delikatne wibracje |
Autor |
Wiadomość |
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2013-07-12, 21:54 delikatne wibracje
|
|
|
witajcie. ponieważ jestem świeżym uzytkownikiem DS 650, to może moje pytanie wynikać z przewrażliwienia ale także z mojej niewiedzy. w trakcie jazy w okolicach 100 km/h (tuż przed 100) motocykl dostaje delikatnej wibracji/drgania wyczuwalnego na stopkach (takie jakby mrowienie w stopach). gdy prędkość przekroczy 100 km/h wszystko wraca do normy. Czy jest to coś niepokojącego? |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
Lucky Luke
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 77 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:02
|
|
|
filipesku
w moim DS 650 Classic jest dokładnie to samo.:)... w przedziale 90-100 silnik łapie lekkie,lecz wyczuwalne wibracje:)...ten typ tak ma....rozwiązaniem jest jazda do 90 lub pow. 100, a po pewnym czasie się przyzwyczaisz szerokości |
|
|
|
|
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:06
|
|
|
jeśli "tak ma być" to jestem spokojny. tylko jakoś tego wcześniej nie zauważyłem, a może po prostu nie osiągałem wcześniej takiej prędkości. dzięki Lucky Luke |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
wiedzmin
Model: SYMPATYK
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 66 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-07-12, 23:48
|
|
|
jest wszystko ok po prostu rama przy okreslonych obrotach i obciazeniu wpada w rezonans ale sprawdź jeszcze wszystkie sruby mocujace silnik do ramy. |
|
|
|
|
RIZI
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 24 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-07-13, 11:30
|
|
|
Ku pokrzepieniu napiszę i ja: Centrowałem koła z wielkimi problemami- brak pojedynczych szprych, brak mechaników którzy się tego podejmą,- wyważyłem też koła i teraz te magiczne 100 jest całkiem przyjemne jednak nie daje o sobie zapomnieć. Przeczytałem wszystko co znalazłem na ten temat na forum i przychylam się do tego co piszą bardziej doświadczeni "tak ma być". Powodzenia. |
|
|
|
|
Pixel
Rocznik: 1997
Wiek: 40 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2013-07-26, 22:46
|
|
|
A u mnie zaczęło występować tzw mrowienie wraz ze wzrostem prędkości.
Motor odebrałem od mechanika, który wymieniał sprzęgło,szprychy tylne itp, oraz zostały założone wolne wydechów highway hawk a wcześniej nie było to wyczuwalne.
Dodam ze nie końiecznie zawsze występuje.
Ma ktoś jakieś pomysły? |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-08-01, 13:55
|
|
|
Stawiam na źle wymienione szprychy w tylnym kole - źle po dociągane mało kto potrafi to zrobić porządnie i wierz mi że nie jest to takie proste i oczywiste (wyważanie koła nic nie da) jeżeli jak to nazwałeś "mrowienie" występuje w całym zakresie obrotów i podczas jazdy to tylko tylne koło - sprawdził bym jeszcze kardana czy jest olej i czy gość to porządnie poskładał.
gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
|