| Przesunięty przez: Peters 2013-02-08, 21:29
 | Okresowy przeglad motocykla - przegląd przed sezonem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Etek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 49
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 509
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 12:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mnich napisał/a: |  	  | Panowie, o ile wymiana opony jest jasna, to po jakim czasie warto wymienić dętki?
 | 
 Proponuję nie wymieniać jak nic się nie dzieje.
 Nowe dętki są dużo cieńsze niż produkowane jeszcze 5 lat temu.
 W dragu z 2000 roku wymieniałem tylko opony i z tego co wiem do tej pory śmiga i śmigał będzie...
 (zawsze możesz zapakować do sakwy zapas)
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 18:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Etek,  Się wstrzeliłeś, podejrzewam, że mam dętki od nowości, czyli z 2000. Fakt, nic się nie dzieje, ale chyba spakuję do sakwy zapasy. |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | benan   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Dołączył: 27 Sie 2011
 Posty: 164
 Skąd: DSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dętki powinno zmieniać się łącznie z oponami bo to tak jakbyś założył czyste skarpety a nie umył nóg  ale to teoretycznie-ja tak zrobiłem i żałowałem bo stare dętki przez 2 sezony nie widziały pompki-są na sprzedaż w dziale sprzedam z oponami razem- a nowe po miesiącu wymagały tlenu   |  
				| _________________ Był XVS 1100- był XV 1700 Midnight Star  Silverado - jest XV 1900 Stratoliner
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 20:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | no i sam widzisz, że mycie nóg nie zawsze popłaca 	  | benan napisał/a: |  	  | jakbyś założył czyste skarpety a nie umył nóg | 
   Sprawdzę w dziale, bo potrzebuję gum na tył.
 |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MarcinBig   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 02 Cze 2009
 Posty: 2212
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiem tak miałem kiedyś dragiem kichę... Sytuacja awaryjna. Pojechałem do wulkanizatora i okazało się dętka pękła w pół.
 Założył mi dętkę od samochodu czy jakąś taką i polatałem na niej sezon czy dwa
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-28, 21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | ? 	  | MarcinBig napisał/a: |  	  | od samochodu czy jakąś taką | 
 Do customa na przód to chyba od górala a nie puszki
   |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | etma102   
  
  
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 10 Sie 2012
 Posty: 20
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-08, 20:12   Przegląd wiosenny |   
 |  
               | 
 |  
               | W zeszłym roku zakupiłem V satra 650 ( wersja Silverado ), w tym roku chciałbym zrobić gruntowny przegląd mojego nabytku. Motor ma przejechane ok 12 000 mil, co powinienem sprawdzić, jakich dokonać przeglądòw;w, jakie " płyny" wymienić poza olejem. Proszę o pomoc bo jestem prawie laikiem a chciałbym aby moja gwaiazda długo mi służyła i nie zawiodła na trasie. |  
				| Ostatnio zmieniony przez MarcinBig 2013-02-10, 07:16, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | benan   
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Dołączył: 27 Sie 2011
 Posty: 164
 Skąd: DSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-08, 21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zadałeś pytanie nie w tym dziale ,przenies temat do dział naprawa-tam się dowiesz wszystkiego |  
				| _________________ Był XVS 1100- był XV 1700 Midnight Star  Silverado - jest XV 1900 Stratoliner
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-09, 09:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to po prostu po kolei - olej wraz z filtrem, ale to już wiesz, filtr powietrza, olej w kardanie, synchronizacja gaźników i regulacja zaworów, sprawdź gumy, ale przy tym przebiegu (jeżeli oryginalny) powinny być ok. Wskazówki co do wymiany poszczególnych elementów i regulacji znajdziesz na forum. Miłej zabawy. 
 
 gery73
 |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peters   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 52
 Dołączył: 18 Lis 2010
 Posty: 2861
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-10, 09:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gery73 napisał/a: |  	  | sprawdź gumy, ale przy tym przebiegu (jeżeli oryginalny) powinny być ok. | 
 Jeśli są z tego samego roku co motocykl to do wymiany bez oglądania , ja bym jeszcze wymienił płyn hamulcowy.
 |  
				| _________________ BMW K 1200 LT
 
 
 REGULAMIN
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-10, 19:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Racja płyn hamulcowy koniecznie |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 18:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przyłączę sie nieco do powyższego tematu. Nie mam niestety możliwości dokonać wszystkich wymian i sprawdzeń niezbednych przed sezonem we własnym zakresie , dlatego chcę oddać motocykl w ręce fachowca, a przy okazji wiosennego przeglądu, chciałbym rownież, aby dokonał montażu alarmu w Gwiazdce ( patrolline HPS447n). I teraz pytanie do Kolegów, czy koszt 350 zł za całość ( 250 przegląd, 100 montaż alarmu) jest "normalny" ? Czy to rozsądne koszty ? Nie mam skali porownawczej, więc z gory dziękuje za Wasze opinie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | burza   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2006
 Wiek: 51
 Dołączył: 07 Lip 2011
 Posty: 6695
 Skąd: GŁ Koluszki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 19:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | to zależy co będzie robione... ale wg. mnie braknie   |  
				| _________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star   - diabeł
 każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kapat   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 17 Sie 2012
 Posty: 796
 Skąd: Wieliczka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 20:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Myślę, że to stanowczo za mało. Ja trzy tygodnie temu robiłem totalny wiosenny przegląd. Miałem robić wiele rzeczy sam ale ostatecznie dałem spokój i zabuliłem. Kupiłem w swoim "zakresie": Olej, olej do Kardana, filtr powietrza, filtr oleju, świece irydowe, oringi dekli zaworowych, płyn do hamulców. Za to wszystko dałem 300zł Wymienione płyny (wszystkie)
 Wymienione świeczki
 Wymienione filtry wszystkie
 Wyregulowane zawory
 Wymienione oringi dekli zaworowych (miałem też wyciek spod dekla)
 Wyczyszczone gaźniki
 Wyregulowany skład mieszanki
 Zsynchronizowane gaźniki.
 Wyregulowane gaźniki
 Sprawdzone i podociągane linki
 Sprawdzone hamulce
 Dociągnięty pedał hamulca.
 Sprawdzona elektryka
 Sprawdzone ciśnienie w cylindrach
 Do tego transport moto tam i z powrotem.
 Dałem 550zł
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 20:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | oo to już mam jakieś porównanie. Dzięki  kapat   Taka specyfikacja czynności + koszty,  które poniosłeś , są już dla mnie jakimś wyznacznikem, czego mam wymagać i mniej wiecej jakich kosztów się spodziewać.
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 20:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kapat - daj namiar na oringi bo u mnie się tez coś poci. Części bardzo tanio u mnie sam olej i świece irydowe to koszt około 320 zł. 
 gery73
 |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bakteria77   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2004
 Wiek: 26
 Dołączył: 24 Kwi 2010
 Posty: 1551
 Skąd: Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja kupowałem w zwykłym sklepie z częściami i płaciłem coś ok. 2 zł. za sztukę, w serwisie zawołają na pewno z 20 zł. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gery73   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 29 Lis 2011
 Posty: 232
 Skąd: Kielcówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | I miałeś stare na wzór rozumiem .? |  
				| _________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bakteria77   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2004
 Wiek: 26
 Dołączył: 24 Kwi 2010
 Posty: 1551
 Skąd: Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kapat   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 17 Sie 2012
 Posty: 796
 Skąd: Wieliczka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-02-26, 21:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Proszę bardzo kupowałem chyba u tego gościa 
 http://www.allegromat.pl/aukcja132273
 
 
 
 Jeśli chodzi o części eksploatacyjne to szukałem wszędzie gdzie się dało. Szukałem przede wszystkim pewnego sprzedawcy, który Motula nie wciśnie mi przelewanego z butelki "no name". Mogę dać namiary ale to gość z Krakowa więc nie wiem jak z przesyłką...
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-02-26, 21:53, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |