YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag Star 650 nie odpala
Autor Wiadomość
czarny_1963 


Rocznik: 2004
Wiek: 62
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-01-10, 22:08   Drag Star 650 nie odpala

Witam , jestem nowym użytkownikiem, jak na forum tak i motocykla , nie mam kompletnie doświadczenia, ale mechanika nie jest mi obca ale z motocyklami raczej nie miałem styczności.
Kupiłem Drag Stara 650 ze Stanów , gościu od którego kupiłem powiedział że jeżeli aku będzie dobry to mogę spróbować go odpalić .
Nie wiem jak długo stał nie odpalany ale zakręcił dwa razy i zdechnął . Naładowałem aku wlałem mu troszkę do cylindrów dałem ssanie i odpalił ale zaraz zgasł . Wczoraj próbowałem go odpalić ponownie odpalił na ssaniu pochodził może minutę i zgasł . Kupiłem dzisiaj nowe świece i filtr paliwa , pompa paliwo podaje ale nadal nie chce odpalić .
Troszkę już tutaj poczytałem o podobnych przypadkach no i stwierdzam że mogą być zanieczyszczone gaźniki i tu moje pytanie do bardziej doświadczonych, od czego się zabrać żeby czegoś nie rozregulować przypadkowo na samym początku (wiem że i tak bez regulacji wszystkiego się nie obędzie) .
Moto jest z 2004r i z wyglądu na moje oko jest jak z salonu , zresztą przebieg też jest mały 3700mil (jeżeli jest oryginalny).
Jest tylko przedni błotnik do malowania i dlatego go kupiłem bo mam możliwość samemu pomalować , cena była fajna, tylko żeby odpalił i żadnych niespodzianek nie było z resztą.
Myślę że z pomocą fachowców na tym forum jakoś dam sobie rady ze wszystkim.
Pozdrawiam.
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2013-01-10, 22:19   

zobacz tu http://www.youtube.com/watch?v=piZmgef6BBM
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
czarny_1963 


Rocznik: 2004
Wiek: 62
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-01-12, 10:08   

Dzięki kolego Rafcon za filmik obejrzałem i mniej więcej wiem co i jak , więc myśle że dam sobie rady , nie miałem za bardzo czasu ale po niedzieli jeden dzień sobie wygospodaruje żeby to zrobić i tu moje pytanie , bo na filmiku wszystkie kanały pstryka jakimś preparatem , co można kupić u nas takiego , jakaś nazwa takiego preparatu?
Pozdrawiam.
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2013-01-12, 17:04   

Ja używałem do mycia naftę i sprężone powietrze
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-01-12, 18:11   

Można użyć środka do mycia tarcz, zacisków hamulcowych, po zapach to chyba aceton w sprayu.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-14, 09:54   

Rafcon napisał/a:
zobacz tu http://www.youtube.com/watch?v=piZmgef6BBM

w 9 min 40 sek po zdjeciu licznika oczom moim ukazuje sie wystająca z baku rurka z gumowym przewodem,której ja u siebie nie posiadam.. :shock:

odpowietrzenie?
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2013-01-14, 17:53   

Ja tez tego nie mam :nie_wiem:
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
czarny_1963 


Rocznik: 2004
Wiek: 62
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-01-15, 21:41   

Witam , i stało się , wreszcie moja yamaszka odpaliła , wyczyściłem gaźniki , a były nieźle zapaćkane, dysze pozatykane , pół dnia dzisiaj grzebałem przy nim i wreszcie odpalił ale musiał dość długo stać bo palił na jednym a na drugi przerywał.
Nie mogłem się powstrzymać, założyłem jedno siedzenie i zrobiłem rundę po wsi haha , drogi były czarne to szło się przejechać , nie umiał jakoś przepalić tego jednego cylindra aż w końcu zaczął jechać na dwa.
Mam pytanie do bardziej doświadczonych a mianowicie , moto jest ze stanów nie wiem jak długo stał no i czy przebieg jest taki jak na liczniku , gościu zapewniał mnie że tak a jest 3700mil czyli prawie nic , czy muszę robić jakieś regulacje gaźników i zaworów czy na chwile pojeździć i potem dopiero coś regulować.
Oczywiście olej i filtry i tak zmienię , świece już założyłem nowe. Co o tym myślicie.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-01-15, 21:56   

Jest taka zasada: kupujesz pojazd używany - robisz kompleksowy przegląd. Jeżeli nie potrafisz sam dajesz fachowcowi do regulacji zaworów, regulacji i synchronizacji gaźników, wymiany płynów ustrojowych, przeglądu zawieszenia, przekładni, hamulców i już możesz jeździć. ;D A w te 3,7tys. przy tak zasyfionych gaźnikach nie wierzyłbym. Dlatego tym bardziej zrobiłbym przegląd bardzo kompleksowy.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-01-23, 22:02   

Ja bym wymienił filtr paliwa, olej olej płyn hamulcowy sprawdzenie klocków hamulcowych sprawdzenie i ewentualne ustawienie luzów zaworowych gaźnik już wyczyściłeś a czy zrobiłeś synchronizacje może dlatego ci nierówno pracuje. To tak na szybko co mi do głowy przyszło. Mnie tez czeka czyszczenie gaźników w magnie i zamierzam kupić środek w sprayu CARB Cleaner 25zl w sklepie
http://www.allegromat.pl/aukcja129842
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2013-01-24, 07:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czarny_1963 


Rocznik: 2004
Wiek: 62
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-01-23, 22:29   

Oczywiście kolego Ruffi , filtr paliwa był wymieniony na samym początku i świece bo chciałem tylko sprawdzić jak odpali czy jest ok z silnikiem czy coś nie dzwoni nie stuka w silniku itd. ale chodzi jak na moje ucho elegancko , oczywiście że teraz będę wymieniał wszystko co jest do wymiany sezonowo. Regulacje gaźników też będę robił , wakuometry już kupiłem, a jeżeli chodzi o klocki hamulcowe to są zawsze do wymiany jak są zużyte, a te są jak nowe więc nie ma potrzeby wymieniać , zresztą po takim przebiegu nie mogą być jeszcze zużyte.
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2013-05-06, 23:26   

Pomocy...
Podepnę się pod temat..
Sprawa wygląda tak-problem jest z odpalaniem a mianowicie.Jeździ chłopaczek moto 2sezon w tamtym sezonie było ok.W tym pojawił się problem,nie chciał odpalić zero reakcji ze strony rozrusznika tylko cykanie...
Objawy na słaby aku.Chłopaczek ładuje aku,czyści rozrusznik(gdzie nie było z czego)składa wszystko jest OK.pali jedzi(między czasie wymienia olej).Pierwsza jazda moto gasnie i już nie odpali,przekaźnik tryka i tyle.Po demontaży rozrusznika i uruchomienia na sucho chodzi-pięknie po montażu w silnik tylko TrrrrTrrr.Elektryka co do usterki została wyeliminowana czyli,nowy przekaźnik,ine aku,rozrusznik sprawdzony u 2elektryków nie zależnych,jak i instalacja przewody czy pobór prądu.
Dzisiaj po demontażu pokrywy magneta okazuje się ze wszystko jest ok od strony mechanicznej lecz nie można przekręcić wałem :shock:
Co jest grane,chłopaczek twierdzi że nie słyszał jakiś nie pokojących dźwięków co do zatarcia,twierdzi że po zgaśnięciu moto próbował odpalic na biegu lec prętkośc była mała a moto zaraz stanął,nawet nie przeskoczyła kompresja...
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-05-07, 06:58   

Niech podepnie jakąś kontrolkę ładowania, obstawiam na padnięte AKU, miałem podobne objawy, po ładowaniu przez całą noc, rano odpalał jechałem do pracy, gasiłem i już nie mogłem więcej odpalić. Wymiana akumulatora załątwiła sprawę.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-05-07, 08:40   

kiszka, napisz co to za motocykl.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 111
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-05-07, 09:50   

vaaks, to 1100 DS
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-05-07, 09:57   

kiszka napisał/a:

Dzisiaj po demontażu pokrywy magneta okazuje się ze wszystko jest ok od strony mechanicznej lecz nie można przekręcić wałem

Wykręcić świece (zniwelowanie kompresji) i spróbować przekręcić wałem. Stawiam na rozsypane sprzęgiełko rozrusznika.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2013-05-07, 14:59   

Nie panowie podpoiłem się pod temat 650 ! :roll:
To 650,aku odpada były już dwa,teraz jest nowy.Rozrusznik nie da rady przekręcić wałem a jest dobry...
Próbowałem go nawet na sposób garażowy (zaklinować sztylem drewnianym-nie da rady targa)a wałem nie dygnie tylko przekaźnik Trrr
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2013-05-07, 22:09   

Dziwnie piszesz, terkoczący przekaźnik rozrusznika to jest ewidentnie problem elektryczny (przekaźnik załącza się, podaje prąd na rozrusznik, wtedy napięcie w instalacji spada, przekaźnik rozłącza się, i cykl powtarza się od nowa). Pytanie, dlaczego tak się dzieje, skoro aku jest sprawne i rozrusznik sprawdzony? Obstawiałbym problem z umasowieniem akumulatora.
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2013-05-07, 22:29   

Ale przekaźnik chyba jest zabezpieczeniem rozrusznika ? jego działanie(trykanie) to tylko objaw słabego napięcia ? Czy też może być zbyt wysokiego albo znacznego obciążenia ?
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 111
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-05-07, 23:15   

kiszka, soory Kiszka- faktycznie ja zawaliłem- to 650 :oops:
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group