| 
		
		|  |  
 
	
		| Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 09:18
 | Luzy kierownicy |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | zen   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 11 Gru 2008
 Posty: 900
 Skąd: Wielkopolanie/PNT
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-20, 11:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | peter358 napisał/a: |  	  | K####..., jeżeli w salonie Yamahy wciskają kity, to chyba źle się dzieje. Zen, a u Ciebie nie ma owych silencerów? W salonie stoją 2 Midnight Star'y - 1900 i 1300 - oba je mają... | 
 
 Są, ale nie nazwałbym tego shock absorberami, poza tym nie ma żadnych luzów.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | warek07   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 48
 Dołączył: 09 Mar 2009
 Posty: 1534
 Skąd: P-T (Free Star)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-21, 14:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | no wlasnie ja luzu nie czuje ale jak musze awaryjnie przyheblowac tak na max prawie w miejscu, to zdaza sie dziwne uczucie jakby coś puknęło w kierze   
 a moze to od klocków
 |  
				| _________________ carpe diem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Lokis   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 1997
 Wiek: 56
 Dołączył: 15 Lut 2009
 Posty: 3451
 Skąd: JANKES-BOROWIANY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-21, 17:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej od amorów |  
				| _________________ 
 Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
 
 Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
 dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | warek07   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 48
 Dołączył: 09 Mar 2009
 Posty: 1534
 Skąd: P-T (Free Star)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-22, 16:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam sie bac ? |  
				| _________________ carpe diem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | peter358   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2000
 Wiek: 41
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 24
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-08-02, 22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Siema   Sorki, że przez 2 tygodnie nie skomentowałem co niektórych rad. Zostałem wtedy postawiony w krzyżowym ogniu słów mechanika i kolegów z forum.
 Nie mogłem się niczego doszukać, co mogłoby być źle skręcone itp.
 Tydzień temu wybrałem się nawet specjalnie do innego salonu motocyklowego, aby usłyszeć opinię z 3ciego źródła
  No i oczywiście diagnoza zgadzała się ze słowami poprzedniego mechanika... Pomyślałem, no ładnie, kurwa hehe Jeśli koledzy z forum są pewni tego co piszą, to chyba nie ma sensu dalej drążyć tematu. Poczekam, aż w przyszłości będę się tym musiał zająć, gdy już się konkretnie zjebie   Aż do dziś ta myśl tkwiła mi w głowie. Do dziś, bo dzisiaj właśnie odwiedziłem owy salon Yamahy w celu kupienia oleju i filtru. Taaak, Angole otwierają też w niedziele
  Wszystko poszło sprawnie, ale babka - trochę zakręcona  - szperała parę minut na zapleczu. Pisałem wcześniej, że w tym salonie stoją 2 Midnight Stary. Czekam więc przy ladzie i coś mnie kusi, aby podejść do tych Gwiazdeczek i coś sprawdzić...
 Oba Stary, fabrycznie nowe, mają identyczne luzy jak w moim Dragu.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pan_wiewiorka   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Paź 2008
 Posty: 2735
 Skąd: we mnie moc?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-08-03, 05:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | peter358 napisał/a: |  	  | Czekam więc przy ladzie i coś mnie kusi, aby podejść do tych Gwiazdeczek i coś sprawdzić... Oba Stary, fabrycznie nowe, mają identyczne luzy jak w moim Dragu.
 | 
 Jeśli to wersja Classic (czy jakie tam wersje one mają), to norma
   |  
				| _________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zen   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 11 Gru 2008
 Posty: 900
 Skąd: Wielkopolanie/PNT
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-08-03, 08:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hmm, może problem tkwi w subiektywnym odczuciu czym jest delikatny luz. Każde mocowanie ma jakiś luz, i risery rzeczywiście leciutko się ruszają. Skoro mechanicy twierdzą, że tak ma być, to pewnie jest ok, a my jesteśmy za mało wrażliwi a ty za bardzo   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | peter358   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2000
 Wiek: 41
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 24
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-08-03, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak czy siak dzięki chłopaki za zainteresowanie tematem. Przynajmniej kolejne "coś" zostało rozwiązane i może się kiedyś komuś przydać. Pozdrawiam wszystkich biorących udział w dyskusji
  !! 
 [ Dodano: 2009-08-03, 21:52 ]
 Warek07, puknięcie w kierze przy ostrym hamowaniu to dobijające amorki... Polecałbym rozebranie i sprawdzenie stanu sprężyn/oleju.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |