YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zatarty silnik V Star 650
Autor Wiadomość
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-12, 20:09   

witek1965 napisał/a:
Jak bardzo mocno poszukasz, to znajdziesz mnóstwo przykładów zaszytych w ciele pacjenta instrumentów[...]


Dokładnie, ja czasem mam wrażenie, że ktoś mi zaszył w dupie trąbę.
A na poważnie, to przykra sprawa, mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy.
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-12, 20:24   

skygge, masz całkowita rację. Powinienem napisać narzędzi chirurgicznych ;D
Sęk w tym, że coraz częściej, szpitale są ubezpieczone, natomiast warsztaty nie. Nie wiedzieć dlaczego nie przyjmujemy do wiadomości czynnika ludzkiego. Człowiek to nie maszyna, która jak się nie spierdoli, to monotematycznie, z dokładnością do setnej milimetra, będzie składać elementy.
Wszyscy się oburzają , jak można pomylić strony filtra ? A jak można wpuścić na jeden tor dwa pociągi ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 53
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-12, 20:29   

Hm, tak sobie temat czytam i przypomina mi sie mój dylemat jak w pierwszym motórze wymieniałem oleum(Virago 535) i po wyjęciu tegoż własnie ustrojstwa zwanego filtrem oleju sam miałem dylemat co i jak ,ale na boga odwrotnie to z mega siłą trza go dokręcac prawie do zerwania srub ,wiec nie wiem jak go mozna odwrotnie załozyć a wiem co pisze bo póżnie miałem własnie Draga 650 clasic i założyć go odwrotnie to majstersztyk ;p ,teraz mam na zewnątrz i zero błedów he .Dobra smieszne to nie jest i moim zdaniem gość (mechanik) powiniem miekim hu..m wyłozyć te 3 -4 tysie wramach rekompesaty i cześć.
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
Raider 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-12, 22:46   

Ile to już Virek poszło do piachu z powodu odwrotnie założonego filtra...


Szkoda. Ja również doradzam wymianę silnika a nie remont. Po remoncie zawsze coś się pieprzy. Poszukaj nowego silnika i rozmawiaj z mechanikiem na temat finansów.
_________________
www.cppro.pl
 
 
J36 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 104
Skąd: śląsk
Wysłany: 2013-06-12, 23:12   

Faktycznie bardzo przykra sprawa. Zastanawiam się tylko czy nasze motocykle nie mają jakiegoś czujnika przegrzania silnika lub zaniku ciśnienia oleju. Na pulpicie widnieje pomarańczowy silniczek, który zapala się na chwilę przy starcie motocykla i czy czasem ten wskaźnik nie powinien się zapalić informując, że coś jest nie tak? Przy najbliższej okazji z ciekawości sprawdzę czy można założyć ten filtr odwrotnie, szczerze mówiąc to myślałem, że inaczej się nie da. Co do tego mechanika to będzie chyba trudno udowodnić mu winę, ale za to reputację można mu łatwo zepsuć.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-12, 23:15   

J36 napisał/a:
Zastanawiam się tylko czy nasze motocykle nie mają jakiegoś czujnika przegrzania silnika lub zaniku ciśnienia oleju.
Nie mają niestety. Głupio pisać, ale to prymitywne konstrukcje. Nie wiem, czy koszty, czy zachowanie stylu. Taki czujnik ciśnienia to groszowe sprawy. :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1886
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-13, 06:18   

Zgodnie z instrukcją serwisową aby sprzwdzić, czy jest smarowanie należy odkręcić stosowną śrubę w głowicy i obserwować, czy cieknie olej :D Trochę przedpotopowa metoda. Gdyby w miejsce tej śruby wkręcić czujnik ciśnienia i dać wskaźnik na kierownicę, to by nawet ładnie to wyglądało. Z tańszych i prostszych rzeczy, to pewnie kiedyś z ciekawości zainwestuję w termometr oleju w korku.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jacek34 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 742
Skąd: Żary
Wysłany: 2013-06-13, 08:21   

remol71 napisał/a:
Z tańszych i prostszych rzeczy, to pewnie kiedyś z ciekawości zainwestuję w termometr oleju w korku.


raczej temperatury korpusu silnika ;D z temperaturą oleju ten "gadżet" ma niewiele wspólnego.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-13, 10:22   

remol71, silnik jest smarowany pod ciśnieniem i rozbryzgiem. Jeżeli tak jak napisałeś
remol71 napisał/a:
obserwować, czy cieknie olej
to może mieć to mało wspólnego z ciśnieniem oleju. Co najwyżej zobaczymy jego obecność. ;/ Chętnie bym zamontował czujnik ciśnienia oleju.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
J36 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 104
Skąd: śląsk
Wysłany: 2013-06-14, 06:49   

witek1965 napisał/a:
Chętnie bym zamontował czujnik ciśnienia oleju.


Pomysł fajny, też chętnie bym coś takiego zamontował, pytanie tylko gdzie go podłączyć? Może jest ktoś na forum, kto ma już zamontowany taki czujnik.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1886
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-14, 08:57   

J36 napisał/a:
witek1965 napisał/a:
Chętnie bym zamontował czujnik ciśnienia oleju.


Pomysł fajny, też chętnie bym coś takiego zamontował, pytanie tylko gdzie go podłączyć? Może jest ktoś na forum, kto ma już zamontowany taki czujnik.


Instrukcja serwisowa XVS650 strona 3-19, na rysunku śruba nr 1, (oil gallery bolt).
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-14, 09:51   

remol71, a w XVS 1100?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 53
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-14, 12:13   

Kurde to chyba nie jest zachowanie stylu ten brak kontrolki cisnienia oleju ,bo przecież Virago 750 jak i 1100 takowa kontrolke posiadają (czerwona że hej ;D )
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
J36 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 104
Skąd: śląsk
Wysłany: 2013-06-14, 14:51   

remol71 napisał/a:


Instrukcja serwisowa XVS650 strona 3-19, na rysunku śruba nr 1, (oil gallery bolt).


ok. dzięki. Teraz trzeba tylko znaleźć odpowiedni zestaw do montażu. Poszperam w sieci, może znajdzie się coś w przyzwoitej cenie, muszę tylko sprawdzić jaki gwint ma ta śruba.

bold_(320_x_240).jpg
Plik ściągnięto 12161 raz(y) 13.16 KB

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-14, 15:46   

J36, dotoczenie redukcji pod czujnik ciśnienia to żaden problem
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1886
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-14, 18:59   

witek1965 napisał/a:
remol71, a w XVS 1100?


Badam temat.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
J36 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 104
Skąd: śląsk
Wysłany: 2013-06-14, 19:57   

Witek, to fakt. Akurat dobrze się składa bo mam sąsiada z tokarką. Załatwię to z nim na najbliższym spotkaniu literackim ;D Ten wskaźnik mi się bardzo podoba: http://www.malyhd.com/wsk...ley_fo-006.html niestety cena już nie za bardzo. Kupię na razie w celach doświadczalnych coś tańszego w rolniku.

[ Dodano: 2013-06-15, 13:50 ]
Po namyśle zrezygnuję jednak z wskaźnika ciśnienia z uwagi na znaczny koszt i problem z jego montażem. Spróbuję na razie zamontować zwykły czujnik ciśnienia z kontrolką sygnalizacyjną. Nie orientuje się może ktoś z was jakie jest ciśnienie oleju na wolnych obrotach w DS 650? Na razie myślę o czymś takim:

[ Dodano: 2013-06-15, 14:02 ]
czujnik oleju

czujnik.jpg
Plik ściągnięto 12008 raz(y) 8.81 KB

 
 
ThePablo 


Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2013-06-16, 23:14   

Witam. Mechanik do tematu podszedł po męsku - spierniczył temat, kupa się zrobiła więc trzeba to posprzątać. Motocykl zabrał ode mnie w zeszły wtorek, w środę wieczorem testowałem już nowy silnik. Jest Ok na razie, chociaż przejechałem dopiero ze 100 mil. Jakiej kondycji jest silnik wyjdzie po przejechaniu co najmniej z 500 mil chociaż jak by coś miało być to by od razu wyszło. Na razie pali, cicho chodzi, nic nie stuka, puka, moc ma więc źle nie jest. Chromy utrzymane w bardzo dobrym stanie, bez żadnych przecieków. Podczas jazdy słychac tylko leciutkie bardzo delikatne ale naprawdę bardzo delikatne szumienie z prawej strony silnika (skrzynia?) Objaw ten słychać przy 50-60 km/h trochę głośniej później już nie słychać bo wydech zagłusza ;D Jak wcisnę sprzęgło to ustaje nawet przy prędkości. W starym silniku tak jak teraz mi się przypomina chyba zaczynała skrzynia hałasować tu jest cicho tylko to szumienie bo nazwać to wyciem to za dużo. To były całkowicie inne odgłosy. Ciekawe co to może być? I tak dużo przeszedłem więc nie chciałbym teraz jeszcze dłubać w skrzyni. Spotkaliście się z czymś takim?
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-06-16, 23:22   

U mnie takie odgłosy sprzegło dawało.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-17, 00:20   

J36, najtańszy czujnik ciśnienia oleju to koszt ok 5 zł. Do "malucha" Wskaźnik to zwykła dioda lub żaróweczka i wszystko. Pewnie, że ten co pokazałęś to jest ładne cacko, ale też i kosztuje.

[ Dodano: 2013-06-17, 00:23 ]
J36 napisał/a:
Nie orientuje się może ktoś z was jakie jest ciśnienie oleju na wolnych obrotach w DS 650?
oraz w 1100. I tu może być jak to mówią pies pogrzebany, bop tej wartości chyba serwisówka nie podaje. A dobrze byłoby dobrać odpowiedni czujnik.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group