Problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
Nonnack
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 8 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2013-07-20, 21:08 Problem z odpalaniem
|
|
|
Witam,
Dzisiaj odpaliłem motocykl na zakręconym kurku. Kidy zgasł to dokręciłem śrube od obrotów biegu jałowego, myślałem, że może za niskie są, wtedy się kapnełem, że kurek zamknięty. Od tego momentu motocykl odpala tylko jak odkręcam manetke, i tak samo chodzi jak dodaje gazu, jak puszczam od razu gaśnie. Motocykl po serwisie, niby powinno być wszystko ok, jedyne co tykałem to ta śruba. Dodam, że jestem totalnym laikiem, moto mam 2gi dzień;) |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-07-20, 21:56
|
|
|
Włącz i wyłącz kilka razy zapłon aż pompa przestanie terkotać, odpal, rozgrzej i dopiero ustaw obroty. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Nonnack
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 8 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2013-07-20, 23:14
|
|
|
Tak zrobie jutro rano, nie chcę już dzisiaj wkur.. sąsiadów:) A jeszcze jedno, przy tej regulacji to jak sruba jest zakręcona to są max obroty, tak? Jak się odkręca to zwalniają? Szukałem w intsrukcji ale nic tam nie ma na ten temat. |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-07-20, 23:22
|
|
|
Tego nigdy nie pamiętam, ustaw na połowę, odpal, nagrzej i reguluj. (chyba jak się wkręca to rosną obroty) |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-07-21, 06:47
|
|
|
jak wkręcasz to rosną, poza tym mogło zassać jakiś syf z komory pływakowej i możesz mić przytkaną dyszę wolnych obrotów, a po jaką q.we zakręcasz ten kranik to nie stara wsk żeby leciało ze zbiornika do gaźnika na postoju |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Nonnack
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 8 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2013-07-21, 11:12
|
|
|
No niestety dalej to samo, chodzi tylko na ssaniu i przy odkręcaniu manetki. Niby znalazłem filmiki jak sie czyści gażnik ale sam się boje tego podejmować. A z tym kranikiem, zakręcałem bo tak napisali w manualu,
"1. Pointed end positioned over “OFF”
With the fuel cock lever in this position,
fuel will not flow. Always turn the fuel
cock lever to this position when the engine
is not running. |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-07-21, 11:24
|
|
|
No to pewnie tak jak pisał Robert, zassało jakiś syf.
Przenigdy nie zakręcałem kranika, nawet na zimę. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Nonnack
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 8 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2013-07-21, 12:53
|
|
|
Jest już u mnie bardziej kumaty;) To samo powiedział co Wy, i z tym kranikiem,że glupota zakręcać i z tym syfem, własnie czyści gaźnik. |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-07-21, 13:42
|
|
|
Nonnack napisał/a: | A z tym kranikiem, zakręcałem bo tak napisali w manualu, |
a jak by ci kazali nasikać do zbiornika to też byś tak zrobił, trzeba trochę włanego myślenia |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-21, 14:55
|
|
|
Robrob napisał/a: | Nonnack napisał/a: | A z tym kranikiem, zakręcałem bo tak napisali w manualu, |
a jak by ci kazali nasikać do zbiornika to też byś tak zrobił, trzeba trochę włanego myślenia |
Nie przesadzaj. Kolega przeczytał to w instrukcji obsługi, a nie w "Fakcie". W firmowych manualach raczej trudno o porady na poziomie szczania do baniaka. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-07-22, 12:52
|
|
|
Nie widzę nic złego w zakręcaniu kranika - choć sam tego nie robię. Co do usterki to tak jak koledzy napisali syf w gaźniorze. Robota banalna - wyjmij gaźnik jak nie masz dostępu do myjki ultra dźwiękowej odkręć dekle komór pływakowych i porządnie przedmuchaj - powinno pomóc.
gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2013-07-22, 13:45
|
|
|
gery73 napisał/a: | napisali syf w gaźniorze | też tak sądzę, po tym jak Ci wyssało całe paliwo ze zbiornika, zapewne i pociągnęło na koniec cały syf jaki był na dnie, a do tego zapowietrzony układ paliwowy. Trochę zabawy z gaźnikiem i powinno pomóc. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
wiedzmin
Model: SYMPATYK
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 66 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-07-22, 14:01
|
|
|
przy dluzszym postoju kranik powinno sie zakrecac. Na pracujacym silniku zakreca sie kranik i czeka aż silnik wypali całą benzyne w komorze plywakowej. Dlatego bo z wahy zalegajacej dlugo w komorze plywakowej ulatniaja sie szybko bardziej lotne frakcje wahy i potem ciezko motocykl odpalic. Ale to ma znaczenie podczas dluzszego postoju i w takim przypadku lepiej jest jak motocykl stoi z zakręconym kranikiem i pustą komorą pływakową. |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2013-07-22, 14:16
|
|
|
aaaa... sory, źle doczytałem, to przez zakręcony kranik motocykl zgasł a nie brak paliwa, w takim układzie stawiam na rozregulowany gaźnik. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
|