YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ja mu w gas a on zgasł
Autor Wiadomość
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-16, 23:02   ja mu w gas a on zgasł

Witajcie. Wracałem sobie dzisiaj z pracy swoją DS'ką, chciałem przygazować, usłyszałem tylko sapnięcie i cisza - zgasła. Pierwsze 10 prób - rozrusznik kręci, nie odpala. Odpaliła dopiero na ssaniu, ale jak tylko wyłączyłem ssanie zgasła. Odpaliłem więc znowu na ssaniu i dojechałem do domu. Niestety obroty na ssaniu były dosyć wolne, do tego tłumiki waliły jakby były puste (a mam seryjne) i z przodu motocykla dobiegało głośne "sapanie" jakby sprężarka. POMOCY! :ryczy:
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2013-09-17, 02:14   

Budyniasty, objawy bardzo podobne miałem niedawno u siebie. Co się okazało? Ano zsunęła się z gardzieli gaźnika gumowa rura doprowadzająca powietrze /czyli brał lewe/. Właśnie ssanie pomagało jako tako opanować obroty silnika a i tak wariowały. Zdejmij zbiornik, puszkę pod nim i posprawdzaj, czy do gardzieli gaźnika prawidłowo /szczelnie/ przylegają przewody powietrzne. Jeśli tak, to zobacz krućce ssące, jeśli i one nie pozostawiają uwag, to ja już nie wiem. ;)
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2013-09-17, 15:00   

To ja go pytaniem kontrolnym - a nie robiłeś coś ostatnio przy gaźniku linkach gazu, może bak zaciągałeś ?

Mnie to wygląda na problem z powietrzem jak kolega wyżej napisał, ale może Ci pękła membrana gaźnikowa. Może obluzował się airbox (tak bywa jak ktoś źle założy linki), mógł spaść wężyk z króćca ssącego przedniego, albo zaślepka z króćca tylniego.

gery73
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-17, 15:31   

[quote="gery73"] no właśnie nic nie było robione. tak pracuje silnik wymieniłem świece, pochodziła chwilę na ssaniu i zgasła
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2013-09-17, 18:19   

Jak dla mnie to coś w głowicy czy aby nie któryś z zaworów. To cykanie się zwiększa jak dodasz gazu ?
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-18, 23:02   

shipp napisał/a:
Budyniasty, objawy bardzo podobne miałem niedawno u siebie. Co się okazało? Ano zsunęła się z gardzieli gaźnika gumowa rura doprowadzająca powietrze /czyli brał lewe/. Właśnie ssanie pomagało jako tako opanować obroty silnika a i tak wariowały. Zdejmij zbiornik, puszkę pod nim i posprawdzaj, czy do gardzieli gaźnika prawidłowo /szczelnie/ przylegają przewody powietrzne. Jeśli tak, to zobacz krućce ssące, jeśli i one nie pozostawiają uwag, to ja już nie wiem. ;)

Wyglada na to, że właśnie o to chodzi. Raz, że się zsunęła a dwa wydaje mi się, że pora ją wymienić, wygląda na zmęczoną. Jak nazwać tę "rurę" żeby człowiek wiedział o co chodzi? Króciec?
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2013-09-19, 08:00   

Pewnie króciec ssący - wymień obydwa.
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-09-19, 08:39   

Dodam, że wczoraj zdjęliśmy bak, próbowaliśmy poprawić króciec, przedmuchaliśmy filtr paliwa i za małych obrotów przeszło na za duże i dalej fuka co kilka obrotów.

Z tego rysunku to numer 1
_________________

 
 
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-04, 18:13   

Witajcie. Oddałem motocykl do Adama, na Ordona 2a. Okazało się, że opadł gaźnik przez co spadła ta guma i dlatego łapała powietrze bokiem. Oprócz tego był problem z którąś uszczelką. Gaźnik naprawiony, wyregulowany, uszczelka wymieniona. Przy okazji mały przegląd był zrobiony. Moto działa jak bajka! Za całość zapłaciłem 250 zł. Gdyby ktoś szukał porządnego mechanika - Polecam ! !
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group