić otworki, połączyć przewody i wstawić 3,4,5 czy ile tam sobie zażyczysz diod. To wszystko jest już opisane na forum. Wystarczy poszukać, a nie mieć pretensje, że ludzie potrafią obsługiwać swoje motocykle, a Ty nie

karollm napisał/a:
Panowie nie wstydzcie się napisać że nie odważyliście się udoskonalić swoje 650 w tym temacie i nie piszcie dziwne komentarze (a po co...ja jeżdżę 4 lata bez i daję rade....naucz się pilnować ile już przejechałeś...masz kranik...)bo temat zapychacie a nic konkretnego nie ma.


Nie dość, że jesteś niepoważny, to jeszcze arogancki. Tu nikt niczego się nie wstydzi. Po propstu zlewają ludzie ciepłym moczem to, czy jest kontrolka rezerwy w postaci pomarańczowej lampki, czy jej nie ma. Jest to tak potrzebne w motocyklu jak dziura w moście. jest, to dobrze, nie ma też dobrze. Jest kranik i rezerwa paliwa. Jak tobie nie wystarcza spojrzenie na licznik dzienny to Twój problem, masz jeszcze pozycję kranika. Jeżeli kilkakrotnie załąpałeś się na suszę w baku, to świadczy tylko o tym jakim jesteś .............. dodaj sobie sam odpowiednie słowo.
Czy można wstawić silnik od XVS 11000 do ramy XVS 650 - zapewniam Cię, że można. Od Hayabusy również można wstawić. Pytanie w jakim celu i ile jesteś w stanie zainwestować w taka przeróbka.
Nie dziw się, że masz takie odpowiedzi a nie inne. Temat jest irracjonalny, a Twoje problemy świadczą o najzwyklejszym lenistwie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2013-12-24, 10:27   

Tak jak piszą przedmówcy: Swap nie ma kompletnie sensu.
_________________
Dragstar uber alles!
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-12-24, 11:11   

witek1965 napisał/a:
na forum już ktoś pisał o kontrolce rezerwy w postaci lampki a tak na marginesie, wystarczy przeczytać instrukcje obsługi motocykla, żeby wiedzieć, do czego słuzy kranik, i co oznaczają jego 3 pozycję

Jesli kolega nie ogarnia tego ,ze jak na liczniku ma ponad 150 km to nalezy zatankowac, to trzy pozycje kranika to kosmiczna zagadka i kontrolka to wybawianie, chyba ze zapomni i nie bedzie wiedzial czy swiecaca kontrolka oznacza ze jest paliwo czy sie konczy lol
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-12-24, 11:16   

fazzi napisał/a:
jak na liczniku ma ponad 150 km to nalezy zatankowac,


przy 150 km można zatankować, natomiast przy 300 km już trzeba ;D
 
 
skipbulba 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 172
Skąd: CRDS
Wysłany: 2013-12-24, 12:29   

witek1965 napisał/a:
Jeżeli kilkakrotnie załąpałeś się na suszę w baku, to świadczy tylko o tym jakim jesteś .............. dodaj sobie sam odpowiednie słowo.


Dupa nie kierowca.
Jak jeszcze jeździłem zawodowo to najwiekszym wstydem było nie dopilnować paliwa i stanąć gdzieś w drodze z powodu jego braku. Taka przygoda automatycznie wykluczała delikwenta z grona powaznie traktowanych kierowców i trudno było po takiej wtopie odpracować swoje dobre imię.
Drag Star (V-Star) ma kranik z rezerwą oraz licznik dzienny kilometrów. To w 100% wystarczające narzędzia do kontrolowania stanu paliwa.
_________________
Cruiseriders North
 
 
Andrzej666 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-24, 14:29   

skipbulba napisał/a:
Jak jeszcze jeździłem zawodowo to najwiekszym wstydem było nie dopilnować paliwa i stanąć gdzieś w drodze z powodu jego braku. Taka przygoda automatycznie wykluczała delikwenta z grona powaznie traktowanych kierowców i trudno było po takiej wtopie odpracować swoje dobre imię.


Nie wiem czy piszesz o przypadkach motocyklistów, ale jeśli w ekipie choćby zlotowej ktoś miałby kogoś traktować gorzej, bo innemu paliwa zabrakło, to bym zaśmiał się w twarz :D i 99% moich znajomych również. Jeśli chodzi o jazdę tirami, kilometrówki, tachografy i inne ustrojstwa - to wiadomo, inna sprawa.
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-12-24, 14:41   

Tylko nie dawać nikomu kręcić tym licznikiem dziennym. Raz na samym moim początku jazd na moto, w lesie silnik zaczął się krztusić, wg licznika powinno być OK. Wpadłem w lekką panikę, ale jako była radocha (wrażenie niezapomniane) gdy silnik zagadał po przekręceniu kranika.
Przypomniałem sobie że jak się chwaliłem moto to jeden z oglądaczy grzebał przy liczniku.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 737
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2013-12-24, 15:02   

OldDiver jakie Ok pokazywał licznik ?
W którą stronę był przekręcony kranik. ?
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
skipbulba 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 172
Skąd: CRDS
Wysłany: 2013-12-25, 21:43   

Andrzej666 napisał/a:

Nie wiem czy piszesz o przypadkach motocyklistów, ale jeśli w ekipie choćby zlotowej ktoś miałby kogoś traktować gorzej, bo innemu paliwa zabrakło, to bym zaśmiał się w twarz :D i 99% moich znajomych również. Jeśli chodzi o jazdę tirami, kilometrówki, tachografy i inne ustrojstwa - to wiadomo, inna sprawa.

Co ma traktowanie z oceną? Po za tym szczerze mówiąc Twój smiech mało mnie interesuje ;D .
_________________
Cruiseriders North
 
 
Andrzej666 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-26, 11:30   

skipbulba napisał/a:
Co ma traktowanie z oceną?


Jeśli nie znasz odpowiedzi na tak proste pytanie, to zerknij czy karp był świeży :D

:hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-27, 14:06   

zbymus napisał/a:
OldDiver jakie Ok pokazywał licznik ?
że powinien mieć jeszcze paliwo( np 150 km na dziennym) a
OldDiver napisał/a:
jeden z oglądaczy grzebał przy liczniku.
zapewne skasował dzienny, przy dajmy na to przebiegu 120 km. OldDiver, tego nie zauważył i jeździł wg tego wskazania, gdzie tymczasem w baku było o ok 5-6 l mniej. Przejechał 150 km i zong, motocykl zaczął się krztusić.
Ma szczęście, że oglądacz nie przekręcił na rezerwę kranika, po skasowaniu przebiegu dziennego, bo miałby niespodziankę.

[ Dodano: 2013-12-27, 14:19 ]
a wracając do sytuacji, że może zabraknąć paliwa, to jasne, że może się zdarzyć, ale w określonych okolicznościach. Raz o mały włos mi się to nie przytrafiło. Jechałem motocyklem do Dąbek. Zatankowany na full w Przemkowie, zjechałem w Gorzowie na obwodnice i świeżutko oddany odcinek S3. Planowałem zatankować w Pyrzycach. Na wysokości Myśliborza, ale już za zjazdem przerzuciłem na rezerwę i jadę dalej, z myślą, że zatankuję sobie zaraz, na najbliższej stacji. A tu zonk. S3 nie przechodzi przez żadna miejscowość, za jeszcze nie zbudowano żadnej stacji przy niej. Do Szczecina ok 80 km. Ręka z gazu i technik jazdy na kropelkę ( się dowiedziałem, że to się nazywa eco driving :shock: ) . Jak trafiła się górka, to luz. I tak dojechałem do zjazdu na Szczecin za którym powinienem mieć stacje paliw. Poty mnie oblały jak zobaczyłem, że zjazd jest w remoncie i następny za ileś kilometrów. Dojechałem, zatankowałem i wróciłem na 6-stkę. Weszło 15 litrów, więc jeszcze miałem zapas, ale co się strachu najadłem to moje. Może wśród kolegów Andrzej666, to normalne, ale ja to chyba ze wstydu bym się spalił. To to żadna chluba jest być ofermą. A wystarczyło zatankować w Gorzowie Wlkp. ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-12-27, 19:18   

witek1965, Tak. To chyba było coś takiego :)
Też miałem inny przypadek "benzynowy" i chyba już o tym onegdaj pisałem. Zatankowałem do pełna na stacji A, zrobiłem ponad 200 km do stacji B. Zatankowałem tam też do pełna i wracałem tą samą trasą. Przed stacją A musiałem przejść na rezerwę. Pewnie na stacji B nalałem ... "starą benzynę" ;D
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
skipbulba 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 172
Skąd: CRDS
Wysłany: 2013-12-28, 19:29   

Andrzej666 napisał/a:
skipbulba napisał/a:
Co ma traktowanie z oceną?


Jeśli nie znasz odpowiedzi na tak proste pytanie, to zerknij czy karp był świeży :D

:hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha: :hahahaha:


Karpi nie jadam :D
ocena kogos to co innego, traktowanie to co innego Andrzeju :)
Jesli oceniam kogos jako sierotkę maryśkę to traktuje taką niedołęgę ze szczególną uwagą, bo przecież bidulce trzeba pomóc coby se krzywdy nie zrobiła :D
A powaznie mówiąc nie widzę powodu, żeby kogoś kogo oceniam jako dupe nie kierowcę źle traktować. Zresztą amatorom więcej uchodzi niż zawodowcom, nie mniej, jak zauwazył Witek, zdarzyć może się każdemu ale wstyd z tego powodu ogromny. A jesli komuś się zdarza nagminnie i ktoś ten nie może ogarnąć dlaczego i jak temu zaradzić to, wybaczcie, ale dupa nie kierowca i dupa nie motocyklista :D co nie znaczy, że trzeba podchodzić do tego z wielką powagą i zawziętością :D w końcu motocykle to hobby, a nie "służba ojczyźnie" :D bywa tak, że "dupa nie kierowca" jest zajebistym kolegą i przyjacielem... co nie zmienia faktu, że jest dupa a nie kierowca :D mam niezłego kolegę, który śmiga motorsem pomimo tego, że na pytanie : "dwusuw czy czterosuw" pyta "a co to jest suw?" :D

Ale się rozpisałem :D jak nigdy na tym forum :D
_________________
Cruiseriders North
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group