wymiana kierownicy - krok po kroku? |
Autor |
Wiadomość |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:08 wymiana kierownicy - krok po kroku?
|
|
|
Witam wszystkich i prosze o pomoc, potrzebuje wymienic kierownice w drag starze 650 custom, prosze podpowiedzcie jak demontuje sie manetki czy sa jakos przykrecane od spodu czy moze wklejane? Czy sa jakies haczyki o ktorych powinienem wiedziec zanim sie za to zabiore? Pzdr
[ Dodano: 2013-03-06, 20:10 ]
Szukale ale nie znalazlem moze ktos ma jakis tutorial w tym temacie aaaaaai jeszcze slyszalem o kwestii ciezarkow do kierownicy moze ktos cos wiecej na ten temat napisac? |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:22
|
|
|
prawa manetka jak odkręcisz przełącznik to sama zejdzie lewa jest przyklejona do kierownicy cieniutki srubokret i po kawałeczku wkładając da sie odkleic bez uszkodzenia 650 jak dobrze pamiętam ciężarków niema |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:27
|
|
|
A jesli chodzi o rozmiar to 1 cal? Prawda....?! A nowa manetke na jaki klej najlepiej przykleic jakis dedykowany jest czy moze byc np zwykly butapren |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:28
|
|
|
na taki, żeby trzymał i dał się potem w przyszłości odkleić. Ja zastosowałem silikonowy klej montażowy w niewielkiej ilości. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:32
|
|
|
W XVS650 są ciężarki |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-03-06, 20:44
|
|
|
W lewej - chromowane zakonczenie manetki jest wcisniete w kiere - jak juz odkleisz gumowa czesc (jak Grzechu napisal) mozesz ja podwinac i majac wtedy dostep do chromowanej koncowki musisz ja wybic (oczywiscie nie uderzajac bezposrednio).
[ Dodano: 2013-03-06, 20:52 ]
Johnypl
w moim ciezarkow nie bylo - byly plastikowe chromowane koncowki: o lewej napisalem (wlasnie ktos chce kupic cos takiego - patrz w dziale KUPIE jest fotka), a prawa jest nakrecana na rolgaz - wiec po demontazu obudowy przelacznikow zejdzie razem z maneta gazu (jak juz bylo powiedziane).
[ Dodano: 2013-03-06, 20:58 ]
Lukson
butapren nie. Witek dobrze mowi. Zreszta troche zwyklego siliconu tez wystarczy. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 22:48
|
|
|
no właśnie z tymi ciezarkami jest roznie, wlasnie znajomy mnie uswiadomił ze moje moto nie posiada oryginalnej kierownicy tylko mam model LSL Drag Bar 84cm długości prosta lekko wybieta na bokach ...musze zmienić na cośtroszke bardziej wygiętego ze wzgledu na to ze manetki są dla mnie troche za daleko i moja pozycja jest za bardzo wymuszona do przodu jestem dosc mocno pochylony do przodu i przy dłuższej jezdzie bolą plecy, amotocyklem dojezdzam 50km do pracy w jedna strone tak wiec musze zastosowac cos co poprawi komfor i wygode, napewno nie zmienie na tzw bawole roki bo to juz za mocno wygiete, moze jest jakis zloty srodek ? jakies propozycje kierownic?:)
[ Dodano: 2013-03-06, 22:49 ]
sprawdzilem i ta kierownica jest też szerokosci jednego cala |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-03-06, 22:55
|
|
|
ja mam kierę około 110 cm i też jestem pochylony do przodu, często jak jeżdżę sam przerwy robię po ok. 200-250 km na tankowanie i jedyne co boli to serducho jak trzeba płacić za paliwo |
|
|
|
 |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 22:58
|
|
|
no tak kazdy inaczej to znosi, ja jestem do tego niezbyt wysoki wiec manewrowanie dla mnie nie do konca jest wygodne , wiadomo kazdemu pasi inna kiera |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2013-03-06, 22:59
|
|
|
Lepszy komfort osiagniesz jak zwykla orginalna kierownice cofniesz i podniesiesz na riserach |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-03-06, 23:08
|
|
|
Lukson
aby poprawic komfort ja zamienilem oryginalna kiere na niska 100cm.
A to chlopie powaznie piszesz ? ze przy dluzszej jezdzie (i tu rzucasz 50km -do roboty) plecy napierdalaja ? Bo mnie przy dluzszej jezdzie (jakies 1,5 tys. km) nic nie napierdala. Moze ten pomysl zeby motocyklem jezdzic to niezbyt dobry byl ?
[ Dodano: 2013-03-06, 23:12 ]
A jakbys chcial oryginalna to wala mi sie w garazu . |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 23:18
|
|
|
te risery to dobry pomysl zachował bym kierownicę tą co mam bo mi sie podoba tylko jak bedzie pare cm blizej mnie bedzie idealnie:) a takie risery to gdzie do drag stara szukac, na co szczegolnie zwrocic uwage rzy ich doborze jakies wymiary musza miec okreslone? |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-06, 23:25
|
|
|
Lukson napisał/a: | a takie risery to gdzie do drag stara szukac | allegro, firma Tokart, koledzy z forum czasami coś oferują |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-03-06, 23:27
|
|
|
jeżeli nie chcesz narazić się na dodatkowe koszty przy zmianie lub modyfikacji kiery, zwróć zwłaszcza uwagę na to żeby pasowały oryginalne linki. |
|
|
|
 |
Lukson

Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: JAZOWA
|
Wysłany: 2013-03-06, 23:36
|
|
|
o dlugosc linek i przewodow sie nie martwie bo widze ze poprzedni wlasciciel zminiajac kierownice zadbal o nowe przewody i widac ze maja zapas wiec luz.. zastanawiam sie bo cena reiserow jest porownywalna z cena nowej kierownicy w odpowiednim wyprofilowaniu, zyskuje sie taki plus ze nie przeba przekladac oprzyrzadowania z jednej kiery na druga:) |
|
|
|
 |
|