YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana kierownicy - krok po kroku?
Autor Wiadomość
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 20:08   wymiana kierownicy - krok po kroku?

Witam wszystkich i prosze o pomoc, potrzebuje wymienic kierownice w drag starze 650 custom, prosze podpowiedzcie jak demontuje sie manetki czy sa jakos przykrecane od spodu czy moze wklejane? Czy sa jakies haczyki o ktorych powinienem wiedziec zanim sie za to zabiore? Pzdr

[ Dodano: 2013-03-06, 20:10 ]
Szukale ale nie znalazlem moze ktos ma jakis tutorial w tym temacie aaaaaai jeszcze slyszalem o kwestii ciezarkow do kierownicy moze ktos cos wiecej na ten temat napisac?
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-03-06, 20:22   

prawa manetka jak odkręcisz przełącznik to sama zejdzie lewa jest przyklejona do kierownicy cieniutki srubokret i po kawałeczku wkładając da sie odkleic bez uszkodzenia 650 jak dobrze pamiętam ciężarków niema
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 20:27   

A jesli chodzi o rozmiar to 1 cal? Prawda....?! A nowa manetke na jaki klej najlepiej przykleic jakis dedykowany jest czy moze byc np zwykly butapren
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-06, 20:28   

na taki, żeby trzymał i dał się potem w przyszłości odkleić. Ja zastosowałem silikonowy klej montażowy w niewielkiej ilości.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-03-06, 20:32   

W XVS650 są ciężarki ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-06, 20:44   

W lewej - chromowane zakonczenie manetki jest wcisniete w kiere - jak juz odkleisz gumowa czesc (jak Grzechu napisal) mozesz ja podwinac i majac wtedy dostep do chromowanej koncowki musisz ja wybic (oczywiscie nie uderzajac bezposrednio).

[ Dodano: 2013-03-06, 20:52 ]
Johnypl
w moim ciezarkow nie bylo - byly plastikowe chromowane koncowki: o lewej napisalem (wlasnie ktos chce kupic cos takiego - patrz w dziale KUPIE jest fotka), a prawa jest nakrecana na rolgaz - wiec po demontazu obudowy przelacznikow zejdzie razem z maneta gazu (jak juz bylo powiedziane).

[ Dodano: 2013-03-06, 20:58 ]
Lukson
butapren nie. Witek dobrze mowi. Zreszta troche zwyklego siliconu tez wystarczy.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 22:48   

no właśnie z tymi ciezarkami jest roznie, wlasnie znajomy mnie uswiadomił ze moje moto nie posiada oryginalnej kierownicy tylko mam model LSL Drag Bar 84cm długości prosta lekko wybieta na bokach ...musze zmienić na cośtroszke bardziej wygiętego ze wzgledu na to ze manetki są dla mnie troche za daleko i moja pozycja jest za bardzo wymuszona do przodu jestem dosc mocno pochylony do przodu i przy dłuższej jezdzie bolą plecy, amotocyklem dojezdzam 50km do pracy w jedna strone tak wiec musze zastosowac cos co poprawi komfor i wygode, napewno nie zmienie na tzw bawole roki bo to juz za mocno wygiete, moze jest jakis zloty srodek ?? ? jakies propozycje kierownic?:)

[ Dodano: 2013-03-06, 22:49 ]
sprawdzilem i ta kierownica jest też szerokosci jednego cala
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-03-06, 22:55   

ja mam kierę około 110 cm i też jestem pochylony do przodu, często jak jeżdżę sam przerwy robię po ok. 200-250 km na tankowanie i jedyne co boli to serducho jak trzeba płacić za paliwo :hahaha:
 
 
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 22:58   

no tak kazdy inaczej to znosi, ja jestem do tego niezbyt wysoki wiec manewrowanie dla mnie nie do konca jest wygodne , wiadomo kazdemu pasi inna kiera
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-03-06, 22:59   

Lepszy komfort osiagniesz jak zwykla orginalna kierownice cofniesz i podniesiesz na riserach
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-06, 23:08   

Lukson
aby poprawic komfort ja zamienilem oryginalna kiere na niska 100cm.
A to chlopie powaznie piszesz ? ze przy dluzszej jezdzie (i tu rzucasz 50km -do roboty) plecy napierdalaja ? Bo mnie przy dluzszej jezdzie (jakies 1,5 tys. km) nic nie napierdala. Moze ten pomysl zeby motocyklem jezdzic to niezbyt dobry byl ?

[ Dodano: 2013-03-06, 23:12 ]
A jakbys chcial oryginalna to wala mi sie w garazu .
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 23:18   

te risery to dobry pomysl zachował bym kierownicę tą co mam bo mi sie podoba tylko jak bedzie pare cm blizej mnie bedzie idealnie:) a takie risery to gdzie do drag stara szukac, na co szczegolnie zwrocic uwage rzy ich doborze jakies wymiary musza miec okreslone?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-06, 23:25   

Lukson napisał/a:
a takie risery to gdzie do drag stara szukac
allegro, firma Tokart, koledzy z forum czasami coś oferują
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-03-06, 23:27   

jeżeli nie chcesz narazić się na dodatkowe koszty przy zmianie lub modyfikacji kiery, zwróć zwłaszcza uwagę na to żeby pasowały oryginalne linki.
 
 
Lukson 


Rocznik: 1998
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: JAZOWA
Wysłany: 2013-03-06, 23:36   

o dlugosc linek i przewodow sie nie martwie bo widze ze poprzedni wlasciciel zminiajac kierownice zadbal o nowe przewody i widac ze maja zapas wiec luz.. zastanawiam sie bo cena reiserow jest porownywalna z cena nowej kierownicy w odpowiednim wyprofilowaniu, zyskuje sie taki plus ze nie przeba przekladac oprzyrzadowania z jednej kiery na druga:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group