| 
		Śruba banana/fendera DS 650 custom (v. europejska) | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mnich  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 50  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 20:45   Śruba banana/fendera DS 650 custom (v. europejska)
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Po jednej z wycieczek dojechałem do domu bez jednej śruby mocującej fendery (a w konsekwencji wszystko co z tyłu na nich wisi). 
 
 
Z jednej strony sprawa prosta M10x25 z kolistym łbem na inus. Problem w tym, że nie bardzo wiem jaki to gwint. Kupiłem z allegro ale nie wchodzi. Zanim kupię worek kolejnych, potrzebuję dokładnych parametrów. 
 
W instrukcjach znalazłem wyłacznie nr części. Do Yamahy jeszcze nie dzwoniłem, bo zakładam, że u nich zdążę zawsze przepłacić jak nie znajdę nigdzie indziej.
 
 
Pytanie: jaki gwint i gdzie ewentualnie kupić tę śrubę? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 21:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mnich napisał/a: | 	 		  | Pytanie: jaki gwint i gdzie ewentualnie kupić tę śrubę? | 	   metryczny, najzwyklejszy na świecie. Gdzie kupisz -wszędzie. O ile pamiętam, jest to ósemka ( M8) | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mnich  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 50  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 21:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witek1965, Mierzyłem suwmiarką i zamówiłem M10 z marszu na allegro. Przyszły piękne nierdzewne, tylko nie wchodzą. Stąd pytanie o gwint. Czyżbym źle zmierzył? wyszło mi 10mm "jak w dym". A w dziurę nie wchodzi    
 
Przykładałem zakupione do tych, oryginalnych i bez "grzebienia", czyli na oko, gwint jakby gęstszy w oryginalnych. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 21:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak na marginesie, fender zawsze kojarzył mi się gitara elektryczną. W manual service jest wzkaz śrub i momentów. Trzeba tylko znać angielski - przykro mi, ale w tej kwestii nie pomogę 
 
 
[ Dodano: 2013-05-02, 22:24 ]
 
Mnich, może mylę miejsce. Czy chodzi o śruby, które spinają błotnik tylny z bananem ? Z tym kojarzy mi sie banan. W 6502-tce classic były M8 metryczne. Jeżeli o co innego chodzi, to nie wiem. Jeżeli piszesz, że M10, i gwint jest drobniejszy, to albo 10x1,25, albo M10 x 1 w co wątpię. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mnich  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 50  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witek1965, 
 
 
Stanowczo fender to strato lub tele   , choć grałem na gibsonowatych zawsze.
 
W temacie śruby - w manualach jest tylko nr części, sprawdzałem również te anglojęzyczne. Chyba pozostanie serwis. | 
             
						
				_________________ Drag Star 650 custom 2000
 
HD FLSTC Heritage 2002 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 21:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mnich napisał/a: | 	 		  | Chyba pozostanie serwis. | 	   najzwyklejszy sklep "żelazny"
 
 
 	  | Mnich napisał/a: | 	 		  | W temacie śruby - w manualach jest tylko nr części | 	   na pewno ? zerknij na załącznik. Jest skopiowane z pliku PDF z namuala XVS 650 i to na dodatek customa     
 
 
tu masz wszystko co napisano w serwisówce. Zawsze możesz kupić zwykłe, czarne na próbę za kilka złotych, a potem zamówić z nierdzewnej stali. 
 
 
[ Dodano: 2013-05-02, 22:37 ]
 
jeżeli jest cos skopane, to : albo przysłano ci złą śrubę, albo ktos przerobił M8 na M10 z drobnym skokiem. Raczej chyba nie.	 
	 
	
	
	
	
	
		
	
		ruby.doc
  | 
	 
	
		 Pobierz Plik ściągnięto 383 raz(y) 70 KB | 
	 
	 
	 
		
 | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mnich  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 50  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-02, 22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak pisałem jest to 10-ka. Przymierzałem przysłaną do oryginalnej. Chyba będzie 10x1.25. 
 
 
W pliku od Ciebie też jest 10-ka.Tu mam już jasność. Nie doprecyzowałem, że chodzi o mocowanie banana do ramy. Pytanie co oznaczają 3 ostatnie kolumnty zamieszczonego przez Ciebie fragmentu manuala.	 
	 
	
	
	
	
		
	
		smthng.jpg na zdjęciu widać te śruby, o których pisałem - mocują banana/fender'a do ramy. | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 121 raz(y) 71.06 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fazzi  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 57  Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 09:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mozliwe ze w 650 sa inne sruby ale te z 1100 mam przed soba i sa to na 100% sruby M8x 30, oczywiscie z zaleznosci co mamy z tylu dolozone ta dlugosc sie zmienia    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bakteria77  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2004 
                  Wiek: 26  Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 09:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Fazzi, Ty chyba nie o tych śrubach piszesz. Ja do tyłu dokładałem po kolei różne stelaże, oparcia, a tych śrub nie zmieniałem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PSZEMAS  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2018 
                  Wiek: 47  Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 11:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mnich, masz rację te śruby mają drobniejszy gwint niż standard. Przerabiałem to w zeszłym roku kiedy rozbierałem 650-tkę.
 
Wykręciłem te śruby i zamiast nich dałem zwykły pręt gwintowany i nakrętki kołpakowe (oczywiście przegwintowałem otwory przed wkręceniem pręta).
 
 
Mogę zerknąć jak chcesz czy mam jeszcze w garażu te oryginalne co wykręciłem.
 
Jeśli są takie same jak w classicu to mogę Ci wysłać.
 
 
Tak wyglądały u mnie gwinty z nakrętką kołpakową | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fazzi  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 57  Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 11:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | masz racje, bo ja pisalem o srubach w clasicu 1100 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remol71  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 54  Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1888 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 11:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tylko nie wkręcaj tam śrub marketowych, bo zrobisz krzywdę pasażerce. Zastosuj śruby odpowiedniej klasy. Tam jest chyba 8.8 tak z pamięci. | 
             
						
				_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 12:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | remol71 napisał/a: | 	 		  | Tylko nie wkręcaj tam śrub marketowych | 	   nie ma czegoś takiego. Zarówno w marketach budowlanych kupisz śruby 5.8 jak i 8.8. W marketach nie kupisz już 10.8, czy 12.8, ale w specjalistycznym sklepie kupisz 5.8 bez problemu. 5.8 nie nadają sie do pojazdów, ale już do skręcania regałów, czy belek drewnianych do łączników, czy samych z sobą  jak najbardziej     Markety budowlane jak sama nazwa wskazuje maja asortyment budowlany i takie śruby jak najbardziej spełniają swoje zadanie. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-05-03, 12:30, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remol71  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 54  Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1888 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 12:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | witek1965 napisał/a: | 	 		   	  | remol71 napisał/a: | 	 		  | Tylko nie wkręcaj tam śrub marketowych | 	   nie ma czegoś takiego...... | 	  
 
 
 
Jest     Towar zerowej wartości, z napisami dla zmyłki. Tanio, taniej, z Chin    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 12:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | remol71 napisał/a: | 	 		  
 
Jest    Towar zerowej wartości, z napisami dla zmyłki.  | 	   no chyba, ze tak. O ja naiwny, sądziłem, że to co jest napisane ma jakąś wartość. Rzadko korzystam z zakupów w marketach budowlanych, ale wierze na słowo, że tak jest. Kiedyś kupiłem kilka śrub zamkowych i nic się nie działo, ale jak napisałem poprzednio - do skręcania belek nie było konieczności mocniejszych śrub stosować. 
 
Tak, czy siak -Mnich,  zastosuj się do uwagi kolegi i kup śruby minimum 8.8. Uwaga  - śruby ze stali nierdzewnej A2 maja inne oznaczenia klasy | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PSZEMAS  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2018 
                  Wiek: 47  Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 12:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mnich sprawdziłem i mam taką śrubę. M10 - 25mm gwintu skok gwintu 1,25 na imbus 6.
 
Jeśli takiej szukasz to wrzuć mi na PW swój adres to w poniedziałek Ci wyślę. | 
             
						
				_________________ --> Yamaha Virago XV 535
 
--> Yamaha Drag Star XVS 650
 
--> Yamaha Road Star XV 1700
 
--> Yamaha FZ6-N
 
--> Yamaha Tracer 900
 
-->     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mnich  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 50  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 14:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               PSZEMAS dzięki Tobie nie będę musiał    
 
Adres poszedł na priva. 
 
Pozostaję dłużnikiem.
 
Dzięki. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2013-05-03, 16:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mnich napisał/a: | 	 		   Pytanie co oznaczają 3 ostatnie kolumnty zamieszczonego przez Ciebie fragmentu manuala.
 
 | 	   nie mam pojęcia, nie znam angielskiego. Skopiowałem wszystko co miało w opisie rear Fender | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |