 |
Jakiej firmy sprężyny progresywne? |
Autor |
Wiadomość |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2013-01-14, 17:11
|
|
|
witek1965 napisał/a: | jak na razie to wszyscy starają się obniżać Draga, a nie podwyższać. | niekoniecznie, ja staram się podnieść, bo po illusionie zostało mi obniżone zawieszenie |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-14, 17:27
|
|
|
PSZEMAS napisał/a: | bo po illusionie zostało mi obniżone zawieszenie |
Jak słusznie zauważyłeś, po ingerencji Illusiona w celu obniżenia, a nie odwrotnie. Chcesz więc przywrócić mu wartości fabryczne
[ Dodano: 2013-02-05, 14:46 ]
No i ostatecznie, dzięki Błażejowi z Lidora mam coś takiego :
Producent: LA Choppers
Numer części producenta: 1312-0160
Producent: YAMAHA
Model: V-STAR 1100 CLASSIC, V-STAR 1100 CUSTOM
Rok: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
Style: SHOCK SPRING
Kolor: N / A
Product Features:
Springs are rated at 200 lb. greater than stock shock spring
Provides better damping and smooth ride
Ideal for use with L.A. Chopper's lowering kits
Also a great upgrade for heavier riders or riders who regularly ride with a passenger and/or luggage
Sold individually
Made in the U.S.A. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Leonn


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 42 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-09-19, 15:34
|
|
|
Panowie mam pytanie ponieważ przewożąc moto dosyć mocno dociągnąłem go z przodu pasem do podłogi i tak przewoziłem kilka godzin a teraz mam wrażenie że przednie zawieszenie trochę za bardzo zanurkowało - jestem przed wymianą płynu w amorkach lecz chciał bym przed tym zapytać :
Jaką długość mają fabryczne sprężyny przedniego zawieszenia przy classicu '2002 |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-09-19, 16:36
|
|
|
332,5 mm w wersji Custom. Czy w wersji classic jest inny wymiar, na ta chwile nie wiem. natomiast nie przejmowałbym się Leonn napisał/a: | dosyć mocno dociągnąłem go z przodu pasem do podłogi i tak przewoziłem kilka godzin | , ponieważ w tak krótkim czasie nie powinno dojść do trwałego odkształcenia sprężyn.
[ Dodano: 2013-09-19, 16:44 ]
biorąc pod uwagę, że w classicu sprężyna ma oznaczenie 5BN-23141-00-00 a w customie 5KP-23141-00-00 czymś się róznią. Czym to ja niestety |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2015-03-29, 20:18
|
|
|
Jak wygląda sytuacja z progresywnymi sprężynami do 650 Custom ? Jakieś doświadczenia ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|