YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcza hamulcowa - odwrotnie? (!)
Autor Wiadomość
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-05-17, 10:56   Tarcza hamulcowa - odwrotnie? (!)

W Bieszczadach Paweł zwrócił uwagę na moje przednie koło. Okazało się, że mam tarczę hamulcową założoną "inaczej niż wszyscy"... :shock: Co jest? Czy ktoś przede mną założył ją odwrotnie? Czy powinienem ją przełożyć? Nic nie dolega moim heblom i nigdy nie czułem, żadnych problemów...

moja:


przykładowa z neta:
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
Joe Rocket 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2009
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 90
Skąd: Centrum
Wysłany: 2013-05-17, 11:34   

Nie są to tarcze kierunkowe typu wave, więc nie ma problemu. No chyba, że rozetka jest wypukła ;)
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-05-17, 11:37   

Teraz w żadnym wypadku nie przekładaj! Poza estetyką nie ma różnicy jak ją zamontujesz.
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-05-17, 11:39   

No, to dobrze. Moje poczucie estetyki to przetrzyma ;D Dziękuję.
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 48
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2013-05-17, 12:40   

pytanie o rozkład napreżen przy takim ustawieniu.
 
 
Joe Rocket 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2009
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 90
Skąd: Centrum
Wysłany: 2013-05-17, 13:30   

gshort napisał/a:
pytanie o rozkład napreżen przy takim ustawieniu.

To nie monobloki i hamowania z 250 km/h ;)
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 48
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2013-05-17, 15:26   

ale waga moto robi swoje.
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-05-17, 20:48   

kapat, Poprawiam poprzednio nie doczytałem że to 650 :(
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
Ostatnio zmieniony przez johnypl 2013-05-17, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
voitec 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 54
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 298
Skąd: Morscity
Wysłany: 2013-05-17, 21:04   

Ale Kapat ma w profilu 650 i na zdjęciu też jest 650.
_________________
Najlepszych ludzi uformowało naprawianie własnych błędów - William Shakespeare
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-05-17, 21:56   

No, to jak Panowie - estetyka (kosmetyka) czy nie?
Moja Jadzia to oczywiście 650
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
Joe Rocket 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2009
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 90
Skąd: Centrum
Wysłany: 2013-05-17, 22:47   

Z chwilę doktorat powstanie.
1. Ile razy hamowałeś ostro?
2. Ile razy miałeś w trakcie takiego hamowania problem?

Dokładnie. Daj sobie na wstrzymanie ze zmianami, a jak ma Ci to sen z powiek spędzać, to postaw na podnośniku i przełóż bo za chwilę będziemy mieli tutaj kącik matematyczny i wyliczenia godne biur konstrukcyjnych NASA.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-05-18, 11:30   

nic nie zmieniaj bo pogorszysz, klocki sie dotarly do tarczy i jesli naprawe ci to przeszkadza to ja odwroc przy wymianie klockow, byles szczesliwy zyjac w nieswiadomosci wiec uznaj ze jest OK :)
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-05-18, 20:31   

Spokojnie nie spinam się. Nie miałem dotąd pojęcia, że jest odwrotnie i żyję :oops: Pytałem dla spokojności sumienia lol dzięki
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
pawel1236 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 63
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2013-05-18, 20:45   

Kapat, jesteś po prostu bardziej oryginalny z takimi tarczami, bez uszczerbku na efektywności hamowania ;D ale nie wiążą się z tym żadne problemy, jeździj spokojnie :)
_________________
Drag Star 650 Classic
XJ 600 Diversion
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group