YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
błotnik tył
Autor Wiadomość
Ian Hagen 


Rocznik: 2003
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 103
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-09, 01:19   błotnik tył

Przyznam się bez bicia > Przerosło mnie wykonanie błotnika na tył :( Po wielu próbach i metrach zmarnowanej blachy, stwierdziłem że brakuje mi koła angielskiego i młota udarowego (ang. power hammer)
W związku z powyższym zlece wykonanie takowego błotnika. Teraz specyfikacja >
1. długość liczona po półkolu ( zwierzchu) nie wiem jak inaczej nazwać, w każdym razie ma przylegać do oryginalnego szkieletu w custom 1100, zaczynać w punkcie mocowania oryginalnego i kończyć 14 cm nad ziemią. Odległość od koła pozostanie w każdym punkcie błotnika taka sama. Podobnie jak jego głębokość (z boku patrząc).
2. Wykonanie - technika dowolna > w każdym razie ma być gładki ( a nie ślady po kształtowaniu kamieniem narzutowym :) , )
Przykładowe widełki cenowe wraz z czasem wykonania poprosze na PW.

[ Dodano: 2013-02-09, 04:29 ]
http://miami.olx.com/miam...er-iid-67234832
_________________
Only a biker knows why a dog sticks it’s head out of the window

Pozdrawiam
LwG
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-02-09, 12:31   

Może zamiast blachy spróbuj to zrobić w żywicy ?
 
 
kolinek 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 322
Skąd: WE / PWA
Wysłany: 2013-02-09, 12:48   

Ian Hagen na forum patryk_c robił w swojej 650 taki błotnik.
Może odezwij się do niego to dowiesz się czegoś więcej.
_________________
Pozdrawiam
KOLiNEK
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1363
Skąd: Rob
Wysłany: 2013-02-09, 19:52   

partykowi_c błotnik takowy robili chłopaki z Power Choppers od nas z forum.
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2013-02-09, 20:19   

[URL=http://powerchoppers.pl/warsztat/album/Drag%20Star%20Custom/slides/P1050228.html ]Galeria Mistrzów z Iławy [/URL]

http://powerchoppers.pl/


Oni wiedzą [/code]
_________________
 
 
Oscypek 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 45
Skąd: Kościelna Wieś
Wysłany: 2013-03-22, 15:07   

Nie chcę zakładać osobnego tematu więc piszę tutaj, a moje pytanie dotyczy oczywiście błotnika.
Otóż wszystkie tematy mówią o obcinaniu błotnika, zakładaniu robionych, obniżaniu tyłu całego, a ja chciałbym jakoś obniżyć tylny błotnik, aby zlikwidować tą przerwę między oponą, a początkiem błotnika. Jeżdżę z plecaczkiem więc chcę to zrobić bezpiecznie, nie chcę go skracać, bo zadarty tył ma coś w sobie. Według mojego kombinowania wszystko sprowadzało się do przeróbki ramy, a chciałbym tego uniknąć, ponieważ przerabiam moją Gwiazdulę tak, aby zawsze można było wrócić do oryginału, więc odkręcone części, wymienione śruby, wszystko kolekcjonuję na półce w garażu.
Posiadam 650ccm custom '97, tak dla przypomnienia.
 
 
Ian Hagen 


Rocznik: 2003
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 103
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-23, 11:49   

Z tego co wiem > 650 i 1100 tyłem się nie różnią. Dalej jak wygląda sprawa w 1100 > błotnika obniżyć się nie da jako takiego (nie ma na to miejsca by zamocować go niżej/inaczej) możesz podciąć takie wręgi (półkoliste wsporniki na ramie nad tylnim kołem) ale wtedy zapomnij o wożeniu ciężaru jakiegoś z tyłu czy "plecaczka". Obniżyć całość mozna skręcając tylni amortyzator ale zyskasz jakieś 5 cm gdy jest niedociążony. na dociążonym motocyklu (gdy na nim sedzisz) różnica będzie jakieś 1-2 cm i zdecydowanie twardsze zawieszenie (każdą studzienkę poczujesz na dupie). Drag star nie bardzo ma konstrukcję sprzyjającą takim wymysłom. Więc albo plecaczek won i dwarde cztry litery albo wyglad fabryczny.
_________________
Only a biker knows why a dog sticks it’s head out of the window

Pozdrawiam
LwG
 
 
Oscypek 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 45
Skąd: Kościelna Wieś
Wysłany: 2013-03-25, 09:05   

Dzięki wielkie za sensowną odpowiedź.
A mam pytanie, ponieważ po którymś roku zmienił się wygląd tylnego błotnika w wersji custom. Czy do mojej Staruszki da się założyć ten z nowszej wersji, stanowczo ładniejszy, łagodniejszy. Czy ktoś kto ma nowszy model mógłby się podzielić informacjami jak to tam wygląda pod ogonem?
 
 
Ian Hagen 


Rocznik: 2003
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 103
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-25, 09:09   

Teoria mówi że tak.... O praktyke niech się wypowie właściciel 650 który rozbierał tył.
_________________
Only a biker knows why a dog sticks it’s head out of the window

Pozdrawiam
LwG
 
 
Oscypek 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 45
Skąd: Kościelna Wieś
Wysłany: 2013-03-25, 09:21   

Jak jest jakaś teoria to musi być coś na jej temat w necie. Więc poszukam cierpliwie. Nowszy błotnik pozwoliłby mi założyć sakwy bez kombinowania z kierunkami. Jeszcze raz dzięki za cierpliwość i odpowiedź dającą nadzieję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group