YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakiej firmy sprężyny progresywne?
Autor Wiadomość
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2013-01-14, 17:11   

witek1965 napisał/a:
jak na razie to wszyscy starają się obniżać Draga, a nie podwyższać.
niekoniecznie, ja staram się podnieść, bo po illusionie zostało mi obniżone zawieszenie ;/
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-14, 17:27   

PSZEMAS napisał/a:
bo po illusionie zostało mi obniżone zawieszenie


Jak słusznie zauważyłeś, po ingerencji Illusiona w celu obniżenia, a nie odwrotnie. Chcesz więc przywrócić mu wartości fabryczne

[ Dodano: 2013-02-05, 14:46 ]
No i ostatecznie, dzięki Błażejowi z Lidora mam coś takiego :

Producent: LA Choppers
Numer części producenta: 1312-0160
Producent: YAMAHA
Model: V-STAR 1100 CLASSIC, V-STAR 1100 CUSTOM
Rok: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
Style: SHOCK SPRING
Kolor: N / A


Product Features:

Springs are rated at 200 lb. greater than stock shock spring
Provides better damping and smooth ride
Ideal for use with L.A. Chopper's lowering kits
Also a great upgrade for heavier riders or riders who regularly ride with a passenger and/or luggage
Sold individually
Made in the U.S.A.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 42
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-09-19, 15:34   

Panowie mam pytanie ponieważ przewożąc moto dosyć mocno dociągnąłem go z przodu pasem do podłogi i tak przewoziłem kilka godzin a teraz mam wrażenie że przednie zawieszenie trochę za bardzo zanurkowało - jestem przed wymianą płynu w amorkach lecz chciał bym przed tym zapytać :

Jaką długość mają fabryczne sprężyny przedniego zawieszenia przy classicu '2002
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-09-19, 16:36   

332,5 mm w wersji Custom. Czy w wersji classic jest inny wymiar, na ta chwile nie wiem. natomiast nie przejmowałbym się
Leonn napisał/a:
dosyć mocno dociągnąłem go z przodu pasem do podłogi i tak przewoziłem kilka godzin
, ponieważ w tak krótkim czasie nie powinno dojść do trwałego odkształcenia sprężyn.

[ Dodano: 2013-09-19, 16:44 ]
biorąc pod uwagę, że w classicu sprężyna ma oznaczenie 5BN-23141-00-00 a w customie 5KP-23141-00-00 czymś się róznią. Czym to ja niestety :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-03-29, 20:18   

Jak wygląda sytuacja z progresywnymi sprężynami do 650 Custom ? Jakieś doświadczenia ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group