 |
zamiana silnika 650 na 1100 i |
Autor |
Wiadomość |
sq5naz


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2013-11-01, 10:43
|
|
|
karollm napisał/a: | w 650 można dorobić jakieś oświetlenie zegarów |
Mam 650tkę i zegar (prędkościomierz) ma podświetlenie. Taka mała, słabiutka żaróweczka, która zapala się razem ze światłami pozycyjnymi. Książki przy niej nie przeczytasz, ale licznik widać. U Ciebie tego nie ma?
Co do lampki rezerwy się nie wypowiem, bo nie wiem jak to dorobić.
IMHO: nie potrzebne. Jedziesz, jak musisz na rezerwę przełączyć, to i tak poczujesz. |
_________________ vaya con Dios...
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2013-11-01, 11:33
|
|
|
Nie bez przypadku napisałem o wymianie żarówki w zegarze, bo takowa jest! "Esqupięćnaz" napisał wszystko w temacie żarówki. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-11-01, 13:41
|
|
|
karollm, karollm napisał/a: | co do kontrolki paliwa już trzy razy dosięgnęła mnie susza podczas jazdy to trochę wkurza. | na forum już ktoś pisał o kontrolce rezerwy w postaci lampki a tak na marginesie, wystarczy przeczytać instrukcje obsługi motocykla, żeby wiedzieć, do czego słuzy kranik, i co oznaczają jego 3 pozycję.
karollm napisał/a: | czy można zrobić zegar podświetlany | jak chcesz to nawet z kukułką, w końcu to twój motocykl. A jeżeli chodzi ci o prędkościomierz, to producent przewidział takie rozwiązanie, za słabo sieci -zamiast żarówki 1,7W zastosować diodę. Mało, rozebrać, znaleźć miejsce, wywiercić otworki, połączyć przewody i wstawić 3,4,5 czy ile tam sobie zażyczysz diod. To wszystko jest już opisane na forum. Wystarczy poszukać, a nie mieć pretensje, że ludzie potrafią obsługiwać swoje motocykle, a Ty nie
karollm napisał/a: | Panowie nie wstydzcie się napisać że nie odważyliście się udoskonalić swoje 650 w tym temacie i nie piszcie dziwne komentarze (a po co...ja jeżdżę 4 lata bez i daję rade....naucz się pilnować ile już przejechałeś...masz kranik...)bo temat zapychacie a nic konkretnego nie ma. |
Nie dość, że jesteś niepoważny, to jeszcze arogancki. Tu nikt niczego się nie wstydzi. Po propstu zlewają ludzie ciepłym moczem to, czy jest kontrolka rezerwy w postaci pomarańczowej lampki, czy jej nie ma. Jest to tak potrzebne w motocyklu jak dziura w moście. jest, to dobrze, nie ma też dobrze. Jest kranik i rezerwa paliwa. Jak tobie nie wystarcza spojrzenie na licznik dzienny to Twój problem, masz jeszcze pozycję kranika. Jeżeli kilkakrotnie załąpałeś się na suszę w baku, to świadczy tylko o tym jakim jesteś .............. dodaj sobie sam odpowiednie słowo.
Czy można wstawić silnik od XVS 11000 do ramy XVS 650 - zapewniam Cię, że można. Od Hayabusy również można wstawić. Pytanie w jakim celu i ile jesteś w stanie zainwestować w taka przeróbka.
Nie dziw się, że masz takie odpowiedzi a nie inne. Temat jest irracjonalny, a Twoje problemy świadczą o najzwyklejszym lenistwie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2013-12-24, 10:27
|
|
|
Tak jak piszą przedmówcy: Swap nie ma kompletnie sensu. |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-12-24, 11:11
|
|
|
witek1965 napisał/a: | na forum już ktoś pisał o kontrolce rezerwy w postaci lampki a tak na marginesie, wystarczy przeczytać instrukcje obsługi motocykla, żeby wiedzieć, do czego słuzy kranik, i co oznaczają jego 3 pozycję |
Jesli kolega nie ogarnia tego ,ze jak na liczniku ma ponad 150 km to nalezy zatankowac, to trzy pozycje kranika to kosmiczna zagadka i kontrolka to wybawianie, chyba ze zapomni i nie bedzie wiedzial czy swiecaca kontrolka oznacza ze jest paliwo czy sie konczy |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-12-24, 11:16
|
|
|
fazzi napisał/a: | jak na liczniku ma ponad 150 km to nalezy zatankowac, |
przy 150 km można zatankować, natomiast przy 300 km już trzeba |
|
|
|
 |
skipbulba


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 172 Skąd: CRDS
|
Wysłany: 2013-12-24, 12:29
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Jeżeli kilkakrotnie załąpałeś się na suszę w baku, to świadczy tylko o tym jakim jesteś .............. dodaj sobie sam odpowiednie słowo.
|
Dupa nie kierowca.
Jak jeszcze jeździłem zawodowo to najwiekszym wstydem było nie dopilnować paliwa i stanąć gdzieś w drodze z powodu jego braku. Taka przygoda automatycznie wykluczała delikwenta z grona powaznie traktowanych kierowców i trudno było po takiej wtopie odpracować swoje dobre imię.
Drag Star (V-Star) ma kranik z rezerwą oraz licznik dzienny kilometrów. To w 100% wystarczające narzędzia do kontrolowania stanu paliwa. |
_________________ Cruiseriders North |
|
|
|
 |
Andrzej666


Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 40 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-24, 14:29
|
|
|
skipbulba napisał/a: | Jak jeszcze jeździłem zawodowo to najwiekszym wstydem było nie dopilnować paliwa i stanąć gdzieś w drodze z powodu jego braku. Taka przygoda automatycznie wykluczała delikwenta z grona powaznie traktowanych kierowców i trudno było po takiej wtopie odpracować swoje dobre imię. |
Nie wiem czy piszesz o przypadkach motocyklistów, ale jeśli w ekipie choćby zlotowej ktoś miałby kogoś traktować gorzej, bo innemu paliwa zabrakło, to bym zaśmiał się w twarz i 99% moich znajomych również. Jeśli chodzi o jazdę tirami, kilometrówki, tachografy i inne ustrojstwa - to wiadomo, inna sprawa. |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-12-24, 14:41
|
|
|
Tylko nie dawać nikomu kręcić tym licznikiem dziennym. Raz na samym moim początku jazd na moto, w lesie silnik zaczął się krztusić, wg licznika powinno być OK. Wpadłem w lekką panikę, ale jako była radocha (wrażenie niezapomniane) gdy silnik zagadał po przekręceniu kranika.
Przypomniałem sobie że jak się chwaliłem moto to jeden z oglądaczy grzebał przy liczniku. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
zbymus


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 737 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
skipbulba


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 172 Skąd: CRDS
|
Wysłany: 2013-12-25, 21:43
|
|
|
Andrzej666 napisał/a: |
Nie wiem czy piszesz o przypadkach motocyklistów, ale jeśli w ekipie choćby zlotowej ktoś miałby kogoś traktować gorzej, bo innemu paliwa zabrakło, to bym zaśmiał się w twarz i 99% moich znajomych również. Jeśli chodzi o jazdę tirami, kilometrówki, tachografy i inne ustrojstwa - to wiadomo, inna sprawa. |
Co ma traktowanie z oceną? Po za tym szczerze mówiąc Twój smiech mało mnie interesuje . |
_________________ Cruiseriders North |
|
|
|
 |
Andrzej666


Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 40 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:30
|
|
|
skipbulba napisał/a: | Co ma traktowanie z oceną? |
Jeśli nie znasz odpowiedzi na tak proste pytanie, to zerknij czy karp był świeży
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-27, 14:06
|
|
|
zbymus napisał/a: | OldDiver jakie Ok pokazywał licznik ? | że powinien mieć jeszcze paliwo( np 150 km na dziennym) a OldDiver napisał/a: | jeden z oglądaczy grzebał przy liczniku. | zapewne skasował dzienny, przy dajmy na to przebiegu 120 km. OldDiver, tego nie zauważył i jeździł wg tego wskazania, gdzie tymczasem w baku było o ok 5-6 l mniej. Przejechał 150 km i zong, motocykl zaczął się krztusić.
Ma szczęście, że oglądacz nie przekręcił na rezerwę kranika, po skasowaniu przebiegu dziennego, bo miałby niespodziankę.
[ Dodano: 2013-12-27, 14:19 ]
a wracając do sytuacji, że może zabraknąć paliwa, to jasne, że może się zdarzyć, ale w określonych okolicznościach. Raz o mały włos mi się to nie przytrafiło. Jechałem motocyklem do Dąbek. Zatankowany na full w Przemkowie, zjechałem w Gorzowie na obwodnice i świeżutko oddany odcinek S3. Planowałem zatankować w Pyrzycach. Na wysokości Myśliborza, ale już za zjazdem przerzuciłem na rezerwę i jadę dalej, z myślą, że zatankuję sobie zaraz, na najbliższej stacji. A tu zonk. S3 nie przechodzi przez żadna miejscowość, za jeszcze nie zbudowano żadnej stacji przy niej. Do Szczecina ok 80 km. Ręka z gazu i technik jazdy na kropelkę ( się dowiedziałem, że to się nazywa eco driving ) . Jak trafiła się górka, to luz. I tak dojechałem do zjazdu na Szczecin za którym powinienem mieć stacje paliw. Poty mnie oblały jak zobaczyłem, że zjazd jest w remoncie i następny za ileś kilometrów. Dojechałem, zatankowałem i wróciłem na 6-stkę. Weszło 15 litrów, więc jeszcze miałem zapas, ale co się strachu najadłem to moje. Może wśród kolegów Andrzej666, to normalne, ale ja to chyba ze wstydu bym się spalił. To to żadna chluba jest być ofermą. A wystarczyło zatankować w Gorzowie Wlkp. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-12-27, 19:18
|
|
|
witek1965, Tak. To chyba było coś takiego
Też miałem inny przypadek "benzynowy" i chyba już o tym onegdaj pisałem. Zatankowałem do pełna na stacji A, zrobiłem ponad 200 km do stacji B. Zatankowałem tam też do pełna i wracałem tą samą trasą. Przed stacją A musiałem przejść na rezerwę. Pewnie na stacji B nalałem ... "starą benzynę" |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
skipbulba


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 54 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 172 Skąd: CRDS
|
Wysłany: 2013-12-28, 19:29
|
|
|
Andrzej666 napisał/a: | skipbulba napisał/a: | Co ma traktowanie z oceną? |
Jeśli nie znasz odpowiedzi na tak proste pytanie, to zerknij czy karp był świeży
|
Karpi nie jadam
ocena kogos to co innego, traktowanie to co innego Andrzeju
Jesli oceniam kogos jako sierotkę maryśkę to traktuje taką niedołęgę ze szczególną uwagą, bo przecież bidulce trzeba pomóc coby se krzywdy nie zrobiła
A powaznie mówiąc nie widzę powodu, żeby kogoś kogo oceniam jako dupe nie kierowcę źle traktować. Zresztą amatorom więcej uchodzi niż zawodowcom, nie mniej, jak zauwazył Witek, zdarzyć może się każdemu ale wstyd z tego powodu ogromny. A jesli komuś się zdarza nagminnie i ktoś ten nie może ogarnąć dlaczego i jak temu zaradzić to, wybaczcie, ale dupa nie kierowca i dupa nie motocyklista co nie znaczy, że trzeba podchodzić do tego z wielką powagą i zawziętością w końcu motocykle to hobby, a nie "służba ojczyźnie" bywa tak, że "dupa nie kierowca" jest zajebistym kolegą i przyjacielem... co nie zmienia faktu, że jest dupa a nie kierowca mam niezłego kolegę, który śmiga motorsem pomimo tego, że na pytanie : "dwusuw czy czterosuw" pyta "a co to jest suw?"
Ale się rozpisałem jak nigdy na tym forum |
_________________ Cruiseriders North |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|